معرفی و دانلود کتاب مدیریت ارزشیابی شما

عکس جلد کتاب مدیریت ارزشیابی شما
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارزشیابی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارزشیابی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت ارزشیابی شما

کتاب مدیریت ارزشیابی شما تالیف ماکس ایگرت، راهنمایی قابل درک و خوانا، مملو از اطلاعات و توصیه‌هایی‌ست که به خوانندگان کمک خواهد کرد بهترین نتایج را از مصاحبه ارزشیابی خود کسب کنند.

کتاب مدیریت ارزشیابی شما (The managing your appraisal pocketbook) کل فرآیند ارزشیابی را پوشش داده و می‌تواند بعنوان راهنمایی قدم به قدم یا برای اشاره به جوانب ویژه استفاده گردد. درست چیزی است که مدیران گرفتار به آن نیاز دارند - خواه در حال ارزشیابی باشند یا ارزشیابی شوند.

ماکس ایگرت (Max A. Eggert) یک روانشناس مدیریتی بین‌المللی است که در کمک به سازمان‌ها و افراد در رسیدن به بهترین‌ها تخصص دارد. وی اساسا در انگلستان و استرالیا فعالیت دارد. وی بعنوان چهره‌ای مورد احترام در زمینه سازمانی و انسانی، تغییر و توانمندسازی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهایی را برای هزاران مدیر و هیئت اجرایی در سرتاسر دنیا برگزار نموده است.

در بخشی از کتاب مدیریت ارزشیابی شما می‌خوانیم:

شما ارزشیابی نمی‌شوید چون کسی فکر می‌کند این ایده خوبی است یا اینکه گفتگوهای سالانه بین شما و مدیرتان برای روحیه‌تان خوب هستند.

ارزشیابی بسیار پر هزینه است. برای مثال، مثلا مدیر شما باید هفت نفر را ارزشیابی نماید و هر فرد نصف روز وقت می‌برد (مشتمل بر آماده‌سازی/ کاغذبازی‌ها) که می‌شود سه روز و نیم زمان مدیریت. این رقم را در تعداد مدیران سازمان ضرب کنید و می‌توانید ببینید چقدر سریع هزینه افزایش می‌یابد. هزینه‌های بخش نیروی انسانی برای هماهنگی/ مدیریت سیستم هم باید اضافه شوند. این پول از سوی مدیریت ارشد بعنوان سرمایه‌گذاری در کارمندان سازمان تلقی می‌گردد.

چرا باید در ارزشیابی سرمایه‌گذاری نمود؟ یک سازمان دارای رسالت (ماموریت) و دورنما از جایی که به سوی آن می‌رود و از آنچه می‌خواهد به آن دست یابد، است. این رسالت‌ها و دورنماها سپس به اهداف بازرگانی، خدماتی، کیفی، و سود برای یک دوره، معمولا یک سال مالی، ترجمه می‌شوند.

در عوض، بخش‌ها/ واحدها رسالت‌ها و اهداف خود را تنظیم می‌نمایند که برای کارهای بخشی و ادارای تاثیراتی دارند. متعاقبا ارتباطی مستقیم بین آنچه انجام می‌دهید و چگونگی انجام آن و اهداف کلی سازمان شما وجود دارد. این مساله تضمین می‌نماید هر کسی در سازمان در مسیر مشابه در حال پارو زدن است و آن‌گونه که در آمریکا گفته می‌شود "یک سرود را با هم می‌خوانند" (یعنی با هم متفق‌القول‌اند). بصورت نموداری، این فرایند این چنین بنظر می‌آید...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا ارزشیابی؟
مزایای ارزشیابی
مزایای مدیریتی
ارزشیابی‌ها
چه و توسط چه کسی؟
معیارها
معیارهای بی‌طرفی
عملکرد و سنجش
بازخورد
ساختار ارزشیابی
کسب بهترین‌ها از ارزشیابی
سئوالات ارزشیابی
ضمایم
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت ارزشیابی شما
نویسنده
مترجممحمدسعید قوت دین
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-289-227-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت ارزشیابی شما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت ارزشیابی شما

برای دریافت کتاب مدیریت ارزشیابی شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.