معرفی و دانلود کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰

عکس جلد کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰

کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰ نوشتۀ رضا امانی، با پشتوانه علمی و پژوهشی از بزرگترین موسسات و مدیران پروژه در دنیا، تلاش می‌کند با روندی علمی و عملی، جایگاه مدیریت پروژه و نوع فعالیتی که مدیران پروژه در سال ۲۰۵۰ انجام خواهند داد، به تصویر بکشد. 

پژوهشگران با تفکر، ارزش‌آفرینی می‌کنند. اندیشیدن به آینده، به‌ ویژه آینده طولانی‌ مدت، یعنی فراتر رفتن از مقایسه روندهای ساده گذشته و فعلی.

تفکر پیشرو، حتی اگر برخی از پیش‌بینی‌های ما درست نباشند یا با سرعت‌های متغیری پیش‌ روند، برای پیشرفت مدیریت پروژه ضروری است. چرا که تلاش می‌کنیم تا عوامل موثر بر آن را پیش‌بینی و شناسایی کنیم.

هیچ‌کدام از پژوهش‌هایی که در مورد آینده صورت گرفته قطعی نبوده است اما کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰، حاصل تلاش چندین ساله نویسنده و محققان و موسسات مختلف از جمله موسسه Arup، انجمن مدیریت پروژه جهانی، مدرسه ساخت‌ و ساز Bartlett و دیگر پژوهشگران در مدیریت و اجرای پروژه است.

این پروژه، راهی بزرگ برای مشارکت دادن متخصصان، دانشگاهیان و سایر صاحب‌‌ نظران در آینده است و ما مشتاقانه منتظر دیدن این هستیم که این پروژه چگونه در طول این سال‌ها توسعه می‌یابد. 

کتاب حاضر در سه بخش اصلی تنظیم شده است. در بخش اول عوامل و روند‌های تاثیرگذار بر آینده مدیریت پروژه معرفی و مورد بحث قرار گرفته است. سپس ابتدا سفری به آینده داریم و با مدیران پروژه آینده آشنا می‌شویم و در ادامه با ارائه داستان‌های آینده و روایاتی از گذشته، نشان می‌دهیم آینده از نگاه ذینفعان پروژه چگونه است. در نهایت، نظر خبرگان مدیریت پروژه در خصوص آینده این زمینه ارائه شده است. 

کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰، کتابی است که بایستی هر علاقمند به این حوزه مطالعه کند تا از آنچه تا سال ۲۰۵۰اتفاق می‌افتد آگاهی پیدا کند و خود را برای آینده آماده کند. 

در بخشی از کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰ می‌خوانیم:

با جهانی‌‌سازی، ما توسعه ابزارها و فرایندهایی را شاهد بوده‌ایم که مشارکت و همکاری بین تیم‌ها و کارمندان را از صدها مایل دورتر، امکان‌پذیر می‌کنند. پیشرفت‌ها در فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، برای کسب‌وکارها، اتکای بیشتر و بیشتر بر گروه‌های مجازی را نسبت به ساختارهای نیمی سنتی بر اساس یک محل ممکن ساخته‌اند، تا پروژه‌های آن‌ها را تحویل دهند.

در سال 2015 تخمین‌ زده شد در چند سال آینده تعداد این نیروی کار مجازی به حدود 1.3 میلیارد نفر خواهند رسید. با نگاه به آینده، این احتمال وجود دارد که مدل‌های کاری بسیار متمرکز را بر اساس برنامه‌ ریزی بلند مدت، با مدل‌های غیر متمرکز از مراکز نوآوری انعطاف پذیر و سازگار، جایگزین کنیم.

تیم‌های مجازی مزایای دسترسی به نیروی انسانی متنوع را فراهم می‌کنند. در چنین فضایی تقریباً راه‌اندازی تیمی از متخصصان جهانی بر اساس نیازهای پروژه، ساده است. چنین تیم‌هایی معمولاً فقط موقتی هستند، و مبتنی بر اهداف مشترک، در مرزهای منطقه‌ای و مناطق زمانی کار می‌کنند. ارتباطات در کل فناوری‌های دیجیتالی رخ می‌دهند و اغلب متکی بر اتاق‌های مجازی برای مدیریت پروژه‌ها هستند.

پیشرفت‌ها در فناوری‌های موبایل به معنای این است که افراد و تیم‌ها می‌توانند از هرجایی در هر زمانی با همکار کنند؛ کل چیزی که نیاز دارند، ارتباط با یک شبکه است. اما تغییر به سمت کار تیمی مجازی نیز چالش‌هایی را برای مدیریت پروژه‌ها به همراه دارد. پروژه‌های اجرایی نیازمند مهارت‌هایی در ارتباطات و مدیریت تیمی هستند. این چالش، ممکن است کمتر متکی بر یافتن کارمندان درست باشد و بیشتر اتکا بر یافتن مدیرانی با مهارت‌های ضروری برای مدیریت نیروی کار مجازی باشند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: عوامل تاثیرگذار بر مدیریت پروژه در آینده
بخش دوم: ملاقات با مدیران پروژه آینده
بخش سوم: داستان‌های ذینفعان پروژه در آینده
بخش چهارم: نظر خبرگان مدیریت پروژه در خصوص آینده چیست؟
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-600-995-132-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰

برای دریافت کتاب مدیریت پروژه در سال ۲۰۵۰ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.