معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان
قیمت:
29900 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان

کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، شما را با اماکن بومی، فرهنگی و تاریخی استان اصفهان آشنا می‌کند و درباره‌ی مناطق دیدنی و آثار باستانی آن اطلاعات مفیدی ارائه می‌کند.

مجموعه ماجراجو به بررسی استان‌های مختلف ایران می‌پردازد و ویژگی‌های بارز استان‌ها را شرح می‌دهد. استانی که در این کتاب صوتی معرفی می‌شود، استان سیاحتی و تاریخی اصفهان است. اصفهان از زمان حکومت مادها و قبل از آن بوده است، این استان از جهت صنعتگری و هنر جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد، در دوران صفویه و خصوصا در زمان حکومت شاه عباس اول، پایتخت کشور بود و همین موضوع موجب پیشرفت و ترقی این استان شد. اصفهان همانند شهرهای معروف و درخشانی مانند رم و لنینگراد، یکی از بی‌نظیرترین میراث‌های جهانی در کشور ماست.

از هنرهایی که در اصفهان زبانزد و مشهور هستند می‌توان به نگارگری، کاشی‌کاری، قلم‌کاری، زری‌دوزی، منبت‌کاری، گچ‌بری، مقرنس‌سازی، سوزن‌دوزی، تذهیب، نقاشی و ... اشاره کرد. آثار تاریخی و ماندگار این شهر زیبا عبارت‌انداز: بازار اصفهان، میدان امام (میدان نقش جهان)، کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، پل خواجو، مسجد جامع، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ چهلستون، منارجنبان، کاخ عالی قاپو، آرامگاه خواجه نظام الملک، آرامگاه صائب و ...

گلپایگان، کاشان، قمصر، نطنز، نایین و ... شهرهای باارزش این استان برجسته هستند که در این کتاب صوتی به صورت خلاصه به برخی از آن‌ها اشاره‌ شده است. رود «زاینده رود» یا «زنده رود»، از این استان می‌گذرد.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان می‌شنویم:

مشخصات بنای آتشگاه: بافت ساختمانی این مجموعه از لایه‌های خشتی است. میان دو ردیف خشت را هم یک لایه نازک نی (که از رودخانه آورده می‌شده) قرار می‌دادند تا بر استحکام آن بیفزاید. پایه‌های بزرگ و خشتی بنا تقریبا از میانه تپه آتشگاه آغاز می‌شوند و در بالا به ستون‌هایی محکم و قابل اعتماد تبدیل می‌شدند که در گذشته اتاق‌هایی نیز بر روی آن‌ها قرار داشته است در برخی جاها نیز بقایایی از راه پله‌هایی منظم و کنده شده در دل سنگ به چشم می‌خورد که تا بالا ادامه داشته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
8 دقیقه
فهرست
53 دقیقه
بخش اول
54 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در اصفهان
نویسنده،
راویامیرحسین چرمچی
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
29900 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در اصفهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.