معرفی و دانلود رایگان کتاب معجزه دست دادن

عکس جلد کتاب معجزه دست دادن
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه دست دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه دست دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه دست دادن

معجزه دست‌دادن: ده اثر شگفت‌انگیز دست‌دادن با یک‌دیگر

با یکدیگر با محبت دست بدهیم

یکی از مهم ترین اعضای بدن که می تواند پیام های زیادی را منتقل کند همین دست های ما می باشد و به راستی که دست انسان یک وسیله بسیار پیچیده و نیرومند است و طبق بررسی های به عمل آمده در مدّت عمر ما، انگشتان دست ما به طور متوسط 25 میلیون مرتبه باز و بسته می شود.
دست انسان می تواند طیف وسیعی از پیام های ارتباطی را منتقل کند و جالب است بدانید «کانت» که یکی از فیلسوفان مشهور جهان است دست انسان را قسمت قابل رؤت مغز نامیده است و همین طور دکتر «برونوسکی» دست را لبه برنده مغز می داند و به این جهت است که دست می تواند بازتاب دقیقی از افکار و احساسات ما را به طور ناخودآگاه به دیگران منتقل کند.
دست دادن شکل تکامل یافته ای از ارتباطات غیر کلامی است که طی سالیان سال به نمادی جهانی برای ارتباطِ بین انسان ها تبدیل شده است.
در زمان های دور، بالا نگه داشتن دو دست، دلالت بر همراه نداشتن سلاح بوده است که بعدها به پیام رسان درود و سلام تبدیل شده است.
تمایل به دست دادن، نشانه ای از خوش آمد گویی و پذیرایی می باشد و به بهترین نحو محبّت و صمیمیّت را به طرف مقابل منتقل می کند.
برای همین است که در دستورات اسلام این قدر به دست دادن تأکید شده است، چون وقتی ما فردی را دوست داریم و به او علاقه داریم، اگر بخواهیم این دوستی و محبّت را در قالب کلام منتقل کنیم، نیاز به وقت زیادی داریم، امّا همین دستِ ما می تواند در مدّت کمی، دریایی از احساس و محبّت را به دیگری منتقل کند.
البتّه همین دست ما می تواند بی تفاوتی ما را نیز به مخاطب منتقل کند. اگر تو با فردی دست بدهی و صدها بار با زبان بگویی که او را دوست داری، ولی دست دادن تو بی رمق و خالی از احساس باشد، مغز طرف مقابل، پیام دست تو را قبول می کند. زیرا هرگاه بین پیام زبان ما و پیام دست ما اختلاف باشد، مغز پیام دست را قبول می کند، آری، دست هرگز در انتقال پیام نمی تواند دروغ بگوید!
و این نکته مهمّی است که باید همواره یک هماهنگی کامل بین احساسی که شما با دست دادن، به دیگران منتقل می کنید و بین تصویری که می خواهید در ذهن مخاطب ایجاد کنید وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آیا دوست داری با خدا دست بدهی؟
آیا میخواهی خدا به تو افتخار کند؟
خدایا! رویت را سوی من کن
قنوت دل، آرزوی من است!
ثواب جهاد کنندگان را داری!
چه کنم دعایم مستجاب شود؟
دل را خانه تکانی کن!
چه کنم که خدا نگاهم کند؟
آبشاری از رحمت خدا را یافتم
فوج فوج گناهانم بخشیده شد
دست یکدیگر بفشاریم به مهر!
دست دادن گرهای
الگوی سبز دست دادن
زیاد با یکدیگر دست بدهیم
دست دادن با نامحرم
عواطف مثبت در اسلام
درمان اضطراب با دست دادن
راه های ارسال پیام های غیر کلامی
آیا از نتیجه این شش تحقیق اطلاع دارید؟
دست شما یک فرستنده قوی است
دوازده نکته در مورد چگونگی دست دادن
آیا دست دادن شما، نشان دهنده تفاهم است؟
این سنّت دیرین را فراموش نکنیم
فریاد پوست بدن: «من گرسنه ام»
منابع تحقیق
درباره نویسنده
کتب نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه دست دادن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-964-2594-19-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه دست دادن

