معرفی و دانلود کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز

عکس جلد کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز

کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز نوشتۀ استیون استرالسر، برای کسانی طراحی شده است که مشغولیت بسیار دارند و در پی این هستند که بدون شرکت در کلاس‌های خسته کننده مدیریت اجرایی، جنبه کسب و کار حرفه یا سازمان خود را بیشتر بشناسند.

این روزها سخت است که با افرادی روبه‌رو شویم که هم در کار خود بسیار حرفه‌ای باشند و هم بسیار سخاوتمند! استیون استرالسر (Steven Stralser)، نویسنده این کتاب با سخاوتمندی تمام تلاش داشته است چکیده‌ای از تجربه‌های ارزشمند و سمینارهای خود را در این اثر به خواننده پیشکش کند.

کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز (MBA in a day) در قالب بخش‌هایی همچون مدیریت و سیاست، اقتصاد؛ امور مالی و حسابداری؛ بازاریابی؛ مدیریت پروژه؛ تبلیغات؛ و... یک راهنمای آموزشی کامل در زمینه مدیریت کسب و کار محسوب می‌شود. در این مسیر، مثال‌ها، نقل قول‌ها، موردپژوهی‌های واقعی، و... خواننده را در درک و تجربه بهتر مطالب یاری می‌رساند.

استیون استرالسر، استاد یکی از مراکز جهانی کارآفرینی در امریکاست و پایه‌گذار مرکز توسعه حرفه‌ای، مرکزی که به تحصیلات تکمیلی و پیشرفته در زمینه کسب و کار می‌پردازد.

در بخشی از کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز می‌خوانیم:

هدف سازمان‌های با عملکرد عالی، بهره‌گیری مطلوب و کارآمد از سرمایه‌های فکری است. این سازمان‌ها همواره بر مواردی مانند مشارکت کارمندان، کار گروهی، یادگیری سازمانی، مدیریت کیفیت جامع و فنون یکپارچۀ تولید تأکید دارند. مشارکت کارمندان از طریق توانمندسازی کارمندان یا مدیریت مشارکتی حاصل می‌شود. کار گروهی نیز به‌ واسطۀ گروه‌های خودتنظیم نمود پیدا می‌کند.

یادگیری سازمانی شامل جمع‌آوری، انتقال و ذخیرۀ اطلاعات سازمانی و هدف آن پیش‌بینی تغییرات و چالش‌ها و اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای آینده است. مدیریت کیفیت جامع معطوف بر کیفیت مطلوب، پیشرفت پایدار و رضایت کارمندان است. فنون یکپارچۀ تولید نیز به اِعمال انعطاف‌پذیری در فرایندهای تولیدی و خدماتی می‌پردازد و شامل طراحی‌های شغلی و سیستم‌های اطلاعاتی برای بهره گیری بهینه از منابع، دانش و فنون کاربردی در جهت تولید و ارائۀ محصولات و خدمات بهتر می‌شود. این فنون، تمرکز ویژه‌ای بر سیستم‌های تولیدی و خدماتی به‌موقع دارد و بسیار زیاد از رایانه‌ها در راستای تسهیل، کنترل و یکپارچه کردن کارکردهای سازمانی بهره می‌برد. اعمال فنون یکپارچۀ تولید نیازمند تسریع و تسهیل ارتباطات و تصمیم گیری در ساختارهای سازمانی است.

فرایند تبدیل یک سازمان به سازمانی با عملکرد عالی، ابتدا نیازمند مشارکت فعال در درک مشکلات، هدف، مأموریت، راهبرد و چشم‌انداز آن سازمان در حوزۀ کسب‌وکار است. این مؤلفه‌ها باید در قالب یک بیانیۀ مأموریتی جدید تدوین و در چارچوب ارزش‌های اساسی سازمان تعریف گردد.

موفقیت این فرایند نیز در گرو مشارکت فعال کارمندان در سطوح مختلف سازمانی است. گستردگی مشارکت می‌تواند تضمینی برای پذیرش آن فرایند در سطح سازمان باشد. پس از طی این مراحل ابتدایی، مشارکت کارمندان، کار گروهی، یادگیری سازمانی، مدیریت کیفیت جامع و فنون یکپارچۀ تولید منتج به تحقق منافع سازمانی، فردی و جمعی می‌گردد. بدین ترتیب، اهداف سازمانی، رضایت شغلی و انگیزه دادن به کارمندان به مراتب آسان‌تر می‌شود و سازمان نیز به شکل یک گروه کاری منسجم، به سمت تحقق اهداف مد نظر خود حرکت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: مردم، مدیریت و سیاست
فصل اول: منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی به عنوان یک ابزار رقابتی
چکیده
منابع
فصل دوم: رفتار سازمانی
مدیریت
چکیده
منابع
فصل سوم: رهبری و سازمان‌دهی کار گروهی
تیم‌سازی
مرحله عملکرد تیم
چکیده
منابع
فصل چهارم: اخلاقِ کسب‌وکار
چکیده
منابع
فصل پنجم: مذاکره
نتیجه‌گیری
منابع
بخش دوم: پول، اقتصاد، امورمالی و حسابداری
فصل ششم: حسابداری و مدیریت مالی
منابع
فصل هفتم: اقتصاد بین‌المللی، ملی و محلی
چکیده
منابع
بخش سوم: بازارها و راهبرد
فصل هشتم: بازاریابی، راهبرد و تحلیل رقابتی
چکیده
منابع
فصل نهم: تبلیغات و ترویج
چکیده
منابع
فصل دهم: ارتباطات و ارائه‌ها
چکیده
منابع
بخش چهارم: سیستم‌ها و روند‌ها
فصل یازدهم: مدیریت پروژه
چکیده
منابع
فصل دوازدهم: سیستم‌های اطلاعات مدیریت
منابع
فصل سیزدهم: تجارت الکترونیک و به‌کارگیری شبکه اینترنت
چکیده
منابع
فصل چهاردهم: سیستم‌های مدیریت کیفیت
چکیده
منابع
پیوست
ضمیمه: نگاهی به کارآفرینی
کارآفرینی چیست؟
انتخاب بازار مناسب برای شروع کسب‌وکار
طرح کسب‌وکار
۵۰ گام برای راه‌اندازی کسب وکار جدید
اشتباهات رایج کارآفرینان نوپا در هنگام راه‌اندازی و توسعه یک کسب‌وکار جدید
چگونه می‌توان از محصولات و خدمات خود حمایت قانونی [در ایران] به عمل آورد؟
چگونه می‌توان برای یک کسب‌وکار نوپا یک تیم دست‌وپا کرد؟
مسئولیت‌های اجتماعی مدیران و بنگاه‌های کسب‌وکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز
نویسنده
مترجمموسی زمان زاده دربان، مصطفی پورمهدی
ناشر چاپیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات438
زبانفارسی
شابک978-600-96778-5-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز

برای دریافت کتاب مدیریت ارشد کسب و کار در یک روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.