معرفی و دانلود کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم

عکس جلد کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم
قیمت:
7400 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم

کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم نوشته‌ی کریستوفر وسترا، 34 روش مختلف ذهنی و عملی جهت کسب ثروت بیشتر را که توسط موفق‌ترین افراد به بوته‌ی آزمایش گذاشته شده و نتیجه‌ای دلخواه و عالی از آن گرفته‌اند، به شما معرفی می‌کند.

در 10 سال آینده؛ 100 میلیون نفر به ثروتمندان جهان اضافه خواهند شد. چرا شما برنامه‌ای ندارید که یکی از آن‌ها باشید؟ نویسنده‌ی کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم (I Create Millions)، با 34 روش عالی توانسته است میلیون‌ها دلار پول را در زندگی‌اش خلق کند. این 34 برنامه نگرش و عملکرد شما راجع به پول و کسب ثروت را تغییر داده و می‌توانید به کمک آن‌ها راه جریان پول را در زندگی خود باز نموده و آن را افزایش دهید.

کریستوفر وسترا (Christopher Westra)، تجربیات شخصی خود درباره‌ی پول و جریان گردش آن در زندگی را در قالب این کتاب ارائه نموده، هر چند ممکن است نتایج در مورد همه‌ی افراد صدق نکند. او با کمک تکنیک‌های تغییر زندگی شخصی، شما را جهت کسب مهارت‌های مهم در ارتباط با پول و در آمد بسیار مناسب یاری می‌نماید.

بعضی از ایده‌های ارائه شده در این کتاب، افکار سنتی را به چالش می‌کشد. نویسنده‌ شما را تشویق می‌کند که افکار معمولی خود راجع به پول را به تعلیق در آورده و ایده‌های جدید ارائه شده در اینجا را مدنظر قرار دهید. این اصول نتیجه‌ی مطالعات و تمرینات چندین سال است.

بسیاری از افراد با تجربه در نوشتن فصل‌هایی از این کتاب همکاری داشته‌اند. بسیاری از افراد با کمک ایده‌های موجود در این اثر از معضل فقر رهایی یافته و توانسته‌اند خود را به ثروت و فراوانی برسانند. باید گفت ثروت داشتن واقعاً یک حالت ذهنی می‌باشد. محتوای این کتاب از حد معمول بیشتر است، ولی فصول آن به طور مختصر هستند. 

شما باید این باور را پیدا کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید. شما باید بررسی کنید که به چه دلیل می‌خواهید پولدار و ثروتمند شوید و به چه روش‌هایی می‌توانید به پول رسیده و آن را لمس کنید. در واقع شما پول نمی‌خواهید بلکه شما خواهان ثروت هستید. یک فرد پولدار با یک شخص ثروتمند بسیار متفاوت است. زیرا تنها دارایی یک فرد پولدار در زندگی‌اش، پول و دلارهایش می‌باشد؛ در حالیکه برای یک شخص ثروتمند، پول ابزاری مفید جهت کسب یک زندگی مرفه، شاد، سالم و همراه با روابطی عالی با دیگر افراد است.

بیشتر این روش‌ها در مورد باورها، اعتماد به نفس و تعیین اهداف هستند. همچنین آن‌ها باعث پاک‌سازی محدودیت‌ها و باور‌های غیر مؤثر می‌شوند. این داستان و رازها، واقعی بوده و مربوط به افرادی هستند که توانسته‌اند از طریق تغییرات مثبت در ذهن خود، از کمبودها به فراوانی برسند. شما بسیاری از این روش‌ها و تکنیک‌ها را می‌پسندید.

در بخشی از کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم می‌خوانیم:

به الگو‌های ارتباطی خود با پول؛ بیشتر توجه کنید. آیا همواره در مورد پول؛ به صورت مثبت صحبت می‌کنید و به وضعیت وجود فراوانی اشاره می‌کنید؟ آیا به خانواده‌ی خود به اندازه‌ی کافی اعتماد داشته و می‌دانید که پول را چگونه خرج می‌کنند. آیا به خوبی آن‌ها را درک می‌کنید؟ یا ترس از این دارید که آن‌ها توانایی خرج کردن صحیح را ندارند و حتماً باید توسط شما کنترل شوند. حالتی را در خود ایجاد کنید که یک درک و زبان خاص از حالت خوشبختی و سعادت روزافزون در شما باشد؛ نه یک زبان و حالت از بیان کمبودها و رونق فقر و بدبختی. کائنات از حساب بانکی و موجودی شما اطلاعی ندارند ولی سیگنال‌هایی را که شما به سمت آن‌ها می‌فرستید؛ به خوبی می‌شناسند؛ بنابراین همواره به کمک بازی زیر؛ سعی کنید که فرکانس‌های ثروت و فراوانی را برایش ارسال نمایید.