Zeinab Hoseini
۱۴۰۳/۱/۸
نقد کتاب معجزه دست دادن: این کتاب از نظر ظاهری متن بسیار ساده، روان و قابل فهم نیز دارد. و به دور از پیچیدگی کلام است. و در عین سادگی متن مطالبی پربار و آموزنده با استناد به آیات و احادیث دارد. عنوان هر بخش بسیار جذاب انتخاب شده و مقدمه بحث با یک پرسش یا مسئله در ارتباط به زندگی طرح شده به طوری که مخاطب را ابتدا به تفکر وا میدارد سپس به مطلب اصلی میپردازد. این کتاب موضوع دست دادن را از نگاه اسلامی بررسی کرده و به موضوعات دیگری مانند جهاد در راه خدا، نگاه و توجه خدا، دست دادن با خدا، افتخار خداوند به بنده، پاکسازی دل، رفع اضطراب و... مرتبط کرده و آن را گسترش داده. در نهایت به انسان توصیه میکند که به جای عزلت نشینی و گوشه گیری، در بطن جامعه حضور پیدا کند و با دیگران با محبت رفتار کند و آثار دست دادن را در نظر بگیرد.
ایرج عزیزی
۱۳۹۶/۹/۲۲
آقای شایان دین پرور شما مایه داری و نفست از جای گرم در میاد اما نود درصد مردم مث شما نیستن و با توجه به این همه خرج و مخارج کمرشکن زندگی توانایی خرید کتاب ندارن. مثلا من خودم فقط رایگانها رو دانلود میکنم مگر در مواردی که خیلی مجبور باشم.. بقیه هم مث منن... پس لطفا همه رو با خودتون مقایسه نکنین.. اگه ارزان باشه حتما آمار مطالعه در کشورمون خ بیشتر خواهد شد
جیم جیم
۱۳۹۷/۲/۲۵
ازخواندن کتاب لذت بردم و به مطالب مهمی پی بردم و حتما در زندگی روزمره‌ام انجام خواهم داد تا به ارتباط موثر در ارتباطاتم برسم و این کتاب باعث شد تا توجه بیشتری به پدر و مادر عزیزم داشته باشم💐
درشتی حروف بسیارعالی بود و فاصله خطوط خواندن کتاب بسیار برایم راحت و لذت بخش بود. ممنون از کتابراه❤
نسرین علیخانی
۱۴۰۲/۱/۹
واقعا با این نظریه دست دادن موافقم چون من خودم شخصا از طریق دست دادن از ساعات اولیه دیدار با افراد متوجه نیت قلبیشون میشم از نویسنده سپاس از کسانی که برای این کتاب تلاش کردند تا به دست افراد برسه تامطالعه کنند بسیار عالی مفیدو موثر بود
محمدحسین میثاق پور
۱۳۹۹/۹/۱۴
مطالعه آثار آقای خدامیان رو به همه‌ی افراد به ویژه قشر جوان توصیه می‌کنم. از ویژگی‌های قلم ایشون، سادگی و شیوایی در بیان و روایتگری داستانی نوشته هاست که جذابیت بیشتری به آثار ایشون داده.
سید رحیم حسینی پور
۱۳۹۴/۶/۲۱
Say mikonam az in be bad be dast dadanham deghate bishtari dashte basham va faghat ye dast dadane sade va mamoli rayej beyne ma nabashe
Mamnon az ketabe khobeton
nafiseh heidari
۱۴۰۱/۴/۲
کتاب جالبی بود که سعی داشت تاثیر زبان بدن و علی الخصوص دست دادن رو بیان بکنه و به مخاطب بفمونه تیپ شخصیتی آدما رو بر اساس عکس العمل‌های ناخودآگاهشون.
فاطمه امین زاده
۱۳۹۷/۶/۱۸
کتاب خوبى بود، من دو تا از کتابهای این نویسنده محترم به نام لطفا لبخند بزنید و چرا باید فکر کنید رو هم قبلا خونده بودم و براى من مفید بود.
امین صائب
۱۳۹۶/۱۱/۲۸
تا حالا فکر میکردم چرندگویی هم حد و حدودی داره، با مطالعه این کتاب فهمیدم که هیچ حد و مرزی نداره، این کتاب رو باید برای آیندگان حفظ کرد تا خون گریه کنند به حال ما.
شایان دین پرور
۱۳۹۵/۳/۲۰
سلام. به نظر من قیمت کتابها منطقی نیست. یعنی باید بیشتر باشه. باید انصاف داشت. نباید پولی که تو جیب نویسنده و... وارد میشه رو محاسبه کنیم. به نظر من باید دیدم ارزش مطالبی رو که یاد گرفتیم چقدر هست.
مهدی حسن زاده
۱۳۹۴/۸/۲۷
اسم کتاب با محتویاتش ۸۰٪ فرق داره. با توجه به اسمش انتظار داشتم مربوط به مسائل روانشناسی باشه اما بیشر به تاریخ صدر اسلام نزدیکه تا روانشناسی..!! !!
سهند دماوند
۱۳۹۴/۷/۲۶
سلام دستتوت درد نکنه به موضوع خوبی اشاره کردین انشالله که خدا پشت و پناهتون باشه فقط این رایگان بودن کتاب با رضایت نویسنده می‌باشد؟
ساناز ابراهیمی
۱۴۰۲/۱/۳۰
با اینکه دست دادن یه کار عادی بود برام ولی از این به بعد از حضور دوستانم بیشتر لذت میبرم و با تمام قلبم دستشون میفشارم و در آغوشم میگیرم
کیوان ملک
۱۳۹۶/۱۲/۱۷
ممنون از نویسنده، با دست دادن درست میشه گفت نصف راه را براى ارتباط موثر طى کرد، البته من شخصا با اون قسمت که دست دادن با جنس مخالف خوب نیست مخالفم
فرهاد هیبتی
۱۳۹۶/۱۲/۵
این کتاب با توجه به نامش اصلا اون چیزی که من انتظار داشتم نبود و بیشتر به دست دادن در دین و... می‌پردازه (نمونه)
مشاهده همه نظرات 67

راهنمای مطالعه کتاب معجزه دست دادن

برای دریافت کتاب معجزه دست دادن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.