معرفی و دانلود کتاب موفقیت با طعم معجون

عکس جلد کتاب موفقیت با طعم معجون
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت با طعم معجون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت با طعم معجون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت با طعم معجون

کتاب موفقیت با طعم معجون به قلم عباس طاهری، راهکارها و اقدامات اساسی که برای رسیدن به موفقیت نیاز است را به شما معرفی می‌کند.

برای کسی که می‌خواهد درک فوری از برخی اصول اساسی موفقیت را داشته باشد و به جای مطالعه چندین کتاب مختلف در زمان سریعتری به این ادراک برسد، کتاب «موفقیت با طعم معجون» می‌تواند راهگشا باشد. این کتاب خوراکی برای ذهن شما ایجاد می‌کند و می‌تواند شما را به حرکت وا دارد.

نام این کتاب به دو دلیل "موفقیت با طعم معجون" انتخاب شده است: اول اینکه قیمت آن تقریباً برابر با قیمت یک معجون است با این تفاوت که شما با خرید یک معجون مدت کمی لذت می‌برید اما خواندن این کتاب می‌تواند شما را در مسیر درست قرار داده و برای رسیدن به یک زندگی بی‌نظیر یاری‌تان دهد.

دومین دلیل آن است که موفقیت بسیار شبیه یک معجون خوشمزه است. آیا می‌توانید بگویید که کدام ماده باعث خوشمزگی یک معجون می‌شود؟ بستنی، گردو، بادام، پسته، موز یا عسل؟ قطعا هیچ‌یک به تنهایی باعث خوشمزگی معجون نمی‌شوند و ترکیبی از این مواد است که معجون فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. موفقیت نیز به همین ترتیب، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف و متنوع را کنار هم گذاشته و به کمک آن تغییر و تحولی شگرف در زندگی‌تان ایجاد می‌کند و شما را به قله‌های موفقیت می‌رساند.

با استفاده از کتاب موفقیت با طعم معجون تصمیم گرفته‌اید که خود را در گروه سه درصدی‌های موفق جهان قرار دهید. پس با عمل کردن به مطالب آن، زندگی شما در گذر زمان تغییرات بزرگ و چشمگیری پیدا خواهد کرد.

آنچه در کتاب موفقیت با طعم معجون خواهید آموخت:

- چگونه مهارت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را کسب کنید.
- چکونه با برداشتن قدم‌های کوچک تفاوت‌های بزرگی ایجاد کنید.
- چگونه ریشه‌های اهمال کاری را پیدا کنید و از آن‌ها رهایی یابید.
- چگونه آینده مورد علاقه خود را در ذهن ایجاد کرده و به آن دست یابید.
- چگونه بر ترس‌هایتان غلبه کرده و شور و حرارت را به زندگی خود بیاورید.

در بخشی از کتاب موفقیت با طعم معجون می‌خوانیم:

فردی که نمی‌تواند با فرزند خود ارتباط خوبی داشته باشد و مدام با او در حال مناقشه و درگیری است یا برعکس آن جوانی که با والدین خود سازش ندارد، زنان و مردانی که در زندگی زناشویی خود بر سر هر چیز کوچکی وارد بحث می‌شوند و حتی بعد از مدتی سر از دادگاه‌ها درمی‌آورند، فردی که در محل کار خود با همکار یا همکاران خود مشکل دارد و جر و بحث کار همیشگی او هست، یا همسایگانی که در آپارتمان خود با هم همیشه در تضاد و اختلاف هستند. این افراد آرامش چندانی در زندگی خود ندارند.

حال می‌پرسید که آرامش چه ارتباطی با پیشرفت و موفقیت دارد؟ فرض کنید می‌خواهید یک کتاب بخوانید، ولی کمی عصبی یا ناراحت هستید، آیا می‌توانید حتی یک صفحه از آن کتاب را به ‌خوبی بخوانید؟ فکر می‌کنید با این حالت، مطالعه‌تان چقدر برایتان مفید است؟ جواب این سؤالات را همه ما به ‌خوبی می‌دانیم، چون بی‌شک در طول زندگی کم یا زیاد در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم.

اگر با همین حالات که آرامشی در درون ما نیست بخواهیم اقدام به کاری کنیم چیزی جز شکست نصیبمان نمی‌شود. آرامش درونی و لذت بردن از شرایط فعلی زندگی، شرط اصلی قرار گرفتن در جاده پر پیچ ‌و خم موفقیت است. فردی که در وجودش نگرانی، تشویش و درگیری است، نمی‌تواند ذهنش را برای انجام کاری به‌ خوبی به کار گیرد.

یادگیری مهارت‌های زندگی، آسان‌ترین، کاربردترین و مؤثرترین آموزشی است که انسان‌ها می‌توانند یاد بگیرند و اکثراً یا از آن بی‌خبرند یا فکر می‌کنند آموزش‌های غیرمفیدی هستند. کسی که مهارت زندگی کردن را یاد نگیرد، عملاً نمی‌تواند مهارت ثروتمند شدن و پیشرفت کردن را یاد بگیرد.

فهرست مطالب کتاب

توصیه‌ نامه
مقدمه
فصل اول: هدف‌گذاری
فصل دوم: درمان اهمال‌کاری
فصل سوم: تصویرسازی ذهنی
فصل چهارم: برداشتن قدم اول
فصل پنجم: محبوبیت
فصل ششم: محیط و اطرافیان
فصل هفتم: برنامه‌ریزی
فصل هشتم: تقسیم‌بندی کارها
فصل نهم: آموزش‌های دائمی
فصل دهم: اعتماد به ‌نفس و عزت‌ نفس
تئوری مارشمالو
سخن پایانی
کتاب‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت با طعم معجون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-622-6346-10-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت با طعم معجون

soli .
۱۳۹۸/۸/۲۲
فقط کتاب خوندن کافی نیست. بایدبلند شیم‌ی تکونی ب خودمون بدیم و حرکت کنیم ب سمت فردا، اینده، این کتاب در مورد موفقیت خیلی خوبع و نویسندش از قلم قوی برخورداره.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت با طعم معجون

برای دریافت کتاب موفقیت با طعم معجون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.