معرفی و دانلود کتاب مصاحبه با شیطان

عکس جلد کتاب مصاحبه با شیطان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مصاحبه با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مصاحبه با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مصاحبه با شیطان

کتاب مصاحبه با شیطان اثر اصغر بهمنی، درصدد شناختن هر چه بهتر شیطان و مهارت‌ها و سیاست‌های اغواگرانه او است. مگر نه این است که باید دشمن را بشناسیم تا در دام او گرفتار نیاییم به خصوص دشمنی که دیده نمی‌شود و کار او وسوسه کردن است.

ابلیس از طایفه جن که قبل از انسان، از آتش بوجود آمده است. او شش هزار سال در میان ملائکه آسمان به عبادت پرداخت اما به‌دلیل خود بزرگ بینی، فرمان خدا را گردن ننهاد و از درگاه الهی اخراج شد. او همینک با میلیون‌ها نیروی شیطانی که در اختیار دارد مشغول گمراه کردن انسان‌هاست. برای آشنایی با ابلیس و برنامه‌ها و خاطراتش، این مصاحبه را حتما بخوانید.

ابلیس، دشمن قسم خورده آدم و فرزندان اوست. او چنان جراتی به خود داد که پس از شش هزار سال عبادت، در مقابل خدا بایستد و نافرمانی کند. او کسی است که از راه تهدید و رودررو با خداوند متعال، به آن ذات مقدس گفت: همگی را گمراه می‌کنم از چنین دشمن خطرناکی که هنوز زنده است و برای هر انسانی، شیطانی گماشته، باید شیاطین به قدری نزدیک شده‌اند که در رگ‌ها و خون انسان‌ها داخل گردیده و لحظه لحظه زندگی ما را تحت کنترل خود دارند تا در فرصت مناسب ضربه زهرآگین خود را فرود آورند.

از اولین تلاش ما برای مصاحبه با رئیس الشیاطین، ابلیس، تاکنون ۴ سال می‌گذرد. وقتی در ماه گذشته خبر رسید که ابلیس آماده مصاحبه است به خود لرزیدم چرا که با کسی مواجه می‌شدم که خود اولین گمراه شده و بزرگ‌ترین گمراه کننده است. با استعانت از خدای بزرگ و پناه بردن به ذات مقدسش و توکل بر قدرتش، خود را آماده این امر مهم کردم. در اولین ملاقاتم با ابلیس که همراه با ترس و لرز بود توافق‌نامه‌ای بین من و او نوشته شد که بین طرفین مصاحبه یعنی خبرنگار مسلمان و ابلیس، در حین مصاحبه بی‌احترامی نسبت به طرف مقابل ننموده و از ناسزاگویی، عصبانیت، برهم زدن جلسه و توهین به اعتقادات یکدیگر جدا خودداری نمایند. همچنین ابلیس قبول نمود که در آنچه می‌گوید صادق و راستگو باشد.

دکتر اصغر بهمنی جز، نوابغ خلاق در تنظیم و آماده‌سازی موضوعات عرفانی و مباحث دینی است. از محاسن آثار ایشان می‌توان به ابداع و نوآوری در شیوهٔ نگارش و جمع‌بندی آن اشاره نمود به عنوان مثال ایشان موضوع سرنوشت پس از مرگ را در کتاب سرگذشت ارواح در برزخ به‌صورت بسیار شیوا و دلنشین بیان نموده‌اند که تاکنون قریب به ۲۰۰ هزار جلد از آن به چاپ رسیده است. کتاب حاضر که مصاحبه با شیطان نام گرفته است نیز یکی از ابتکارات زیبای این مؤلف بوده که خود در قالب یک مصاحبه آمده و با استقبال بی‌نظیر خوانندگان محترم روبرو گشته است.

اصغر بهمنی آثار دیگری همچون مصاحبه با فرشتگان بزرگ در قالب یک کتاب تنظیم نمود، که توصیه به مطالعهٔ آن خصوصا در سنین نوجوانی می‌گردد. از دیگر آثار این مؤلف داستان پیش به سوی ظهور، دانستنی‌هایی برای مادران، رجعت، توکل، سرائی باقی را می‌توان برشمرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مصاحبه با شیطان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سعید نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-6477-26-8
موضوع کتابکتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مصاحبه با شیطان

Arsalan labibi
۱۴۰۰/۷/۱
هدف از گرد اوری این کتاب خوب جلوه دادن شیطان و فراموش کردن آن در هر لحظه است که لحظات هستند که جملات میسازند و جملات هستند ذلت از زندگی می‌آورند
شیطان کیست
از آتش = از پوچ که به پوچی خواهد پیوست (بدون هیچ گونه تاوان)
مملو = کامل برای دستیابی به بالاتر از مملو که او را موجود خبیصی میکند (حضور)

