معرفی و دانلود کتاب صوتی مارتین هایدگر

عکس جلد کتاب صوتی مارتین هایدگر
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارتین هایدگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارتین هایدگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مارتین هایدگر

کتاب صوتی مارتین هایدگر اثر مایکل ویلر از مجموعه‌ دانش‌نامه فلسفه استنفورد به روایت اندیشه‌های هایدگر که تاثیر سرنوشت‌سازی بر سیر فلسفه اروپایی معاصر گذاشته، می‌پردازد.

مارتین هایدگر (Martin Heidegger) فیلسوفی آلمانی بود که شاید بتوان گفت کارش آسان‌تر و سرراست‌تر از همه با پدیدارشناسی و اگزیستانسیالیسم قرین می‌افتد. هر چند تفکر او را باید تنها با احتیاط و قید و شرط بسیار، بخشی از چنین جنبش‌های فلسفی‌ای تلقی کرد. اندیشه‌های هایدگر تاثیر به سزایی بر سیر فلسفه اروپایی معاصر داشت. این اندیشه‌ها بر حوزه‌هایی بسیار فراتر از فلسفه نیز تاثیر نهاده‌اند؛ به طور مثال، بر نظریه معماری، نقد ادبی، الهیات، روان‌درمانی و علم شناختی.

مایکل ویلر (Michael Wheeler) در این کتاب بیشتر درباره‌ی زندگی هایدگر، ارتباطش با دیگر فلاسفه، علائق و نظرات فلسفی نوشته است. مارتین هایدگر خود را وقف پرسش از هستی یا همان معنای هستی کرده بود. او با انتشار شاهکارش، کتاب هستی و زمان در سال ١٩٢٧ به یکی از مهم‌ترین فیلسوفان قرن بیستم تبدیل شد. کسانی که مایل به مطالعه خود «هستی و زمان» نیستند، در کتاب حاضر پاسخ‌هایی برای مهم‌ترین پرسش‌ها خواهند یافت که به شیوه‌های جذاب، روشن و قابل فهم نوشته شده‌اند. چرا که آثار هایدگر به واسطه ساختار زبانی جزو پیچیده‌ترین متن‌ها شمرده می‌شوند.

تمایز هستی و دازاین در چیست؟ مرگ نزد هایدگر چه نقشی بازی می‌کند؟ تکنیک چه نقشی بازی می‌کند؟ تکنیکی که هایدگر آن را تحت عنوان «گِشتِل» به عنوان دیدگاه بنیادی ما نسبت به جهان می‌فهمد، چیست؟ چرا او با ناسیونال سوسیالیست‌ها (نازی‌ها) همکاری کرد؟ در کتاب صوتی حاضر افزون بر این توضیحات، مطالب کوتاه و سرگرم‌کننده زیادی در باب موضوعات مختلف خواهید یافت. مارتین هایدگر معتقد است آن‌که بزرگ می‌اندیشد، خطاهای بزرگ نیز مرتکب می‌شود. برای خواننده ضروری است که در مطالعه هایدگر با شکیبایی و توجه، پیوسته خود را با متفکری غیر عادی مواجه بداند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
12 دقیقه
ترک اول
28 دقیقه
ترک دوم
21 دقیقه
ترک سوم
25 دقیقه
ترک چهارم
30 دقیقه
ترک پنجم
30 دقیقه
ترک ششم
21 دقیقه
ترک هفتم
33 دقیقه
ترک هشتم
30 دقیقه
ترک نهم
13 دقیقه
ترک دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مارتین هایدگر
نویسنده
مترجمسید مسعود حسینی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مارتین هایدگر

AliReza Nasabolhosseini
۱۴۰۲/۱/۷
هایدگر و ویتگنشتاین به عنوان بزرگترین فیلسوفان قرن بیستم شناخته می‌شوند این کتاب با اجرای عالی آقای سلطان زاده زندگی و سیر تحول هایدگر را شرح می‌دهد.
به شخصه از اجرای ایشان و مطالب کتاب لذت بردم و به علاقه مندان فلسفه شنیدن این کتاب را توصیه می‌کنم‌.
FARIBA AKBARI
۱۳۹۹/۶/۱۶
ما برای خدایان دیر به دنیا اومدیم و فقط یک خدای دیگر میتواند ما را نجات دهد البته مانند هگل عقیده داشت خدا با زمان حرکت میکند
Iman Sadeghi
۱۴۰۱/۱/۱۲
بعد از مطالعه سیر مکاتب فلسفی، کتابی جامع در مورد شناخت بهتر هایدگر است
Zahra Vedadian
۱۴۰۲/۸/۲۸
تفکر هایدگر سخته ولی این کتاب بصورت ساده طرحش کرده
hadi faraji
۱۳۹۸/۶/۱۶
عالی بسیار کاربردی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مارتین هایدگر

برای دریافت کتاب صوتی مارتین هایدگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.