معرفی و دانلود کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی

عکس جلد کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی

آشنایی با دانش مدیریت مالی هوائی در کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی، تالیف بیژن وثیق، می‌تواند ابزاری ارزشمند جهت توسعه پایدار صنعت هوانوردی کشور عزیزمان ایران محسوب گردد.

قطعاً تأمین راهبرد کلان کشور در پیشرفت صنعت هوایی، نیازمند هدف گذاری در تأمین نیازمندی‌های علمی بخش آکادمیک و همچنین ارتقا دانش مدیران ارشد حوزه‌های هوانوردی و جهانگردی تلقی می‌گردد.

دارا بودن دانش مدیریت مالی و آشنایی با تکنیک‌های مرتبط می‌تواند ابزاری ارزشمند جهت توسعه پایدار این صنعت از طریق تخصیص بهینه منابع و کنترل‌های اقتصادی سازمان‌های موفق محسوب شود.

کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی (Foundations of airline finance) با داشتن رسالت فوق در قالب شش فصل به شرح زیر نگارش شده است:

طبقه‌بندی هزینه‌ها در شرکت‌های هوایی
نقش و اهمیت حسابداری در شرکت‌های هوایی
صورت‌های مالی در شرکت‌های هوایی
تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی شرکت‌های هوایی
ارزش زمانی پول و تکنیک‌های مرتبط با آن
بودجه بندی سرمایه‌ای و جریانات نقدینگی

در کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی ابتدا با تعاریف مفهومی ‌اولیه اقدام به تفکیک انواع هزینه‌ها در شرکت‌های هواییآشنا می‌شویم. اگر چه این طبقه‌بندی در اکثر سازمان‌های مختلف بصورت مشابه است اما با ارایه تمایز‌های حاکم بر این صنعت توام با مثال‌های مختلف می‌تواند برای ذینفعان مدیریت مالی بخش هوایی و جهانگردی مفید باشد. 

نقش و اهمیت حسابداری در شرکت‌های هوایی در اینجا مهم قلم داد شده و انواع رویکرد‌های حسابداری و تفاوت آن‌ها بر شمرده خواهد شد‌. همچنین تفاوت موجود در حسابداری شرکت‌های هوایی با سایر حوزه‌ها در اینجا ارایه شده است.

کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی، جهت ضمانت اجرایی ‌تصمیم‌گیری مدیران مالی و به‌ منظور اداره هر چه بهتر پروژه انتخابی، بودجه‌ بندی سرمایه‌ای و گردش وجوه نقدینگی توام با تکنیک‌های مربوطه گردآوری شده و امید است تا این کتاب برای اساتید، پژوهشگران، مدیران، مشاوران، دانشجویان و همه علاقه‌مندان به مباحث مدیریت مالی صنعت هوایی کشور عزیزمان ایران، مفید فایده بوده و از نظرات سازنده خود اینجانب را بهره‌مند نمایند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
فصل اول: طبقه بندی هزینه‌ها در شرکت‌های هوایی
مفهوم هزینه‌های راه‌اندازی (قبل از شروع عملیات)
فصل دوم: حسابداری و اهمیت آن در شرکت‌های هوایی
نقش و اهمیت حسابداری در شرکت‌های هواپیمایی
فصل سوم: صورت‌های مالی در شرکت‌های هوایی
تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی در شرکت‌های هوایی
فصل پنجم: ارزش زمانی پول
مقدمه
فصل ششم: بودجه بندی سرمایه‌ای و گردش وجوه نقد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی
نویسنده، ،
مترجمداود صادقی
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-289-494-6
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی

برای دریافت کتاب مدیریت مالی در صنعت هوانوردی و جهانگردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.