معرفی و دانلود کتاب مارتین باغبانی می‌کند

عکس جلد کتاب مارتین باغبانی می‌کند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارتین باغبانی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارتین باغبانی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارتین باغبانی می‌کند

کتاب مارتین باغبانی می‌کند نوشته ژیلبر دولاهه، سومین کتاب از مجموعه داستان‌های مارتین است که با زبانی ساده و روان و فضایی دوست داشتنی برای کودکان نوشته شده است.

مجموعه کتاب‌های مارتین، با نقاشی‌های بی‌نظیر مارسل مارلیه نقاش بلژیکی، خاطرات کودکی بسیاری از بچه‌های دهه شصت را رقم می‌زند.

فصل بهار نزدیک است و مارتین و برادرش ژان می‌خواهند باغ‌شان را برای رسیدن بهار آماده کنند. همراه مارتین و ژان باشید و از تماشای باغ بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارتین باغبانی می‌کند
نویسنده
مترجمغزال رمضانی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارتین باغبانی می‌کند

مرضیه ربانی
۱۴۰۲/۲/۲۹
ممنون از کتابراه. خیلی دلم میخواست کتابهای مارتین را جایی میدا میکردم و میخریدم. ولی متاسفانه نیست یا من نتونستم پیدا کنم. مارتین در چهارفصلش را دارم که خیییلی قدیمیه مال سالها پیشه. اینقدر نقاشیها زیبا و زنده ست که از دیدنش سیر نمیشی. یک کتاب فوق العاده دوست داشتنی من دوجلدش را خریدم. سپاس از کتابراه عزیز
Ramin darvishi
۱۴۰۱/۹/۱۰
کتاب کودک از این بهترپیدا نمیشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مارتین باغبانی می‌کند

برای دریافت کتاب مارتین باغبانی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.