معرفی و دانلود کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی

عکس جلد کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی

کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی به قلم راحله سادات شرقی میلانی، مباحثی را مورد بررسی قرار می‌دهد که معمولا در بین زوج‌ها مشترک بوده و بی‌اطلاعی از این موارد ممکن است آن‌ها را به مرز جدایی بکشاند.

اکثر شما فکر می‌کنید با گذشت زندگی زوج‌ها دیگر مشکلات نخواهند داشت اما برعکس، آن‌ها نیز با مشکلاتی از جمله روابط زناشویی برخورد می‌کنند که به راحتی نمی‌توانند بیان کنند. افراد مسن و سالخورده احساس می‌کنند ابراز اینگونه مشکلات خجالت‌آور است و می‌گویند از سن ما گذشته که در مورد اینگونه مشکلات بحث کنیم.

زندگی زوجین در عین سختی بسیار ساده و آسان است ولی متاسفانه به علت عدم آگاهی درست برای حل مشکلات‌شان از کسانی کمک می‌گیرند که خودشان دارای مشکل هستند و مشکل را ریشه‌یابی نکرده بلکه مقطعی حل می‌کنند و بعد از مدتی دوباره مشکل خود را نشان می‌دهد.

اولین موفقیت در ازدواج انتخاب صحیح همسر است. انتخاب درست مثل این است که نصف راه را رفته باشید. متاسفانه اغلب در این امر به ریز نکات زندگی توجه نداشته و خیلی ساده از این ریز نکات عبور می‌کنند در حالی که زندگی در این نکات ریز نهفته است.

نتایج از تحقیقات فراوان در این حوزه نشان می‌دهد که مشکلات زوج‌ها از بی‌اطلاعی نشأت می‌گیرد و شما موظفید تا قبل از ازدواج با این نکات آشنا شوید. همچنین دختر و پسرها باید بدانند که زندگی فقط بر پایه مادیات نمی‌تواند بناگذاری شده باشد.

در بخشی از کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی می‌خوانیم:

تا کی باید چشم ببندیم و زندگی را به کام خود و همسرانمان و کودکان بی‌گناهمان زهر کنیم. وقتی وسیله‌ای از ما خراب می‌شود و از کار می‌افتد اولین کاری که می‌کنیم به کارت گارانتی آن نگاه می‌کنیم که نمایندگی تعمیر این وسیله کجاست این طور نیست آیا به جز آن نمایندگی می‌توانیم جای دیگری برای تعمیر ببریم بله عقل سلیم و هیچ یک از ما این کار را نمی‌کنیم چون یا وسیله ما را خراب‌تر می‌کنند و یا قبول نمی‌کنند تا درستش کنند چون اطلاعات کافی در مورد وسیله خراب شده نخواهند داشت و ما را به نمایندگی مجاز راهنمایی خواهند کرد.

انسان‌ها هم عین وسیله هستند برای تعمیرات جسمی باید نزد پزشکان متخصص بروند و برای چشم درد هیچ وقت سراغ متخصص قلب نمی‌روند ولی مردم چرا برای درمان روح و ذهن و خلق و خو به سراغ سازنده اصلی نمی‌روند. مگر افراد خداشناس واقعی دچار افسردگی می‌شوند که به دنبال روانپزشکان و روانشناسان بروند درد و درمان از خداست و پزشکان وسیله‌ای بیش نیستند.

اگر او اراده نکند هیچ چیز درست نخواهد شد ولی خدای ما آن‌قدر مهربان است آن‌قدر رحیم است آن‌قدر بخشنده است، آن‌قدر رئوف است که می‌خواهد و همیشه اراده می‌کند که آن‌قدر برای گناهان ما صبر می‌کند و منتظر می‌شود تا من بنده گناهکار شاید توبه کنم شاید بدانم که بالای سرم خدایی هست و مرا نظاره می‌کند شاید به یادم بیاید که می‌فرماید‌ای بشر من همه چیز دنیا را برای تو خلق کردم تا در راحتی و آسایش زندگی کنی ولی‌ای بنده خاکی تو را برای خودم خلق کرده‌ام چرا این‌قدر از من گریزانی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایشیق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-600-5447-09-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی

HoSsEiN Zare
۱۳۹۹/۳/۶
کتاب بسیار روان و خوبی هست و برای زوج‌های ایرانی به نوبه خودش میتونم بگم عالیه واقعا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی

برای دریافت کتاب مشکلات و درمان زوج‌های دیروزی و امروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.