معرفی و دانلود رایگان کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی

عکس جلد کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی

در طبیعت هیچگونه علف هرزی وجود ندارد و هیچ گیاهی بعنوان هرز، زاید و مزاحم متصوّر نمی گردد درحالیکه برخی معتقدند که علف های هرز را گیاهانی وحشی بدانند و بدینگونه گیاهانی را که باعث مزاحمت، خسارت و جراحت به انسان و دام می شوند، را در جرگه علف های هرز محسوب می دارند. علف های هرز (weed) طبق عمومی ترین تعریف: گیاهانی ناخواسته و نامطلوب بحساب می آیند که برخلاف تمایل انسان ها در مکان هایی رشد می یابند لذا براساس این تعریف تمامی اعضای سلسله گیاهان می توانند بعنوان علف هرز محسوب شوند. بسیاری از نظریه های دانشمندان حاکی از گسترش روزافزون و وسیع تعدادی از علف های هرز هستند که ویژگی های منحصر بفردی در رابطه با سازگاری با تغییرات محیطی دارند امّا در هر صورت، خوب یا بد، این بشر است که تصمیم می گیرد تا کدام گیاه را علف هرز محسوب نماید و با آن مبارزه کند و یا کدام گیاه را برای برآوردن نیازهایش کشت نماید و مورد حمایت قرار دهد

اینجانب بعنوان مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی همواره با مقوله کمبود مفاد قابل اعتماد و کافی در زمینه علف های هرز به زبان فارسی برای دانشجویان مواجه بوده ام لذا با تلاش فراوان توانستم به کتب جدید که در دانشگاه های خارجی بویژه آمریکایی تدرس می شوند و با تکمیل مطالبی که از مقالات علمی حاصل نمودم به منبع کاملی از مطالب علمی دست یابم و آنها را در 3 جلد تحت عناوین مدیریت علف های هرز در باغات میوه ، مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی و مدیریت علف های هرز در شالیزار منتشر نموده و در اختیار دانشجویان و علاقمندان قرار دهم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-600-394-617-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش پرورش گل و گیاه
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی

عرفان عبادپور
۱۴۰۲/۶/۸
کتابی بسیار کاربردی برای آموختن نحوه مقابله با علف هرز که زیبایی گیاهان زینتی را نابود می‌کند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی

برای دریافت کتاب مدیریت علف های هرز در گیاهان زینتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.