معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی

عکس جلد کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی

با کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی، به تالیف احسان رضازاده، مهارت‌های ارائه (کنفرانس) و دفاع دانشجویی را فراگرفته و علاوه بر آن مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقاء دهید، روابط خود را بهبود ببخشید و اعتمادبه‌نفس را در تمام ابعاد زندگی‌تان گسترش دهید تا بهترین کنفراس‌ها را داشته باشید. 

مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی از آن جمله مهارت‌هایی است که یادگیری آن در دوران دانشجویی شما را به شدت جلو انداخته و موفقیت‌های حرفه‌ای یا اجتماعی شما را در آینده امکان پذیر می‌سازد.

با استفاده از کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی و یادگیری مهارت سخنرانی در دوران دانشجویی، اتفاقات بسیار خوبی را در آینده می‌توانید رقم بزنید.

علاوه بر کار روزانه در زندگی اجتماعی و شخصی، شما دائماً یا در حال سخنرانی هستید، یا نظر دیگران را می‌شنوید و یا سعی می‌کنید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و آن‌ها را با نظر خودتان متقاعد کنید. یقیناً فردی که بتواند در دوران دانشجویی توجه دیگران را به خود جلب کند، اعتمادبه‌نفس بالایی داشته باشد و برای مهارت‌های خودش زحمت بکشد، در آینده موفقیت‌های چشم‌گیرتری خواهد داشت. 

به جرئت می‌توان گفت با بخش «اشتباهات متداول در کنفرانس‌ها و دفاع‌های دانشجویی» که در کتاب آورده شده و برای نوشتن این بخش، بیش از 200 کنفرانس و دفاع دانشجویی را از نزدیک تحلیل و بررسی شده، دیگر شما در دام‌های ارائه دانشجویی نمی‌افتید و به راحتی می‌توانید کنفرانس یا دفاعی که دارید را ارائه دهید.

چه اندازه روی مهارت‌های کلامی و خوب صحبت کردن با ما کار شده است؟ نهایتاً زنگ انشا و نوشتن داشتیم و اوضاع نوشتن ما را می‌بینید... برای نوشتن یک درخواست هم انتظار داریم یکی برایمان املا بگوید. اما اگر امروز برای این ضعفی که در اغلب ما وجود دارد اقدام نکنیم، مقصر اصلی آن خود ما خواهیم بود و هرآنچه سرمان می‌آید از خود ماست.

فهرست مطالب کتاب

به‌جای مقدمه
فصل 1: آیا این کتاب و من انتخاب مناسبی هستیم؟
فصل 2: روان‌شناسیکنفرانس و دفاع دانشجویی
فصل3: تکنیک‌های سخنرانی
فصل4: ریزه‌کاری‌های قدرت‌بخش در ارائه و دفاع دانشجویی
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تعالی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-600-7547-98-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی

Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۱۱/۲
برگزاری کارگاه عملی ارائه کنفرانس و کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی مناسب برای دفاع از پایان نامه و سمینارهای دانشجویی است.
Dr.z Rezazadeh
۱۳۹۶/۸/۲۸
موفق باشیدعالی بود
صالح ارحمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مطالب مفید و کاربردی
سید مهدی مجمریان اصفهانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من کتاب صوتی بیشتر علاقه مندم
حمید رضا کارگر
۱۴۰۰/۲/۳
خیلی خوب بود ممنون
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی

برای دریافت کتاب مهارت‌های کنفرانس و دفاع دانشجویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.