معرفی و دانلود کتاب مسافر فرنگی

عکس جلد کتاب مسافر فرنگی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسافر فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسافر فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسافر فرنگی

کتاب مسافر فرنگی نوشته‌ی لیلا گرگانی روایتی است از نمونه‌ی کوچکی از خیانت‌های خانوادگی که با زبانی ساده و روان به رشته تحریر در آمده است.

از دیرباز تاکنون خیانت بین زوجین از بزرگترین علل گسترش طلاق بوده است، خیانت در خانواده‌های مدرن به دلیل باورهای غلط آن‌ها نسبت به روابط بیش از حد صمیمی بین اعضا بیشتر به چشم می‌خورد، صمیمیت‌هایی غیرمتعارفی که منجر به وابستگی‌ها و دلبستگی‌های عاطفی بسیاری شده است که در وهله‌ی اول هرگز خیانت به همسر به ذهن شخص خطور نمی‌کند اما طی گذشت زمان و برقراری رابطه‌هایی که این روزها از آن به عنوان روابط عادی و معمول یاد می‌شود شخص احساس هیجان خاصی نسبت به فرد مقابل پیدا می‌کند که در آخر مجبور به زیر پا گذاشتن تعهدات خود می‌شود.

در بخشی از کتاب مسافر فرنگی می‌خوانیم:

(مهسا و شیرین روبه‌روی هم نشسته بودن، شیرین چکی روی میز گزاشت و رو به مهسا)

شیرین: این شد دیه‌ی خسارت وارده به زندگیه من، وقتی چکو گذاشت روبه‌روم یجوری شدم، کله این چند سال زندگی اومد جلوی چشمام، نمی‌خواستم این پوله کثیفو، مرتضی گفت باید بگیری وگرنه خیلی راحت واسش تموم میشه ولی چه فایده، اصل زندگیه من بود که از ریشه زده شد انگار از اول هیچ زندگی‌ای نبوده، ببخشید سر تورم درد اوردم، می‌خواستی منو ببینی.

مهسا با یه لبخند تلخ: آره، بعد از این جریانا که برای تو پیش اومد منم از بوتیک منصور اومدم بیرون، تحمله این همه شکست تو اطرافم واسم سنگین بود، میخوام برم، احتیاج به یه فضای جدید آدمای جدید، جایی که بشه توش با آرامش نفس کشید دارم، دور از هیاهو، دور از آدمایی که یاد گذشته میندازنم.

شیرین: می‌فهمم چی میگی، دلت می‌خواهد فرار کنی از همه حتی از خودت، دلت می‌خواهد یک روز چشماتو باز کنی بگن دیگه تموم شد.

(مهسا دسته شیرینو که روی میز بود گرفت): تو بهترین دوست من بودی، امیدوارم یه جای دیگه یه جور دیگه همدیگرو ببینیم، یجوری که قشنگ باشه.

(شیرین بهش لبخند زد).

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسافر فرنگی
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-620163-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسافر فرنگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مسافر فرنگی

برای دریافت کتاب مسافر فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.