معرفی و دانلود کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟
قیمت:
۱۴۰۰۰ 7000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟

کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟ اثر ژان بقوسیان، اثری کاربردی برای مدرس‌ها، سخنرانان و نویسندگان است که باعث موفقیت بیشتر آن‌ها می‌شود.

اگر می‌خواهید بهترین مدرس در حوزه‌ی خودتان باشید، زندگی دیگران را متحول کنید و همچنین کسب‌و‌کار بسیار موفقی در زمینه‌ی آموزش داشته باشید، این کتاب دقیقاً برای شما نوشته شده است. تمام افرادی که به نحوی با آموزش سروکار دارند می‌توانند از کتاب صوتی مدرس مرجع استفاده کنند. شنیدن این اثر شما را با پشت ‌صحنه‌ی صنعت آموزش آشنا می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که آموزش‌هایی در رده‌ی جهانی درست کنید و کتاب‌ خود را در 30 روز بنویسید.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب مدرس مرجع:

- برایان تریسی نویسنده‌ی بیش از 60 کتاب و مدرس جهانی در زمینه‌ی موفقیت و خودیاری درباره‌ی این اثر گفته است: «مدرس مرجع کتابی کاربردی و روان است، مجموعه‌ای از راهکارها و تکنیک‌های ارزشمند برای مدرس‌ها است که می‌تواند باعث موفقیت بیشتر آن‌ها شود.»

- دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مورد این اثر می‌گوید: کتاب مدرس مرجع را که با سبکی ساده اما شیوا، گیرا و رسا نوشته شده است، اثری تأثیرگذار و تحول‌آفرین برای کسانی می‌داند که مطرح بودن و مرجع شدن در خدمات آموزشی را یک آرمان می‌شناسند.

- دکتر علیرضا آزمندیان، بزرگترین سخنران انگیزشی ایران از دید وال استریت ژورنال به عنوان معلمی که سال‌ها در آمریکا مدرس بوده و بیش از 20 سال است در ایران و کشورهای جهان به تدریس مباحث تکنولوژی فکر و آموزش مدیریت منابع انسانی مشغول است، می‌گوید: اگر این کتاب را 20 سال پیش خوانده بود و راهکارهای آن را اجرا می‌کرد، امروز میلیون‌ها انسان بیشتری را در ایران و کشورهای مختلف جهان، تحت آموزش‌های خود قرار می‌داد و حتی آثار مکتوب و سایر محتواهای آموزشی بیشتری را تولید و عرضه می‌کرد و از هر نظر در راستای رسالت خود بسیار موفق‌تر می‌بود.

- دکتر محمد سیدا، مرد حافظه‌ی ایران و مدرس روش‌های مطالعه و یادگیری نوین معتقد است که صاحب‌نظران و مردم تردید دارند تنها تحصیلات دانشگاهی بتواند مدرسین را برای آموزش موثر آماده کند. به همین دلیل مدرسین برای دستیابی به آموزش مؤثر، باید آموزش حرفه‌ای دیده باشند. افراد بسیاری هستند که می‌خواهند اصولی را به شما یاد بدهند که هیچ‌وقت خودشان آن‌ها را به کار نگرفته‌اند. تکرار طوطی‌وار نوشته‌های دیگران یک چیز است و تجربه‌ی آن و سپس در میان گذاشتن این اصول با دیگران چیز دیگر. مطالب کتاب مدرس مرجع برای خوانندگان بسیار کاربردی خواهد بود، چون نویسنده کتاب ژان بقوسیان تمام آن اصول را به کار گرفته و نتایج درخشانی به دست آورده است.

در بخشی از کتاب صوتی مدرس مرجع می‌شنویم:

سومین محصولی که باید مدام تولید کنید مقاله است. مقالات می‌تواند رایگان یا پولی باشد. مقالات خوب می‌تواند جایگاه خوبی برای شما بسازد. من مشتریان زیادی داشتم که با خواندن یک مقاله من در مجلات موفقیت یا خلاقیت به من اعتماد کردند و پروژه‌هایی را به من واگذار کردند.

شما هم حتی اگر اول راه هستید می‌توانید با نوشتن یک مقاله عالی، همکاری با مجلات و روزنامه‌ها را شروع کنید. من تاکنون در 5 مجله مختلف، مقالات زیادی منتشر کرده‌ام.

هر مجله سردبیری دارد که دنبال مقالات و مطالب خوب است. اگر معیارهای آن مجله را رعایت کنید و مطلب خوب و جدیدی داشته باشید، شاید اولین مقاله شما در یک مجله مطرح چاپ شود.

اگر می‌خواهید مقاله شما در مجله‌ای چاپ شود، حتما چند شماره اخیر آن مجله را تهیه کنید و با دقت بررسی کنید. بیشتر مقالات درباره چه موضوعی هستند؟ جای چه مطلبی در مجله خالی است؟ هر مقاله چند کلمه است؟

با خواندن سخن سردبیر که معمولا اول مجله چاپ می‌شود می‌توانید با سلیقه‌ سردبیر آشنا شوید. این باعث می‌شود موضوعی را انتخاب کنید که مورد علاقه او است! در نهایت سردبیر تصمیم می‌گیرد مقاله شما چاپ شود یا خیر.

