معرفی و دانلود کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر

عکس جلد کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر

کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر به قلم شهرام کرمی، داستان زندگی این مرد بزرگ از زمان تولد تا ربوده شدن را در هفت صحنه به تصویر کشیده است.

هفت صحنه این روایت عبارتند از: اذان برای موسی، یک شاخه گل برای پروین، روزگار صور، اولین شهید، گفتگو با سنگ، آزادی را باور کن و مردی برای همیشه.

شهرام کرمی این کتاب را جزء کارهای پر افتخارش می‌داند و برای نوشتن آن میل فراوان داشته است. او که از دوران کودکی به امام موسی ‌صدر احساس نزدیکی و وابستگی داشته، داستان زندگی ایشان را با عشق به رشته تحریر درآوزده و از آن به نیکی یاد می‌کند.

در بخشی از کتاب مردی برای همیشه می‌خوانیم:

آنتیبا: از وقتی که به کافۀ من اومد اینجا رونق گرفت. قبلاً مشتریِ زیادی نداشتم. می‌خواستم بساط کافه رو جمع کنم. هیچ کدوم از مسلمونا از من خرید نمی‌کردن. تو شهرِ صور مسیحیِ زیادی نیست که مشتری من باشن. بیشتر مردم اینجا مسلمون‌ان.

سر همین کوچه یه بستنی‌ فروش مسلمون بود؛ جمع کرد و رفت. تو همۀ شهر شایعه کرده بود از من خرید نکنن. می‌گفت من مسیحی‌ام و نجس. نجس یعنی اینکه پاک نیستم. می‌خواست مشتری خودش رو زیاد کنه. وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم. این حرف معنا نداشت.

من که با مشتری‌ اون کاری نداشتم. رفتم باهاش حرف زدم. گفتم: «مرد حسابی، این کارا رو برای چی انجام می‌دی؟! منم مثل شما اهل دین هستم. من به مسیح باور دارم. ما هم مثل شما مسلمونا کتاب داریم. چرا با من این رفتار رو انجام می‌دی؟» ولی اصلاً به من جواب نداد؛ یعنی جواب درست و حسابی نداد. گفتم: «کی به شما گفته که مسیحیا نجس‌ان؟ بزرگ شما کیه تا من برم باهاش حرف بزنم؟» فقط خندید. لجم گرفت. بهم برخورد. با خودم گفتم باید پیش بزرگ اونا برم. رفتم پیش امام.

واهیک: کدوم امام؟

آنتیبا: امام موسی صدر. مسلمونای اینجا بهش امام می‌گن. منم امام صداش می‌زنم، چون مرد خداست. بهش گفتم: «آقا جان، من از شما و مسلمونا شکایت دارم. مسیح می‌گه سید و مولای شما باید خدمت‌گزار مردم باشه. شما هم سرور ما و خدمت‌گزار ما هستی. تو این شهر بیشتر مردم مسلمون‌ان و ما مسیحیا خیلی کم هستیم. ما همیشه با مسلمونا زندگی خوبی داشتیم؛ ولی حالا یه مسلمون با حرفاش من رو اذیت می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب

اذان برای موسی
یک شاخه گل برای پروین
روزگار صور
اولین شهید
گفت  و گو با سنگ
آزادی را باور کن
مردی برای همیشه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-600-03-0657-1
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر

برای دریافت کتاب مردی برای همیشه: نمایشنامه‌ای بر اساس زندگی امام موسی صدر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.