معرفی و دانلود کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم

برای دانلود قانونی کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم

کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم، به تالیف محمد کربلایی تاج‌الدین و محمدرضا نایبی پور و سعید سلیمی، از مجموعه کتاب‌های «یادداشت‌های موضوعی در حوزه جنگ نرم» است که در آن‌ها سعی شده، با بررسی و تشریح ابعاد جنگ نرم به ارتقاء آگاهی عمومی در این حوزه کمک نمود.

با توجه به بررسی به‌عمل آمده از تاریخچه‌ی زندگی بشر از ابتدای خلقت تا کنون، اهمیت استفاده از عملیات‌روانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین حربه‌ها به منظور ایجاد روحیه و انگیزه بین نیروهای خودی، پیشبرد و موفقیت آن‌ها در جبهه‌ی جنگ، حفظ روحیه‌ی مردم برای انجام دادن پشتیبانی‌های همه جانبه و از‌ سوی دیگر ایجاد شک و تردید در بین مردم طرف مقابل و از بین بردن انگیزه‌ی نیروهای نظامی آنها اجرا می‌گردد.

در کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم، مشخص شده که اهمیت فوق‌العاده‌ی عملیات‌ روانی در پیشبرد اهداف مورد‌نظر بر هیچکس پوشیده نیست و در طول تاریخ، عملیات‌روانی به‌عنوان یکی از شیوه‌های شکست دادن حریف و کاهش توان رزمی او همواره مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین عملیات‌روانی می‌تواند به عنوان پشتوانه‌ی عملیات نظامی در راستای ارتقاء روحیه و آمادگی نیروهای مسلح و مردم یک کشور موثر باشد. با توجه به اینکه پژوهش‌های فراوانی در حوزه‌های دشمن‌شناسی، تهدید شناسی و عملیات روانی و شیوه‌های تهدیدات نرم انجام پذیرفته و کتب و مقالات فراوانی نیز در این زمینه منتشر شده است، لیکن جهت آشنایی با گستره موضوعات مرتبط با عملیات روانی، جنگ نرم و دشمن‌شناسی به صورت خلاصه و موجز، مجموعه یادداشت‌های موضوعی عملیات روانی تهیه گردید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
یادداشت 1: خلاصه‌ای بر عملیات روانی
یادداشت 2: شیوه‌های جنگ نرم بی.بی.سی فارسی علیه جمهوری اسلامی ایران
یادداشت3: جنگ روانی دفاعی
یادداشت4: عملیات روانی آمریکا علیه ارتش و مردم عراق
یادداشت 5:  شیوه‌های عملیات روانی بی بی سی فارسی در حمایت از گروهک تکفیری - تروریستی داعش
یادداشت 6: پروپاگاندای داعش با بهره‌گیری از تبلیغات
یادداشت7: عملیات روانی میانمار با بهره‌گیری از خشونت و تبلیغات علیه مسلمانان
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موضوعات عمومی جنگ نرم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-8415-05-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم

سید .
۱۳۹۷/۶/۲
خیلی پرمحتواست ۲ بار خوندمش ولی بازم نیاز میشه
علیرضا محمدقاسمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
جهت آشنایی مختصر خوب است
نصرالله طبری
۱۳۹۶/۹/۲۳
مفید و ارزشمند
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم

برای دریافت کتاب موضوعات عمومی جنگ نرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.