معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی

عکس جلد کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی
قیمت:
۹۹۰۰ 4950 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی

کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی نوشته على سالاروند، به شما می‌آموزد که انسانی عمل‌گرا باشید نه رویا‌پرداز، این اثر هدف‌گذاری در زندگی را آموزش می‌دهد و شما را از شر عادت‌های کهنه‌تان نجات می‌دهد.

بسیاری از افراد زمانی که دانش و اطلاعات بسیاری دارند، آن‌ها را به کار نمی‌گیرند و عمل‌گرا نیستند. آن‌ها فقط دوست دارند اطلاعات خود را ارتقا دهند و حاضر نیستند به آن‌ها عمل کنند. کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی به شما کمک می‌کند با محدودیت‌های ذهنی مقابله کنید و به جای داشتن افکار منفی، فردی مثبت‌گرا شوید و دلیل رفتارهایتان را بهتر بشناسید.

آیا تا به حال شده در ابتدای سال جدید اهدافتان را با ذوق و شوق در یک سر رسید بنویسید و پس از گذشت یک ماه همه را به دست فراموشی بسپارید و عملی نکنید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که کتاب‌های زیادی را مطالعه کنید و یا در سمینارها و همایش‌های آموزشی شرکت کنید ولی به تمرینات آن عمل نکنید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با ذوق و شوق در یک باشگاه ورزشی یا کلاس موسیقی ثبت نام کنید و پس از مدتی کلا بی‌خیال آن بشوید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از دست کارهای معوق خود خسته شده و مدام خودتان را سرزنش کنید؟ به نظر شما دلیل این رفتارهای ما چیست؟ چرا کارها را تا آخر ادامه نمی‌دهیم و وسط راه آن‌ها را رها می‌کنیم؟ چرا قادر به گرفتن یک تصمیم قاطع نیستیم؟

این کتاب صوتی به شما می‌گوید که:

- دلیل رفتارهای ما چیست؟
- چرا ما واقعا به دانسته‌های خود ایمان نداریم؟
- چگونه نداشتن هدف مانع عملگرایی ما می‌شود؟
- چگونه با ذهن خودمان، خودمان را محدود می‌کنیم و حرکت و اقدامی انجام نمی‌دهیم؟
- افکار منفی چه بلایی سر ما آورده‌اند؟
- اهمال کاری و تنبلی دشمن درجه یک عملگرایی
- آیا مغز ما دوست ماست یا دشمن ما؟
- چگونه عادت‌ها ما را فلج کرده‌اند و مانع موفقیت ما شده‌اند؟
- چرا قادر به تغییر باورهای مخرب خود نیستیم؟
- چرا همواره می‌خواهیم از شنبه شروع کنیم؟
- محدودیت‌های ذهنی ما چیست و چگونه مانع پیشرفت ما می‌شود؟

این اثر به شما کمک می‌کند که بر تنبلی غلبه کنید و عادت‌های تازه را جایگزین عادت‌های کهنه نمایید. همچنین با تعاریفی از ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه، قدرت ذهن و فکر و تعاریف کامل و جذابی از چگونه مشخص کردن اهداف خود، به شما کمک می‌کند تا هر آن چیزی که در سر دارید، هرچه سریع‌تر عملی کنید و خواسته‌هایتان را به دست آورید.

در قسمتی از کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی می‌شنویم:

فکر از نظام باورهای انسان دستور می‌گیرد. انسان همان‌گونه که باور داشته باشد، می‌تواند بیاندیشد. باورهای آدمی است که هر لحظه به او القا می‌کند که چگونه بیاندیشد. پس نتیجه می‌گیریم آنچه یک انسان را از انسانی دیگر متمایز میسازد باورهای اوست و اصولا فرق بین انسان‌ها فرق بین باورهای آن‌هاست.

تفکر خلاق چیست؟ یعنی با ایجاد ارتباط بین چیزهای بی‌ارتباط، یک راه تازه برای حل مساله پیدا کردن. فکر یکی از اعمال ذهنی بشر و شگفت‌انگیز‌ترین است.