بگذارید خیالتان را راحت کنم! سردبیرها دنبال مقالاتی هستند که بتوان بدون هیچ تغییری در چند ثانیه در مجله‌شان کپی کرد. مقالاتی که نیاز به ویرایش زیاد، تصحیح املایی، نگارشی و... داشته باشند، شانس زیادی برای چاپ شدن ندارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل 1: پشت پرده صنعت آموزش
33 دقیقه
فصل 2: 10 محصول مدرس مرجع
47 دقیقه
فصل 3: ساخت آموزش در رده جهانی
33 دقیقه
فصل 4: نوشتن کتاب در 30 روز!
22 دقیقه
فصل 5: بازآفرینی اطلاعات
37 دقیقه
فصل 6: روش بازاریابی مدرس مرجع
14 دقیقه
فصل 7: شخصیت مدرس مرجع
19 دقیقه
فصل 8: ایجاد تحول در زندگی دیگران

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۰۰۰ 7000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟

مرتضوی زاده
۱۳۹۹/۵/۳۱
سلام
کتاب مدرس مرجع را کاملا گوش دادم. اولا همه فصل هایش ارزش یکسانی نداشتند. برخی از مطالب کاربردی تر بودندِ
فصل مربوط به شخصیت مدرس و تکنیک 6_ 3_6 جالب بود.
مطالب تولید و عرضه محتوا خوب بود.
به نظر من مهم‌ترین نکته کتاب این بود که; مدرس باید فاصله خود را از دانشجو زیادتر کند. مدام اهل گاهی
تحقیق باشد.
دانشجوی امروز از استاد هم جلوتر است. شاید مهمترین دلیل بی‌میلی دانشجویان به شرکت در کلاس مدرسان: فاصله کم با مدرس است.
پیشنهاد:
خواننده زن باشد بهتر است.
قیمت کمتر باشد فروش بیشتری دارد. این کتاب با حجم کمش باید کم تر از 10 هزار تومان باشد. موفق باشید
آرمین پهلوانی
۱۴۰۲/۷/۴
به نظر من این کتاب برای کسانی که می‌خواهند یک برند آموزشی شوند مناسب است و اکثر نکات گفته شده بیشتر روی موضوع مارکتینگ و برندینگ تمرکز دارد و این کتاب برای کسانی که به دنبال نکاتی هستند که در کلاس آموزشی از آن استفاده کنند مناسب نیست
جواد محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب‌ها و مقالات آقای بقوسیان همیشه بهترین‌ها در حوزه مدیریت و موفقیت فردی هستند و من سالهاست که مقالات ایشون در این حوزه رو دنبال میکنم و الان به عنوان یک معلم خوندن این کتاب رو لازم و واجب میدیدم و به همه معلمان و اساتید توصیه میکنم
علیرضا بهادری
۱۴۰۰/۱/۹
این کتاب به قدری حرفه‌ای و کاراست که اصلا بهش نمیخوره نویسنده‌اش ایرانی باشه اگر نویسنده رو‌نمیشناختم‌میگفتم‌امکان‌نداره این‌کتاب حاصل بینش نویسنده ایرانی باشه و در عین مفید بودن کپیه چون‌ما تولید کننده علم‌نیستیم
davood alian
۱۳۹۸/۵/۴
کتاب بسیار خوب و با ارزشی هست این کتاب واقعا ارزش شنیدن رو داره خیلی زیبا بیان شده واقعا عالی این کتاب صوتی رو درست کردین دستتون درد نکنه کار خوب دست کاردونه و کاردون کتابراهه امتیاز 5
ر.ستارپور
۱۴۰۱/۶/۲۴
مطالب جالبی رو برا ادم گوش زد میکنه
کتابی فوق العاده با فهرستی از مسائل ارایه شده که در زندگی مورد نیازمونه
به دوستان توصیه میکنم خودتون تا اخر گوش بدن و به کسانی که میدونن نیاز داره توصیه کنند تا اونام بشنون
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۷
کتابی زیبا و آموزنده از آقای ژان بقوسیان، برای مدرس حرفه‌ای شدن لازمه این کتاب را مطالعه نمود و از راهکارهای عملی آن بهره مند شد، خدایا سپاسگزارم که این کتاب را تهیه نمودم و گوش می‌دهم و عمل مینمایم
حسین محمدی
۱۴۰۱/۶/۲۸
این کتاب رو کسی که بخواد آموزش بده و این امری جدی براش باشه چند بار گوش میده و نکته برداری میکنه... عالیه کامل بهتون دستورالعمل میده نه اینکه فقط تشریح کنه
کاربر hasani
۱۳۹۸/۸/۲۷
دلیل تمایز سبک تدریس ایشون این هست که مخاطب رو در جزئیات هم راهنمایی میکنند و از کلی گویی پرهز میکنن.
علیرضا کریمی
۱۳۹۸/۷/۳
آقای بقوسیان از اساتید به نام ایران هستند و همونطور که از ایشون انتظار میرفت این کتاب مثل همیشه و بقیه کتابهای آقای بقوسیان بینظیر بود.
امید قنبری
۱۴۰۲/۶/۲۷
واقعا کتاب کامل و کاربردی هست. این حجم از مطلب مفید در یک کتاب واقعا بی نظیر هست. چنین کتابی برای هر مدرسی واقعا لازم هست
f gh
۱۴۰۰/۵/۲۲
کتاب بسیار عالی است و به شکل شیوا و قابل فهمی نوشته شده. صدای راویان نیز بی نظیر بود و کاملا مسلط بودند. ممنون ازتون🌹
akram sayjani
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
برای دوستانی که تمایل به مدرس شدن و یا گذراندن دوره‌های مدرسی هستن پیشنهاد میکنم که حتما مطالعه کنند
محمد حیدری نارمندی
۱۴۰۱/۲/۱
توانایی تدریس تسلط بر محتوا و مطالب، ارائه بهترین هنر برای یادگیری، اعتماد به نفس در خود و فراگیران تقویت کنیم
Bahman Naderi
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
کتاب صوتی فوق العاده‌ای بود
به کسانی که اول راه تولید محتوی هستند حتما توصیه میکنم.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی مدرس مرجع: چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و در زندگی دیگران تحول ایجاد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.