معرفی و دانلود کتاب مدیریت راهبردی مساجد

عکس جلد کتاب مدیریت راهبردی مساجد
قیمت:
۴۲۰۰۰ 21000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت راهبردی مساجد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت راهبردی مساجد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت راهبردی مساجد

مسجد از محوری‌ترین نهادهای دینی است. تحول در نظام آموزش و پرورش در کشور مستلزم آن است که نقش این نهاد اصیل و جامع دینی به درستی و خوبی تعریف شود. برای این منظور باید کارکردهای آموزش زندگی و تربیت انسانها، به درستی، برای مسجد و نهادهای پیرامونی آن تعیین گردد.

قدم اول برای شکل‌دهی و مهندسی جایگاه مدیریت راهبردی مجموعه نهادهای فرهنگی دینی به صورت یک نظام جامع، بررسی و مطالعهٔ کامل پیرامون آنها می‌باشد.

تاکنون سهم اندکی از تلاشهای کارشناسی، سیاستگذاری و طراحی انجام شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر ارگانهای تصمیم‌گیرنده کشور، به اعتلاء جایگاه و عملکرد نهادهای فرهنگی دینی از جمله مسجد، تخصیص یافته است.

تعیین چگونگی مدیریت راهبردی نهادهای دینی، بخصوص مساجد، از موضوعات پیچیده‌ای است که به سهولت، دست یافتنی نیست. وجود انواع نهادهای دینی، مستلزم این است که به مدیریت راهبردی هر یک از این نهادها، به صورت خاص پرداخته شود. هرچند که می‌توان گفت که در مدیریت راهبردی این نهاد، وجوه مشترک زیادی وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: اهمیت مسجد
فصل 2: مدیریت در مسجد
فصل 3: وضعیت موجود مساجد کشور
فصل 4: طرح‌های راهبردی دستگاههای فرهنگی برای توسعه مساجد کشور
فصل 5: هم اندیشی توسعه نهادهای دینی پیرامون مدیریت راهبردی مساج

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت راهبردی مساجد
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات آوای نور
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-7492-21-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۴۲۰۰۰ 21000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت راهبردی مساجد

برای دریافت کتاب مدیریت راهبردی مساجد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.