بعد از خلق شیطان توسط اللاه که بزاق دهان او بود که به سمت آتشی که برای ساخت موجود فانی روشن شده بود پرتاب شد که بعد از خاموش شدن آتش شیطان از زیر آتش مانند یک موجود پلید و زشت ظاهر شد که به او آتش زیره خاکستر هم گفته میشود که خاکستر نشان دهنده اینست که از عذاب به دور و آتش چون دود و جاودانه نیست و هر کس که جاودان نباشد تمام وجود او را کینه میگیرد
فاطمه حسین پور
۱۳۹۹/۸/۲۶
باعرض سلام من خیلی وقت بوددنبال این کتاب میگشتم
حتی کتابخونه هاروگشتم گفتن دیگه این کتابو نمیارین
واصلا این فکرنیومدتوذهنم که ازگوگل دان کنم
واقعا خوشحالم که پیداش کردم
من حتی کتاب مصاحبه بافرشتگان روخوندم وواقعا منوتحت تاثیرگزاشته
وازمولفش بسیارمتشکرم که همچین کتابی نوشته
Azar
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب فوق العاده ایه
تاحالا ممکنه احادیث یا آیاتی درمورد شیطان شنیده و خونده باشیم ولی این کتاب در قالب یک مصاحبه خیلی شیرین و قابل درک ذات شیطان و عملکرد‌های شیطان رو توضیح میده همه حداقل یکبار باید این کتاب بخونن ممنون از کتابراه🙏🙏🌷🌷
رسول رسینا
۱۴۰۱/۲/۹
کتاب آموزنده و خوبی بودن وقتی این کتاب روکامل خواندم به این نتیجه رسیدم که تا فرصت هست و زنده هستم فریب شیطان را نخورم و از فرصت‌های الهی استفاده کنم و ثواب‌های زیادی انجام بدم انسان خوبی باشم در ذهن‌ها و وقتی از این دنیا رفتم منو به نیکی مردم یاد کنند.
Ali GHalandari
۱۳۹۹/۱۱/۲
کتاب خوبیست و نکات زیادی دارد ولی یک مصاحبه خیالی است و بر طبق روایات و احادیث و آیات قرآن کریم است. بر خلاف مقدمه‌ای که اول کتاب نوشته شده خود ابلیس نیامده با کسی مصاحبه یا صحبت بکند.
مهدی ناظمی
۱۴۰۱/۱۱/۵
بسیار جالب بود خیلی چیز‌های جدید یاد گرفتم البته این کتاب از کتاب زندگینامه شیطان برام بهتر بود هر دوتاش رو آقای اصغر بهمنی نوشته ولی این هم جالب تر بود و هم جذاب تر
زهرا
۱۴۰۲/۵/۱۶
به نظرم خیلی خوب بود. این شیوه نگارش جذابیتی بیشتر برای خواننده داره. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید، خداوند همه مارو از گزند شیطان محفوظ کنه
Aref Yari
۱۴۰۰/۷/۲۵
کتاب خوبیه برای آشنایی با دشمن اصلی انسان.. زبانش روان و جذابه.. کلا بهترین کتاب به نظرم درباره‌ی شیطان
حسین دارابی
۱۳۹۹/۱۱/۲
به نظر من این کتاب خیلی جالب بود امیدوارم همگی بر دو دشمن هوا نفس و شیطان مطرود به خواست خدا پیروز شویم.
پدرام زارعی
۱۳۹۹/۵/۳۰
خوب بود میشه گفت راه جلوتو روشن تر میکنه و باعث دونستن حقایق عجیب اما واقعی میشه! حتما پیشنهاد میکنم
مهدی کادیجانی
۱۳۹۷/۳/۳
کتاب خیلی خوب و جذابی بود. بر اساس قرآن احادیث و روایات و با ساختار خلاقانه و مخاطب پسند
ناصر صفری
۱۴۰۲/۱۰/۷
جم کنین کاس کوزتونو گداگشنه‌ها ریدین تودین دین یعنی محدودیت آزادباشید انسان باشید
محمد واحدیان
۱۳۹۷/۵/۳۰
شیوه نگارش کتاب جالب و مخاطب پسند بود‌. خیلی خوشم اومد انشالله کتاب مفیدی واسه هممون باشه
میلاد صادقی
۱۴۰۱/۹/۱۶
یکی از کتابایی بود که ادمو از زوایای دیگره شیطان متوجه میسازه
S jafari
۱۴۰۰/۴/۱۰
خیلی عالی بود لذت بردم امیدوارم خداوند در برابر این دشمن بزرگ کمکمان کند
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب مصاحبه با شیطان

برای دریافت کتاب مصاحبه با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.