ذهن چیست؟ ذهن شبیه یک ایستگاه رادیویی است که ایستگاه خبری آن، روی دو موج مثبت و منفی که هر دو از لحاظ قدرت با هم برابرند به شما پیام می‌فرستد.

ذهن جایگاه تمامی آن چیزی‌ست که شما به آن می‌اندیشید و حس می‌کنید چه ارادی چه غیرارادی. نوع شخصیت و عملکرد شما در زندگی را می‌توان به ذهن شما مرتبط دانست. ذهن فراتر از عملکرد جسمی شماست و بر رفتارهای شما احاطه دارد و در نتیجه ذهن مثبت، شما را به فرد موفقی تبدیل می‌کند. حال این موفقیت به چه شکل باشد این نیز به نوع تفکر شما بستگی دارد که خود این تفکر در جایی به نام ذهن شکل می‌گیرد.

وقتی می‌گوییم روح و جسم مکمل یکدیگرند و روح بر جسم برتری دارد، ذهن نیز بر مغز شما برتری دارد و در یک جمله می‌توان گفت ذهن موهبت الهی به انسان است. موهبتی که شما با آن می‌توانید استفاده‌ای مثبت داشته باشید یا استفاده‌ای منفی. می‌توانید بسازید یا تخریب کنید. تمام موجودات دارای مغز هستند اما این موهبت (ذهن) در اختیار تمام موجودات نیست.

عملکرد مغز حیوانات کاملا غریزی است. پیشرفت برای یک انسان می‌تواند در اختیار خودش باشد. دو نوع دیدگاه، اندیشه و عملکردش در واقع تمامی این‌ها بازیابی از ذهن شماست. چیزی که ما انسان‌ها ازآن بهره‌مندیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیش‌گفتار نویسنده
28 دقیقه
فصل اول: اهرم رنج و لذت
27 دقیقه
فصل دوم: ایمان به دانسته‌ها
51 دقیقه
فصل سوم: هدف‌گذاری
31 دقیقه
فصل چهارم: محدودیت‌های ذهنی
57 دقیقه
فصل پنجم: اهمال‌کاری و تنبلی
39 دقیقه
فصل ششم: قدرت عادت‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی
نویسنده
راویعلى سالاروند
ناشر چاپیانتشارات رایمانا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۹۰۰ 4950 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی

Amin Malai
۱۳۹۹/۶/۳۱
ممنون، بسیار عالی. به نظر من کسی بخواهد از داشته‌های ذهنی، افکار، باورها و ایمان و سایر معلوماتی که کسب کرده و در حد دوره‌های آموزشی آموخته با بهترین روش‌ها به فردی متعهد و عملگرا تبدیل شود. با خواندن و گوش دادن به این کتاب * شکوفا * میشود.
Nima Bero
۱۳۹۸/۷/۱۷
کتاب به این خوبی چرا راوی لحنش گرفتس، راوی در خرید کتاب صوتی نقش مهمی داره در خریدنش و نخریدنش، اگه ممکنه ویرایش کنید با صدای راوی خوب و لحن مناسب به اشتراک بذارین، کتاب موفقیت نا محدود در ۲۰ روز آنتونی رابینز برداشته نوشته به اسم خودش
حسین احمد کلهری
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
وظیفه کتاب روشنگری و چراغ هدایت شدن و نشان دادن مسیر راستی و درستی است و ترغیب خواننده آن به پیمودن آن راه و این کتاب وظیفه خود را بخوبی به انجام رسانیده است
حسین Km
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
یه نکته خیلی جالبی که توی کتاب میگه اینه که، به جای خواندن کتابهای زیاد، کتابهای خوب را زیاد بخوانید
MEHRDAD .N
۱۳۹۹/۵/۳
چرا خودشو جای نویسنده اصلیش یعنی آنتونی رابینز جا زده🤨
Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب عالی‌ بود حتما گوش کنید
مهدی عباسی
۱۳۹۸/۸/۲۲
تفکر درست رو تو ایت کتاب میبینیم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی

برای دریافت کتاب صوتی می‌دانی پس می‌توانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.