معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت

برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت، دستاوردهای شگفت‌انگیزی که از طریق مدیریت به دست می‌آید را به شما آموزش می‌دهد، چرا که مدیریت و رهبری به عنوان مهم‌ترین دارایی شرکت‌هاست.

کتاب صوتی مدیریت (Management) به مدیران فرصت می‌دهد که تجربیاتشان را بررسی کنند و با یادگیری مهارت‌های جدید، در مشاغل فعلی یا آتی خود پیشرفت کنند.

هرگز به اندازه‌ی امروز، در جامعه‌ی ما نیاز به مدیریت وجود نداشته است. امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در خانه‌هایمان، در سازمان‌های تجاری‌مان و در انجمن‌های خصوصی و عمومی، در دولت‌مان نیاز به مدیریت وجود دارد. و مخصوصا نیاز داریم مدیریت ما را به سمت آینده پیش ببرد. ما به افرادی نیاز داریم که بصیرت و شجاعت دارند، افرادی که حاضر هستند کارهای جدید را امتحان کنند و کارهایی بکنند که تا به حال کسی نکرده است.

در این کتاب صوتی به موضوعات بسیاری چون سوالات کلیدی یک مدیر، فعالیت‌های حیاتی یک مدیر، چند برابر کردن بهره‌وری، طوفان ذهنی برای یافتن راه‌حل، استخدام افراد مناسب و اخراج افراد بی‌کفایت و ده‌ها نکته کاربردی دیگر پرداخته می‌شود.

پر اضطراب‌ترین کار مدیر، اخراج کارمند است. مدیری که شخص بی‌کفایتی را استخدام می‌کند،‌ خودش هم بی‌کفایت است. مدیری که شخص بی‌کفایتی را در جایگاهش حفظ می‌کند، حتی بی‌کفایت‌تر است. البته همه می‌فهمند چه کسی شایسته و چه کسی ناشایست است. خیلی سریع هم می‌فهمند. در هر اداره‌ای، همه کارمندان میزان شایستگی هر فرد دیگر را می‌دانند. هیچ جایی برای فرار کردن و پنهان شدن وجود ندارد.

ظالمانه‌ترین کاری که می‌توانید در حق کسی انجام دهید این است که وقتی دریافتید به درد کارتان نمی‌خورد، او را در آن شغل نگه دارید. مهربانانه‌ترین کار در حق کارمندان نامناسب این است که آن‌ها را رها کنید. بگذارید بروند تا شغلی را بیابند که در آن آینده و امکانات بهتری خواهند داشت.

چرا بسیاری از مدیران از کار دشوار اخراج افراد نامناسب اجتناب کرده و کسب‌وکار و همینطور آرامش ذهنی خود را قربانی می‌کنند؟‌ پاسخ این سوال در اغلب موارد خود فریبی است. مدیر فکر می‌کند با نگه‌ داشتن فرد بی‌کفایت به او لطف می‌کند. حتی گاهی فکر می‌کند که فرد ناشایست به ناگهان تغییر خواهد کرد و دگرگون شده و به کارمندی شایسته تبدیل خواهد شد. این سخن حکیمانه را به یاد داشته باشید که «بهترین زمان اخراج فرد، نخستین باری است که این فکر به ذهنتان خطور می‌کند.»

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد.

این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
7 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
پرسش‌های کلیدی برای اثربخشی مدیریت
10 دقیقه
به زمینه‌های کلیدی فکر کنید
7 دقیقه
معیارهای عملکرد را مشخص کنید
6 دقیقه
نیروهای خود را متمرکز کنید
10 دقیقه
وظایف حیاتی مدیریت
6 دقیقه
مدیریت براساس هدف‌ها
3 دقیقه
مدیریت براساس استثنا
8 دقیقه
تفویض اختیار موثر
8 دقیقه
کارکنان با صلاحیت عالی تربیت کنید
8 دقیقه
بر بازدهی خود بیافزایید
9 دقیقه
کارکنان مناسب را استخدام کنید
8 دقیقه
کارکنان بی‌صلاحیت را استخراج کنید
11 دقیقه
جلسات موثر تشکیل دهید
10 دقیقه
روحیه گروهی ایجاد کنید
7 دقیقه
تصمیمات خوب بگیرید
6 دقیقه
موانع بر سر راه عملکرد را از میان بردارید
5 دقیقه
الگوی کارکنان خود شوید
9 دقیقه
جلسات سیال سازی برای پیدا کردن راه حل
5 دقیقه
ماننده یک حرفه‌ای مذاکره کنید
8 دقیقه
ارتباط روشن داشته باشید
3 دقیقه
سعی کنید بر معلومات خود بیافزایید
4 دقیقه
نتیجه گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویسبحان اکرامی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت

