معرفی و دانلود کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان

عکس جلد کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان

11مین همایش بین‌المللی مجازی نیز همچون نه همایش گذشته، برای بررسی و موشکافی تحولات و دگرگونی‌هایی که ایران و منطقه و جهان را درگیر خود ساخته و دولت‌ها و کنش‌گران فرادولتی و فرودولتی را به تکاپو و چاره‌اندیشی انداخته است، با استقبال چشمگیر استادان و پژوهش‌گران ایرانی و غیر ایرانی روبه‌رو شد و ما را بر آن داشت تا این همایش را نیز همچون نه همایش گذشته، به‌صورت مجازی برگزار کنیم. از این طریق و با میان‌گذر از محدودیت‌های مالی و زمانی، برگزار‌کنندگان همایش تلاش کردند فرصت کافی را برای پژوهش‌گران و دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های علمی و پژوهشی فراهم کرده و با تشویق آنان به ارسال چکیده و مقاله، امکان انتشار آثار و دیدگاه‌های آنان را فراهم کنند. در این همایش نیز همچون همایش گذشته، در میان مجموعه همایش‌های تحولات جدید ایران و جهان تعداد شرکت‌کنندگان ایرانی بر شرکت‌کنندگان غیر ایرانی آن پیشی گرفت که نشان از استقبال و حسن اعتماد علاقمندان به پژوهش‌های علمی در ایران می‌باشد.

در این مجموعه ، 3 مقاله فارسی از استادان، پژوهش‌گران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور و یک مقاله انگلیسی از فدراسیون روسیه که در مهلت اعلام شده به دبیرخانه همایش رسیده بود، پس از ارزیابی و اصلاح، در زمینه‌های مختلف منتشر شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه / بهرام نوازنی
بررسی حضور آمریکا در خلیج فارس و تأثیر بر امنیت ملی ایران از سال 2001 تاکنون / جلال فردی مقدم
ژئوپلیتیک خطوط لوله انرژی در خلیج فارس / بهرام نوازنی
مسئله حجاب و مشارکت سیاسی زنان در دوره پهلوی اول / بهرام نوازنی و آرام یزدی
Space symmetry of the Universe as a “symbolic form” in the art of Ancient Iran and Ancient China / tkachenko valeria valeriavna

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان

برای دریافت کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش مجازی بین المللی‌ تحولات جدید ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.