معرفی و دانلود کتاب صوتی مرگ نامه

عکس جلد کتاب صوتی مرگ نامه
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ نامه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ نامه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرگ نامه

کتاب صوتی مرگ نامه نوشته‌ی ادوارد لوه، یک خداحافظی بی‌نظیر و سوداگرانه از زندگی‌‌ست که روح پریشان انسان را در مقابله با مرگ به نمایش می‌گذارد، این اثر فهرستی جامع از نتایج و پیامدهای عمل خودکشی ارائه می‌کند و در انتها اثری از جسد انسان باقی نمی‌گذارد.

کتاب صوتی مرگ نامه (Suicide)، بستری برای رویدادهای از پیش موجود است که با وجود متفاوت بودن‌شان، همه‌ی آن حکم‌رانه‌های مرگی را خواهند داشت که در آخر نوع بشر را به انتظار نشسته است. این رمان کوتاه مملو از روایت‌ها و خاطرات راوی از دوستی است که 20 سال پیش از نگارش این رمان، در 25 سالگی‌اش دست به خودکشی زده است و به زندگی خود پایان داده است. ادوارد لوه (Edouard Leve) با خطاب قراردادن همان دوست در گذشته، سعی در بازسازی خاطرات گذشته دارد.

شخصیت اصلی این کتاب صوتی کسی‌ست که می‌داند در آخر همه‌ی گزینه‌ها و انتخاب‌های پیش رویش دور باطلی خواهند بود تا خود را مصرف کند، هرز رود، خورده شود و در نهایت در فسادی آمیخته با زوال تنش، دوباره زندگی در مرگ او و به سود دیگری چون او جوانه زند.

ادوارد لوه نقاش، عکاس، نویسنده در سال 1965 در کشور فرانسه چشم به جهان گشود. لوه پس از طی کردن دوران کودکی خود به تحصیل در دانشگاه در رشته اقتصاد پرداخت و پس از مدتی به سمت نقاشی کشیده شد. اما عده‌ای از منتقدان، بر این عقیده بودند که لوه از تعدد شخصیت و زندگی دوگانه در عذاب است و این مورد در آثارش نیز دیده می‌شود، این موضوع باعث شد، لوه از نقاشی دست بردارد. بعد از آن، به سمت عکاسی رفت اما در این حرفه نیز زیاد نماند و این حرفه را کنار گذاشت و به نویسندگی پرداخت و آثاری چون «کارها»، «دفتر خاطرات» و... را به نگارش درآورد. وی در سال 2011 ده روز پس از تحویل مرگ‌نامه به ناشر خودکشی کرد و درگذشت.

در قسمتی از کتاب صوتی مرگ نامه می‌شنویم:

«برایت مایه شگفتی نبود که نمی‌توانی با این دنیا کنار بیایی، ولی از این که دنیا موجودی خلق کرده تا در آن همچون غریبه‌ای زندگی کند شگفت‌زده می‌شدی. گیاهان هم خودکشی می‌کنند؟ حیوان‌ها از ناامیدی می‌میرند؟ آن‌ها یا خودشان را با دنیا وقف می‌دهند یا ناپدید می‌شوند. تو شاید حلقه‌ای ضعیف، بن بستی تصادفی در چرخه تکامل یا ناهنجاری‌ای موقت بودی که قرار نبود دوباره شکوفه بزند...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
33 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
22 دقیقه
بخش سوم
33 دقیقه
بخش چهارم
30 دقیقه
بخش پنجم
26 دقیقه
بخش ششم
29 دقیقه
بخش هفتم
19 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرگ نامه
نویسنده
مترجمفرشاد رضایی
راویامید تقوی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ نامه

pooria talesh
۱۳۹۹/۱/۷
بسیار بسیار تاثیر گذار، از اواسط کتاب فوق العاده میشه، فصل آخرشم که بی‌نظیره با ترجمه عالی که داره
نکیسا سردارزاده
۱۳۹۹/۹/۸
عالی بود. صدای این گوینده عالیه
یک درجه
۱۳۹۸/۷/۱۶
نام بسیار جالبی دارد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرگ نامه

برای دریافت کتاب صوتی مرگ نامه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.