معرفی و دانلود کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن

عکس جلد کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن
قیمت:
۵۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن

کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن نوشته‌ی اولف وکری اسپیرز، به خانواده‌های دارای فرزند، زوج‌های جوان یا اشخاصی که علاقمند به رهبری خانواده هستند، یاری می‌رساند تا کیفیت زندگی‌ خود و خانواده‌شان را ارتقا دهند.

کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن (Coaching Leadership Families) خانواده‌های بزرگ و کوچک را به عنوان یک سازمان کوچک در نظر می‌گیرد و برای حل مشکلات و بحران‌های درونی آن‌ها راهکارهای مفیدی ارائه می‌کند.

این کتاب صوتی به بررسی مهم‌ترین نهاد در جامعه یعنی خانواده می‌پردازد و مدلی برای ایجاد خانواده‌های سالم به شما ارائه می‌کند. اولف وکری اسپیرز (Ulf Spears)، در فصل‌های گوناگون این کتاب، ابتدا از رهبری شخصی آغاز می‌کند و در ادامه به تحلیل رهبری یک زوج به عنوان زوج رهبر و سپس یک خانواده رهبر می‌پردازد. در نهایت نیز از تشویق و آموزش به خانواده‌های دیگر برای دستیابی به استانداردهای خانواده رهبر سخن می‌گوید که از راه انتقال تجربه‌ها این کار امکان‌پذیر است.

اکثر کتاب‌های مدیریت و رهبری، جهت حل مشکلات و ارتقا و گسترش سازمان‌ها به نگارش درآمده‌اند. اما آیا خانواده به عنوان یک سازمان کوچک اما باارزش، نیازی به بررسی و ارائه شیوه‌ها برای رفع مشکلات خود ندارد؟ به نظر نویسنده در صورتی که بحران‌های مدیریتی و رهبری خانواده‌ها کمتر شود، اعضای خانواده در فعالیت‌های اجتماعی و شغلی نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد و این موضوع به نفع سازمان‌ها می‌شود.

در زمینه‌ی مدیریت و رهبری، هر جا صحبتی از هدایت تیمی از اشخاص است، موضوعات بسیاری بیان می‌شود. در تفاوت‌های رهبری و مدیریت نیز مطالب زیادی به نگارش درآمده است. علیرغم اینکه بعضی مواقع این مطالب در گفتار یا نوشتار، بدون دقت، به جای هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، تقریباً تفاوت اصلی آن‌ها برای کلیه علاقمندان به این زمینه روشن است. اما عبارت «مربیگری» کلمه تازه‌ای است که کاربرد بالایی نیز دارد، با دو کلمه مدیریت و رهبری نزدیکی معنایی دارد و ناظر به سبک خاصی از هدایت انسان‌ها در راه رشد و تعالی است.

با انجام دادن راهکارهای این کتاب خانواده‌ای حاصل می‌شود که نه تنها سالم و موفق است، بلکه الهام‌بخش دیگر خانواده‌ها نیز است و همیشه برای یاری به خانواده‌های دیگر از دیگران پیشی می‌گیرد.

در قسمتی از کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن می‌شنویم:

مدل‌سازی مهم است چون پیروان نیاز دارند تا بدانند کدام راه را باید بروند و مسیر پیش‌رویشان چگونه است. پیروان افرادی هستند که با قوانین خود زیرکی، شجاعت، وجدان و اصول اخلاقی را رعایت می‌کنند، پیروان با جسم و روح و ذهن خود اهداف مشترکی را برمی‌گزینند و بینش سازمان را انتخاب کرده و پیرو یک وضعیت هستند نه یک جایگاه. پیرو فردی است که اقدامی را همسو با رهبر برای رسیدن به هدف دنبال می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
2 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
6 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بخش هشتم
6 دقیقه
بخش نهم
3 دقیقه
بخش دهم
5 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن
نویسنده
مترجمداود سلمانی، سپهر صفادار
راویریحانه واحدی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن

برای دریافت کتاب صوتی مربیگری خانواده‌ها و رهبری آن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.