معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت

اد کتمول بنیان‌گذار شرکت پیکسار در پادکست نانوکتاب خلاقیت، به شما می‌گوید که چگونه خلاقیت را در شرکتش اعمال کرد، شرکتی که با خلاقیت توانست نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد.

پادکست خلاقیت (Creativity) فراز و نشیب‌های استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار و دیزنی را مورد بررسی قرار می‌دهد و راهی که اد کتمول طی کرد تا به یک مدیر موفق تبدیل شود را برای شما شرح می‌دهد.

اد کتمول (Edwin E Catmull) عقیده‌ها و باورهای مدیریتی که در این راه کسب کرد را در این پادکست بیان می‌کند و توصیه‌ها و راهکارهای عملی مفیدی ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها اشخاص گروه به سوپراستارهایی خلاق تبدیل می‌شوند.

این پادکست حاوی درس‌ها و آموخته‌هایی است برای درک اشتباهات در زندگی‌تان، درس‌هایی که به شما آموزش می‌دهد، خلاق باشید و در راه درست اهداف‌تان قرار بگیرید. شما این توانایی را دارید که محصولی بی‌نقص و عالی را در کسب و کار خود ارائه دهید.

اد کتمول مدیرعامل دو استودیوی انیمشن‌سازی مشهور به نام‌های پیکسار (PIXAR) و دیزنی (Disney) است، او یکی از سهامداران استودیو پیکسار است که در سال 1986 آن را تاسیس کردند. کتمول علاوه بر اینکه مدیری درخشان و برجسته به شمار می‌آید، تاثیر به سزایی نیز در توسعه‌ی ابزارهای مهم انیمیشن و گرافیک کامپیوتری داشته است.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
نانوکتاب خلاقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت

عرفان ‌
۱۴۰۱/۵/۳۰
بیشتر شبیه به داستان پیکسار برای پیشرفت شرکتش به وسیله خلاقیت بود، خلاقیت در محیط کار رو بیشتر توضیح میده و به نظر من فقط ۵ دقیقه آخر برای همه مفید هست و بقیش برای محیط کار و کار تیمی مناسبه.
کوروش جنان
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب خیلی خوبی بود کوتاه بود مختصر مفید ولی خیلی مریوط به خلاقیت نیس مربوط به استفاده از خلاقیت کارمندان توسط مدیرانه توجه داشته باشین🤲❤️
عادل آتشین
۱۴۰۱/۴/۳۰
خلاقیت شاه کلید این دوران در تمامی زمینه هاست که باعث میشه رشد بهتری اتفاق بیفته و برتری ایجاد کنه، راهکارهای کتاب مناسب و قابل بکارگیریه
Zohreh M.I
۱۳۹۹/۷/۱۷
کتابی فوق العاده شیرین از دنیای خلاقیت👍👍👍👍👍👍👍👍🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
سید علیرضا رضوی
۱۳۹۸/۱۰/۱
به نظرم مردد نشین حتما بگیرین واقعا نتیجه خوبی گرفتم از این پادکست
زینب امینی
۱۳۹۹/۸/۲۷
چطور میشه با کتابراه بعنوان گوینده کتاب صوتی همکاری کرد؟
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۳
باید عملکرد و تفکر خلاقانه را یاد بگیریم، کتابش کمک کننده است
Samira All
۱۴۰۱/۳/۸
خوبیش به این بود که فهمیدم برای کتاب کاملش وقت نذارم
خیلی مطلب کارامدی نداشت
Sali .
۱۳۹۹/۹/۱۹
همچین بدک نیست پیشنهاد می‌دم که کتاب را بخرید
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خلاقیت خود را افزایش دهید
Aveesoora Behdin
۱۴۰۰/۸/۲۵
حتما کاملش رو هم میخونم
امین حیدری
۱۳۹۹/۸/۴
بد نیست اما خیلی هم برای شخص کاربردی نیست
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.