معرفی و دانلود کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...

عکس جلد کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...

کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما... نوشته ناهید اربابی، رمان عاشقانه‌ای است که داستان جذاب و هیجان‌انگیز دیگری از بی‌شمار ماجراهای زنان را روایت می‌کند. این رمان پرکشش با نثری روان و دلنشین به تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما... می‌خوانیم:

آن روز چند بار به او سر زدم. گاهی چشم‌هایش را باز می‌کرد. یک بار از من آب خواست اما چیز زیادی متوجه نمی‌شد. مادر برایش سوپ خوشمزه‌ای آماده کرده بود که موقع ناهار برادرم به او داد. گرچه علاقه‌ای به خوردنش نداشت اما برادرم به زور چند قاشق به او داد. تا صبح روز بعد شرایط بسیار نامطلوبی داشت به گونه‌ای که پدرم تا صبح بیدار بود و او را پاشویه می‌کرد موقع صبحانه پدرم از نگرانی‌اش درباره‌ی حال او صحبت می‌کرد که مادرم گفت:"تو چون این مرد غریبه هست خود رو باخته‌ای وگرنه ما از این بیماری‌ها زیاد دیده‌ایم. با مراقبت و گذشت زمان حالش خوب می‌شه. نگران نباش ضمناً من امروز از دواهای محلی خودم هم به او می‌دم. می‌دونم که حال او بهتر می‌شه "

بعد از صبحانه به اتاقش رفتم به یاد آن روز بارانی افتادم. چقدر سعی می‌کرد به من کمک کند و من چقدر گستاخانه او را به کار کشیده بودم. داروهایش را به او دادم و در حال خارج شدن از اتاق بودم که کنار پنجره‌ی اتاق پدر، چشمم به لباس‌های خیسش افتاد. آن‌ها را برداشتم و شستم و روی طناب آویزان کردم تا خشک شود. دوباره به اتاقش برگشتم مادر او را نشانده بود و در حال دادن دواهای خانگیش بود و او را وادار به خوردن آن‌ها می‌کرد اصلاً متوجه چیزی نبود آن‌ها را خورد و بلافاصله خود را پایین کشید و خوابید. هر از چند گاهی، صدای آه و ناله‌ی او بلند می‌شد بخصوص وقتی کمی خود را جابجا می‌کرد. سوپ گرم و داروهای دکتر بعلاوه‌ی داروهای مادر مرتب به او داده می‌شد اما هنوز بهبودی حاصل نشده بود. آن شب مادر هم به خیل بیدار خوابان افزوده شد و بعد از شور و مشورت با هم به این نتیجه رسیدیم که اگر تا فردا صبح تبش کمتر نشود دوباره طبیب را بیاوریم. آن روز هم آن چه به نظرمان برای بهبودش موثر می‌رسید انجام دادیم. آن شب هم تب بالایی داشت و تغییری در اوضاع او ایجاد نشده بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خاطره یک آغاز
فصل دوم: آغازی دیگر
فصل سوم: شرایط بحرانی
فصل چهارم: آب رفته به جو باز نمی‌گردد
فصل پنجم: آشکار شدن حقیقت
فصل ششم: بازگشت پرنده خوشبختی
فصل هفتم: مهاجرت
فصل هشتم: دشواری‌های روزگار
فصل نهم:دسترنج روزهای سخت زندان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات صبح امروز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-600-96428-1-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...

nasimebaran ajam
۱۳۹۹/۳/۱۸
حرف نداشت واقعا عالی بود. موضوعش جدید، جذاب و پر از هیجان بود. از خوندنش لذت بردم. سبک نگارش کتاب هم عالی بود شیوا و روان، واقعا احساس میکردی یک فرد نویسنده کتاب رو نوشته.
ا
۱۴۰۲/۹/۲۵
این کتاب در حد متوسط بود یک عاشقانه معمولی من قصد دارم کتاب عاصی و بخونم نمونه‌اش و خوندم جذاب رسید به نظرم
Ziba Abu
۱۴۰۲/۴/۱۹
بسیار عالی جذاب پرکشش بدون هیچ عیب و نقصی واقعا از خوندنش لذت بردم ممنون از نویسنده محترم وکتابراه موفق و موید باشید
سیما خمسه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کتاب خوب و جذابی بود. یادمون باشه همیشه مراقب زندگیمون باشیم
زهرا تقوی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
موضوع داستان جدید و جذاب است و از خواندنش بسیار لذت بردم
Elham Valavi
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
خیلی کتاب جالب و خواندنی بود. از فصل سوم به بعد نمی‌توانستم کتاب را زمین بگذارم
homeira Movahedi
۱۴۰۰/۱/۱۵
عالی جذاب دوست داشتنی و بسیار پر کشش
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما...

برای دریافت کتاب مرا کم دوست داشته باش، اما... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.