معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت فردی

عکس جلد کتاب صوتی موفقیت فردی
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موفقیت فردی

کتاب صوتی موفقیت فردی از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، دربردانده‌ی 21 ایده‌ی کلیدی و کاربردی است که با به کارگیری آن‌ها، وضعیت‌تان تغییر کرده و در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

در کتاب موفقیت فردی (Personal Success) پاسخ سوالاتی از قبیل: چگونه بعضی افراد در کار موفق‌تر از دیگران هستند؟ چگونه برخی سریع‌تر رشد می‌کنند و شکوفا می‌شوند، مدام ترفیع می‌گیرند، به سرعت پیشرفت می‌کنند، چگونه رضایت بیشتری از زندگی و کار دارند و بیشتر لذت می‌برند؟ داده می‌شود و می‌آموزید که چگونه در کار و زندگی موفق‌تر باشید. با به‌ کارگیری راهکارهای این کتاب می‌توانید الزامات کلیدی موفقیت را در خود ایجاد کنید و همزمان بر کاستی‌هایی غلبه کنید که شما را از ادامه‌ی راه باز می‌دارد.

این اثر طبق قانون تجمیع به نگارش درآمده است که هر تلاشی را باارزش می‌داند! استفاده‌ی دائمی از این ایده‌ها سریع‌تر از آنچه تصور کنید به موفقیتی بزرگ منجر خواهد شد. هر کاری که در روز انجام می‌دهید، هر تصمیمی که می‌گیرید، هر اقدامی که انجام می‌دهید یا نمی‌دهید، در طول زمان انباشته می‌شود و در آخر به شکل موفقیت یا شکست، نمایش داده می‌شود.

باید بدانید که همیشه پردرآمدترین شخص، باهوش‌ترین و کم‌درآمدترین شخص، کم‌هوش‌ترین فرد گروه نبودند. هوش یا استعداد ذاتی تا حد مشخصی در موفقیت یا عدم موفقیت تاثیر دارد؛ اما پس از آن بحث قابلیت‌های فردی، سخت‌کوشی، یادگیری مداوم و مدیریت زمان صحیح مهم است. آیا کسی که سالانه 250 هزار دلار درآمد دارد، 10 برابر باهوش‌تر، بهتر یا تواناتر از فردی است که سالانه 25 هزار دلار درآمد دارد؟ خیر! طی تحقیقاتی، از 1000 نفر فرد بالغ، تست هوش به عمل آمد. باهوش‌ترین فرد فقط 2.5 برابر باهوش‌تر از کم‌هوش‌ترین فرد گروه بود. با این وجود، تفاوت درآمدشان شگفت‌انگیز بود! درآمد ثروتمندترین فرد، 100 برابر بیشتر از کم‌درآمدترین فرد بود.

برایان تریسی (Brian Tracy) در این اثر مطالب متنوع و تاثیرگذاری درباره‌ی موفقیت فردی بیان کرده است، مطالبی از قبیل: روش ایجاد شجاعت و اعتماد به نفس در خود، اهمیت لباس در موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک، راهکارهای حفظ نگرش مثبت، پرورش خلاقیت و ده‌ها نکته‌ی کاربردی دیگر.

برایان تریسی نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری و سخنرانی برجسته و خوش‌نام است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. او به مدت 30 سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته است که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده‌اند. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت فردی می‌شنویم:

حداقل یک کتاب درباره لباس کاری مناسب بخرید و به دقت از دستورات آن پیروی کنید. لباس خیلی مهم‌تر از آن است که مورد غفلت قرار گیرد. فقط به خاطر اینکه خوش لباس‌ترین فرد شرکت بوده‌ام، فرصت‌های بسیاری نصیبم شده است. دلیلش ساده است: اعتبار حرف اول را می‌زند.

یک شخص خوش‌لباس در محل کار شایسته‌تر، باهوش‌تر و قابل اعتمادتر به نظر می‌آید. وقتی از همه جهت فوق‌العاده به نظر برسید، مردم بیشتر به قضاوت‌هایتان اعتماد می‌کنند. زیورآلات و سایر جزئیات از جمله کمربند، کراوات، جواهرات، جوراب و کفش هم مهم هستند. همیشه از یک کیف تمیز و زیبا استفاده کنید.

