معرفی و دانلود کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق

عکس جلد کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق

کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق اثر سو جانسون، طراحی شده تا تمام زوج‌ها، جوان، پیر، متاهل، در شرف ازدواج، هم‌خانه‌ها، خوشبخت، پریشان، به طور خلاصه تمامی شریک‌های زندگی که به دنبال یک عمر عشق هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

کتاب مرا محکم بگیر (Hold Me Tight) هم برای زنان است و هم برای مردان. برای تمامی مردمان و تمامی فرهنگ‌ها است. هر کس روی این سیاره دارای نیازهای اساسی یکسانی برای ایجاد پیوند و ارتباط است. کتاب مرا محکم بگیر برای افرادی نیست که در رابطه‌های سوء استفاده وار یا وحشیانه به سر می‌برند، همچنین برای افرادی نیست که اعتیاد جدی دارند یا برای مدت‌های طولانی است که به همسر خود خیانت می‌کنند؛ چنین اقداماتی توانایی برای متعهد شدن مثبت نسبت به شریک زندگی را تضعیف می‌کند. در چنین نمونه‌هایی رجوع به متخصص درمانی بهترین کار است.

دکتر سو جانسون (Sue Johnson) مدیر موسسۀ زوج و خانوادۀ اوتاوا در کانادا و مرکز بین‌المللی تعالی در درمان عاطفه محور و همچنین استاد پژوهشگر برجسته در دانشگاه آلیانت سن دیگو و استاد روانشناسی بالینی دانشگاه اوتاوا است. او عضوی از انجمن روانشناسی آمریکا است و برای آثار خود افتخارات بسیاری کسب کرده است؛ از جمله جایزه برجسته در حوزۀ درمان زوج و خانواده از انجمن درمان خانواده و ازدواج آمریکا و جایزه‌ای هم برای تحقیق پیرامون درمان خانواده از آکادمی درمان خانوادۀ آمریکا دریافت کرده است. او به مشاوران ای. اف. تی در سراسر دنیا آموزش می‌دهد و به ارتش آمریکا و کانادا و ادارۀ آتشنشانی شهر نیویورک مشاوره می‌دهد.

کتاب مرا محکم بگیر به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول به سوال بسیار قدیمی ماهیت عشق پاسخ می‌دهد.
این بخش توضیح می‌دهد که ما چگونه علی رغم بهترین نیت‌ها و عالی‌ترین تفکرات به از دست رفتن پیوند و عشقمان سوق داده می‌شویم. این بخش همچنین مجموعۀ عظیم تحقیقات اخیر در رابطه با روابط نزدیک را ثبت و تحلیل می‌کند. همانطور که هاوارد مارکمن از مرکز مطالعات خانواده و ازدواج در دانشگاه دنور می‌گوید: این زمان، فرصت بی‌نظیری برای آموزش و درمان زوج‌ها است «بالاخره به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم علم روابط صمیمانه را ایجاد کنیم. نشان می‌دهیم که مکالمات و اقدامات ما چگونه منعکس کنندۀ عمیق‌ترین نیازها و ترس‌های ما بوده و عزیزترین پیوندهای ما با دیگران را ساخته یا نابود می‌کنند. این کتاب به عشاق دنیای جدیدی ارائه می‌دهد، درک جدیدی از اینکه چگونه عاشق باشند و خوب عاشقی کنند.

بخش دوم سر راست‌ترین نمونۀ‌ ای اف تی است. این بخش هفت مکالمه را معرفی می‌کند که لحظات سرنوشت‌ساز در یک رابطۀ عاشقانه را ثبت کرده و شما را به عنوان شنونده، راهنمایی می‌کند؛ اینکه چطور این لحظات را شکل داده و پیوندی مطمئن و پایدار به وجود آورید. پرونده‌های گذشته و بخش بازی و تمرین در هر مکالمه، درس‌های‌ ای اف تی را زنده وارد روابط خود شما می‌کند.

بخش سوم از کتاب مرا محکم بگیر، قدرت عشق را خطاب قرار می‌دهد. عشق توانایی عظیمی در کمک به درمان زخم‌های ویرانگری دارد که زندگی گاهی اوقات بر ما تحمیل می‌کند. عشق همچنین حس ارتباط ما با کل دنیا را تقویت می‌کند. توجه محبت‌آمیز پایۀ یک جامعۀ واقعاً متمدن و با احساس را تشکیل می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
در رابطه با مولف
فصل اول: عشق در پرتویی تازه
فصل دوم: هفت مکالمه دگرگون کننده
فصل سوم: قدرت مرا محکم بگیر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق
نویسنده
مترجمخدیجه احمدی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات255
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق

سحر نصراللهی زاده
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
کتاب خوبیست، گویی برای سوء تفاهمات بین دن و شوهر راه چاره نشان میدهد، باعث میشه بساط بحث‌های ناشی از سوء تفاهم بین و زن و شوهر تا میزان زیادی برچیده بشه.
Masoud Torabi
۱۳۹۹/۲/۲۷
فوق العادس از تمام ابعاد یک رابطه عاشقانه و زندگی پر از عشقُ توصیف کرده. به نظرم کتاب 5 زبان عشق را هم مطالعه کنید که به نوعی مکمل هم هستند.
Mehrsa Jon
۱۳۹۸/۲/۷
کتابشو دوس داشتم.. واسه کسایی که تو رابطه هستن و حتی اون‌هایی که نیستن بسیار مفیده.
پرستو
۱۴۰۰/۹/۲۱
صوتیش رو گوش دادم. کاربردیه برای شروع خوبه
مریم ه
۱۳۹۸/۲/۱۸
کتابی مفید برای بهتر کردن روابط زن وشوهر
مهتاب آریا
۱۳۹۷/۶/۱۴
جالب و بر پایه تحقیق و تجربه و تا حدی کاربردی!
رامین لطافتی
۱۴۰۱/۷/۵
عالی بود استفاده کردم
mina m
۱۳۹۷/۱/۲۷
کتاب قهرمان بزدل عالی بود
Mehran Zarif
۱۴۰۱/۷/۱۰
ترجمه اصلا خوب نیست
فاطمه شاکری
۱۳۹۷/۳/۳
ترجمه‌ای روان و خوب. ممنون
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق

برای دریافت کتاب مرا محکم بگیر: هفت مکالمه برای زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.