معرفی و دانلود کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج

عکس جلد کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج

کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج اثر سر آرتور کانن دویل، راز هیجان‌انگیز و عجیبی را برملا می‌کند.

سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle) ماجراهای شرلوک هولمز (The complete Sherlock Holmes) را در قالب چهار رمان و 56 داستان کوتاه گردآوری کرده است. شرلوک هولمز کارآگاهی خصوصی و تخیلی ساکن انگلستان می‌باشد که در اواخر قرن 19 و آغاز قرن 20 فعالیت داشته است. او به عنوان کارآگاه مشاور در داستان‌ها و به واسطه‌ی مهارت‌های ویژه‌ی خود از جمله مشاهده‌ی دقیق، علم پزشکی قانونی و استدلال منطقی شناخته می‌شود.

اگر چه او اولین کارآگاه تخیلی نیست اما بهترین آن‌ها به شمار می‌رود و به عنوان شناخته شده‌ترین شخصیت خیالی در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. هولمز آن‌قدر محبوبیت و شهرت دارد که بسیاری فکر می‌کنند فردی واقعی می‌باشد. معروفیت او به دلیل قدرت استثنایی‌اش در مشاهده‌ی جزئیات و استنتاج منطقی بر اساس آن می‌باشد، قدرتی که وی را بدون شک معروف‌ترین کارآگاه تخیلی دنیا و یکی از مشهورترین مخلوقات داستانی همه‌ی اعصار کرد.

در بخشی از کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج می‌خوانیم:

- خانم سنت کلر که متقاعد شده بود برای شوهرش مشکلی پیش آمده به سرعت از پله‌ها پایین رفت چون خانه دقیقاً همان شیره‌کش خانه‌ای بود که امشب تو مرا آن جا یافتی و پس از عبور از اتاق جلویی تلاش کرد از پله‌هایی که به طبقه دوم می‌رسد بالا برود؛ اما در پای پله با جاشوی شرقی که قبلاً صحبتش را کردم روبه‌رو می‌شود، او جلویش را می‌گیرد و با کمک شاگرد دانمارکی‌اش خانم را از آن‌جا دور کرده و بیرون می‌اندازد. خانم سنت کلر که از شدت بدگمانی و ترس داشته دیوانه می‌شده شروع به دویدن در خیابان می‌کند و با خوش‌شانسی در خیابان فرنزو به چند پاسبان و یک بازرس پلیس برمی‌خورد که به سمت محل گشت‌شان می‌رفتند.

بازرس پلیس به همراه او و چند پاسبان به سمت شیره‌کش خانه برمی‌گردند و به رقم مقاومت صاحب شیره‌کش خانه خود را به اتاقی که آقای سنت کلر در آن دیده شد می‌رسانند؛ اما در آن جا خبری از او نیست. در حقیقت در آن طبقه هیچ‌کس را به جز مردی بد قیافه و چلاق که ظاهراً در آن جا سکونت دارد را پیدا نمی‌کنند. هم او و هم جاشوی شرقی قسم می‌خورند که در تمام بعد از ظهر کسی در آن اتاق نبوده است. انکار آن دو به قدری قوی بود که بازرس پلیس گیج می‌شود و کم‌کم به این فکر می‌کرده که خانم سنت کلر ممکن است اشتباه کرده باشد که ناگهان خانم فریاد زنان به سمت قوطی‌ای که روی میز بود می‌پرد و در آن را باز می‌کند. این همان خمیربازی است که آقای سنت کلر قول داده بود برای پسرش ببرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج
نویسنده
مترجمبهرام کریمی پور
ناشر چاپیانتشارات ویهان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-622-6591-08-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج

پارسا قربانی
۱۴۰۲/۱/۲۲
کتابی بسیار عالی، چیزهای عالیی مانند حل مسئله و معما توسط شرلوک هولمز با استفاده از منطق و علم تخصصی
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۴/۴
داستانهای هولمز را میشه بارها خوند و لذت برد
ممنون
میلاد سلیمانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خیلی با آثار قوی “کانن دویل” فاصله دارد.
م ی
۱۴۰۱/۳/۱۵
سلام جذاب بود و عالی
amir ghorbani
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
واقعا که هلمز مغز وقوه تخیل عجیلی داشت
علی جزایری
۱۳۹۸/۱۲/۹
داستان قشنگی بود
Mo Riahi
۱۳۹۸/۱۱/۳
بسیار جذاب و با قیمت مناسب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج

برای دریافت کتاب ماجراهای شرلوک هلمز و مرد لب کج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.