آراستگی بسیار مهم است. وقتی افراد به سرتان نگاه می‌کنند، فقط مو، سر و گردنتان را می‌بینند و بر این اساس فورا درجه قابل اعتماد بودنتان را مشخص می‌کنند. بشر تمایل به «تایید پیش‌فرض‌های خود» دارد. دیگران در 4 ثانیه نخست اولین ملاقات درباره‌تان نظر می‌دهند. در 30 ثانیه بعد، نظر اولیه‌شان را نهایی می‌کنند. پس از آن، به دنبال شواهدی برای تایید نظرشان درباره شما هستند. به همین دلیل اثرگذاری در ملاقات دوم بسیار دشوار است. چون دیگر خیلی دیر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
4 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
فصل 1: از قوانین پیروی کنید
7 دقیقه
فصل 2: خواسته خود را به دقت مشخص کنید
7 دقیقه
فصل 3: شجاعت و اعتماد‌ به نفس را پرورش دهید
6 دقیقه
فصل 4: با خودتان روراست باشید
6 دقیقه
فصل 5: نگرش مثبت داشته باشید
8 دقیقه
فصل 6: ارتباط مثبت برقرار کنید و انتظار بهترین را داشته باشید
6 دقیقه
فصل 7: عمل‌گرا باشید
6 دقیقه
فصل 8: مهم‌ترین مشتریانتان را خشنود کنید
7 دقیقه
فصل 9: سخت‌کوش باشید
7 دقیقه
فصل 10: خود را وقف یادگیری مداوم کنید
6 دقیقه
فصل 11: سخنران شایسته‌ای شوید
6 دقیقه
فصل 12: با افراد مناسب معاشرت کنید
6 دقیقه
فصل 13: همیشه شبکه‌سازی کنید
7 دقیقه
فصل 14: دانش قدرت است
6 دقیقه
فصل 15: برای موفقیت لباس بپوشید
5 دقیقه
فصل 16: به برتری متعهد باشید
4 دقیقه
فصل 17: برنامه‌ریزی استراتژیک
5 دقیقه
فصل 18: مسئول نتایج باشید
4 دقیقه
فصل 19: اهل کار تیمی باشید
6 دقیقه
فصل 20: خلاقیت‌تان را پرورش دهید
6 دقیقه
فصل 21: جذب ثروت
4 دقیقه
نتیجه‌گیری: سه کلید موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موفقیت فردی
نویسنده
مترجمژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
ناشر چاپیانتشارات زرین کلک آفتاب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موفقیت فردی

رقیه مختاری
۱۳۹۸/۳/۲۳
سلام، خب، عوض اینکه بخاطر دید واعتماد وبرداشت... دیگران، خود را تغییر بدیم وهمش درفکر این باشیم که چطور بنظر دیگران عالی ومورد اعتمادتربرسیم،
بهتره، روی دید ونگاه دیگران کار کنیم، تا همش همه چیو با ظاهر آدما قضاوت نکنند!
اینطوری بهتر نیست!؟که مشکل ازریشه حل بشه!؟
reza rezaee
۱۳۹۸/۸/۲۴
سلام احترامامدت زیادی که هیچ فایلی دانلودنمیشه چندبارخریدکردم ولی هیچ فایلی رانتوانستم دانلودکنم حتی فایلهای صوتی نمونه لطفاراهنمایی کنید
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۹
یک کتاب بسیار تأثیرگذار دیگر از برایان تریسی در زمینه موفقیت فردی، شک نکنید که به اندازه تمامی کتابهای برایان تریسی تأثیر مثبت میذاره.
مهرداد فرهادی
۱۳۹۸/۳/۲۴
یکی از بهترین کتاب‌های بود که گوش کرده‌ام خلاصه و چکیده مجموعی از کتاب ها
حسین فرامرزی
۱۴۰۲/۳/۱۰
عالی بو د و هرشخصی با دیدگاه خودش عمل میکنه و چیزهای که درک نمیکنه باور نمیکنه
mohamad nozad
۱۴۰۱/۵/۲۲
کتاب فوق العاده‌ای هستش و‌ تجربه‌های جالبی میگه
مهدی آزادی طلب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالی و مفید برای کسب موفقیت
یاسمن ناصری
۱۳۹۸/۵/۲۲
به نظرم خیلی مفید و آموزنده بود و خیلی کلیدی 👌
Fateme Rezaee
۱۳۹۸/۴/۸
عالی و اموزنده وبسیار کاربردی
ایت نوروزی
۱۴۰۰/۸/۱۲
عالی. خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موفقیت فردی

برای دریافت کتاب صوتی موفقیت فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.