سعید حسینی
۱۳۹۷/۸/۲۳
سلام به تمامی مدیران عزیز؛ بنده تقاضا میکنم این کتاب و فایل صوتی بی‌نظیر را حداقل برای یکبار هم که شده گوش فرا دهند. این فایل صوتی به خیلی از سوال‌های کلیدی مدیران پاسخ داده و با ایجاد طوفان فکری و ذهنی باعث بهره بری بیشتر در بین پرسنل می‌شود. یقینا با گوش کردن مطالب این کتاب و اجرایی کردن آن‌ها می‌توانند نفرات درستی را برای فعالیت‌های خود جذب کنند.
موفق و پیروز باشید
جلال جلالی
۱۳۹۸/۲/۱۶
من ترجمه آقای بقوسیان رو از این کتاب دیدم، که خیلی ترجمه دقیق و روانی بود. این فایل صوتی البته از اون ترجمه نیست، ولی با شنیدن پیش نمایش فایل، گوینده بسیار دقیق و با بیانی شیوا متن رو خونده. ممنونم از کتابراه
Mohammad Malek
۱۴۰۳/۱/۱۳
من تا الان نظری نداده بودم، ولی میتونم بگم این اولین و آخرین نظر ثبت شده من توی این اپلیکیشن هست. این کتاب برای شما که یک سازمان حداقل ۴ نفره دارین، از نون شب واجب تره
مسعود بهروزنیا
۱۴۰۰/۵/۸
واقعا خوندن این کتاب نکاتی بسیار کامل و درست در زمینه مدیریت برای من به ارمغان داشت و نکات این کتاب اینقدر شفاف هست که بعد از هر فصل تونستم از مطالب استفاده کنم
جلال بهمنى
۱۳۹۷/۹/۴
با سلام.
کتاب بسیار خوبی هستش. دیدگاههای مدیریتی عالی درون خودش داره. فقط کاش صدای گوینده کمی احساس داشت و از تکنیک‌های تن‌صدا‌ استفاده میکرد تا جذابتر میشد. بازم مچکر
علی چگنی
۱۴۰۲/۷/۲۸
کتاب خوبیه.. خیلی خلاصه است ولی تقریبا خوبه. بهترین نکته‌ای که برای من داشت نحوه استخدام و اخراج کردن بود.. و اینکه گاهی اخراج واجب و باید انجام شه.
Hosein Rahmani
۱۴۰۱/۵/۳
واقعا خیلی مفیده
مخصوصا برای افرادی که مثل من کتاب میخونن خوابشون میگیره و حوصله کناب خوندن ندارن کتاب صوتی خیلی کاربردیه
محمد جواد حاتمی
۱۳۹۹/۵/۲۳
با توجه به اینکه میشود از فرصت‌های مطالعاتی بیشتر در روز بهره برد لسیاز این شیوه. مناسب است. محتوای کتاب بسیار عالی میباشد
سید عماد وهاب زاده
۱۳۹۹/۳/۲۸
ممنون، عالی بود، فکر میکنم کمتر کسی در حد و اندذزه‌های برایان تریسی انقدر خوب و موثر دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند.
ابوالفضل اصغرنیا
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به نظرم کتاب خوبی بود مطالب شیوا و دسته بندی خوبی داشت یک کتاب کاربردی در زمینه مدیریت بود
علی فرید
۱۳۹۹/۷/۱۴
با سلام
جامع، مختصر، مفید و کار آمد برای مدیران حال حاضر یا اشخاصی که انگیزه و تفکر مدیریتی دارند
سید محمد حسن ساداتی
۱۴۰۰/۱/۴
صدا واقعا عالی و کتاب صوتی بهترین روش برای مطالعه کتابهای فراوان هست
ممنون بابت زحماتتون
Sarvenaz Abedi
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
این کتاب فوق العادس. پیشنهاد میکنم حتما بشنوید. هم لحن شیوایی داره هم مطالبش عالیه
Siavash Abdi
۱۳۹۹/۲/۲۷
بسیار کاربردی و مناسب بود و همچنین کیفیت ارایه کتاب عالی است. ممنونم
Mahmood salimi
۱۴۰۱/۳/۱۰
کتاب خوبی است در واقع پیش‌نیاز‌های مدیریت را به خوبی توضیح میدهد
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.