وانمود کنید که تعدادی تراول چک در جیب پولتان دارید و هر زمان که یکی از آن‌ها را خرج می‌نمایید؛ به صورت اتوماتیک یکی دیگر جایگزینش می‌گردد. حالا فکر کنید که در طول یک روز؛ چند چیز مطلوب‌تان را می‌توانید با این تراول چک‌ها (ترجیحاً تراول‌های 50000 تومانی) بارها و بارها؛ خریداری کنید. از تمام خریدهای خود؛ نهایت لذت و شادی را ببرید. در مرحله‌ی بعد شما می‌توانید این اطلاعات را با دیگر افراد به اشتراک گذاشته و آن‌ها را از اطلاعات و تجربیات موفق خود؛ مطلع کنید. این کار باعث ارسال یک ارتعاش ثروت و کامیابی از جانب شما خواهد شد و به شما کمک می‌کند که ثروت و رفاه بیشتری را به سمت خود؛ جذب کنید. وقتی وجود شما سرشار از یک ارتعاش هوشیار شود؛ شما باعث ایجاد فرصت‌های جذب کسب پول و ثروت؛ در زندگی‌تان می‌شوید. پول و ثروت؛ یک منبع الهی است که خداوند آن را در اختیار همه قرار داده است که باید توسط آن‌ها زندگی خود را حفظ و از لحظه لحظه‌ی آن لذت ببریم نه اینکه به کمک پول شادی را زندگی‌مان دور کنیم.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان
پیشگفتار
توضیح و تذکر
در باره کرستوفر ویستا
مقدمه‌ای بر روش‌های کسب مهارت در رابطه با پول
روش اول: بسته دستورالعملی
روش دوم: برای خود تابلوی اسکناس بسازید.
روش سوم: نوشتن یک متن روی اسکناس
روش چهارم: اجازه دهید هزینه هایتان بجای شما کار کنند.
روش پنجم: یک فقره چک نقدی؛ برای خود بکشید.
روش ششم: تجسم بارش پول زیاد از آسمان
روش هفتم: شکل دادن عادت‌های ذهنی "پول جدید"
روش هشتم: همواره مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید.
روش نهم: بهترین‌ها را برای خودتان بخرید
روش 10: از پول برای خلق فرصت‌های بی‌نظیر و عالی در زندگیتان استفاده کنید و هرگز پولتان را برای روز مبادا؛ کنار نگذارید.
روش یازدهم: در ابتدای کار؛ بخواهید (برای خودتان بطلبید)
روش دوازدهم: اجازه دهید که پیوستی از پول را تهیه کنیم
روش سیزدهم: با آهنگ پول؛ تظاهر به ثروتمندی کنید
روش چهاردهم: گفتگوی خود را با پول؛ بهبود ببخشید
روش پانزدهم: اولین مرحله – همین حالا شاد باش
روش شانزدهم: کاری را انجام دهید که مورد علاقه اتان ‌می‌باشد
روش هفدهم: در سرمایه گذاری‌های مالی؛ شجاعانه اقدام کنید.
روش هجدهم: از یک دست نوشته و یا تاییدیه روی اسکناس؛ استفاده کنید.
روش نوزدهم: بدنبال کسب پول؛ جهت آزادی؛ رفاه و شادی بیشتر باشید.
روش بیستم: فقط از آنچه که مربوط به خودت ‌می‌باشد؛ خرج کن
روش بیست و یکم: به وعده‌های وفور پول؛ اعتماد کنید.
روش بیست و دوم: بازی100 دلاری بیل
روش بیست و سوم: ابتدا به خودتان پرداخت کنید
روش بیست و چهارم: تصمیم گیری فوق العاده (فراتر از معمولی)
روش بیست و پنجم: از تمام نیروی مغزتان استفاده کنید.
روش بیست و ششم: درگاه ذهن خود را باز کنید
روش بیست و هفتم: ایجاد یک سیستم خودکار اخذ پول
روش بیست و هشتم: چه دلیلی دارید که ن‌می‌توانید به پول برسید؟
روش بیست و نهم: کتاب‌هائی با عناوین اصلی "پول و ثروت" را بخوانید
روش سی‌ام: به یک مراقبه پولی؛ گوش فرا دهید (یک فایل صوتی در رابطه با ثروتمند شدن)
روش سی و یکم: قدرت تخیلتان را مهار کنید
روش سی و دوم: بزرگ فکر کن و رویا‌های بزرگی داشته باش
روش سی سوم: ذهن و بدنتان را تغذیه کنید
روش سی وچهارم: برای خود؛ فضاهای جدید ایجاد کنید
نیایش روزانه
خلاصه کتاب: می‌خواهم یک میلیونر باشم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم
نویسنده
مترجماکبر بنائیان
ناشر چاپیانتشارات شکوفه یاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-6088-87-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم

احمد صادقی
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
بهتره مینوشتید۳۴روش که تو این کتاب ۳۴روششو میگه. من خیلی دوست نداشتم بیشتر کتاب به تبلیغ و خرید بسته نوشته نویسنده است و من غیر چن صفحه و توصیه خوب چیزیه خاصی ندیدم
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کتابی مفید است با تجربه کاربردی نویسنده که بنده رو ترغیب کرد به نویسندگی در رابطه با موضوع ثروت
فرشاد حقیقت
۱۴۰۰/۵/۱۱
کتاب خیلی خوبی هستش خوندنش رو برای همه دوستان توصیه می‌کنم 😍
حسین نجفی
۱۳۹۸/۸/۲۰
اموزنده و مفید بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم

برای دریافت کتاب می‌خواهم یک میلیونر باشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.