معرفی و دانلود کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی

عکس جلد کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی

کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی نوشتۀ پدرام حکیم زاده، به موضوع هنر و ادبیات در شعر فارسی می‌پردازد.

کمبود منابع نظری برای رشته‌های هنری به ویژه رشته‌های هنرهای تجسمی مورد توافق همه اساتید این رشته می‌باشد. با توجه به وسعت و گسترش پدیدارهای بصری و ابعاد مختلف تکنولوژی آن موضوع "مبانی هنرهای تجسمی" موضوعی پیچیده و چند وجهی شده است که برای شناخت ابعاد مختلف باید از زوایای گوناگون آن را مورد بررسی قرار داد. در این کتاب به موضوع مبانی هنرهای تجسمی از دید شاعران ایرانی که سرچشمه آگاهی خود را از حقیقت فرهنگ ازلی - ابدی عرفان اسلامی - ایرانی می‌گیرند و در آثار خود به ذات مفاهیم و حقیقت معانی توجه داشته اند، پرداخته شده است. اگر دانشجویی مبحث مبانی هنرهای تجسمی را به خوبی درک کند به راحتی می‌تواند در همه عرصه‌های آن وارد و هنر خود را به زیباترین وجه به نمایش بگذارد.

در بخشی از کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی (Basic design in Iranian's poets) می‌خوانید:

هر شیء و یا هر شکل، دارای ظاهر خاصی است که به آن بافت می‌گویند. درک کردن بافت از یک طرف به کمک حس لامسه و از طرف دیگر توسط احساس بصری میسر می‌شود و البته گاهی این دو به طور مشترک برای درک کامل‌تر بافت تأثیر گذار هستند. انسان معمولا از طریق لمس کردن اشیاء به خصوصیات آن‌ها از نظر سختی و لطافت، زبری و صافی و هموار بودن و ناهموار بودن‌شان پی می‌برد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
نقطه
خط
سطح
حجم
شکل (فرم)
بافت
فضا
ریتم (ضرب - آهنگ)
انواع کنتراست یا (تضاد)
فهرست منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-7811-57-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی

برای دریافت کتاب مبانی هنرهای تجسمی در آثار شاعران ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.