معرفی و دانلود کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت

عکس جلد کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت

کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت اثری‌ست از میچ آلبوم نویسنده‌ی کتاب‌ محبوب "سه‌شنبه‌ها با موری" و "در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند". شاید بتوان گفت جادویی‌ترین و پرهیجان‌ترین کتاب میچ آلبوم است. کتابی اسرارآمیز و مراقبه‌ای از جنسِ قدرتِ پیوندِ انسانی. روایتِ این کتاب حرکتی نرم و دل‌نشین دارد میان ماجراهای اختراع تلفن و روابط عاشقانه‌ی گراهام بل تا دنیای امروزِ ما که این‌اندازه درگیرِ این اختراع است.

کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت (The first phone call from heaven)، داستانی است غریب از عشق، تاریخ و ایمان است.

یک روز صبح، در شهری کوچک به نام کولدواتِر، چند تلفن زنگ می‌خورد. آن طرفِ خط کسانی هستند که می‌گویند از بهشت تماس گرفته‌اند؛ یکی با مادرش حرف می‌زند و یکی با خواهرش، هر کسی با عزیزی از دست رفته. آیا معجزه‌ای غریب رخ داده؟ یا فریبی بزرگ در کار است؟ وقتی اخبارِ این تماس‌های عجیب پخش می‌شود، غریبه‌ها دسته‌ دسته به شهر سرازیر می‌شوند تا آن‌ها هم بخشی از این معجزه باشند.

شهر کوچک و حتی دنیای انسان‌ها با این معجزه زیروزبر شده؛ اما همیشه در هر معجزه‌ی شادی‌بخشی اندکی اندوه هم هست. همیشه در معجزه‌ای که مردم را به هم نزدیک می‌کند، اندکی تنهایی هست. مردی هست که دوست ندارد بپذیرد چنین معجزه‌ای رخ‌داده، چون همسرش با او تماس نمی‌گیرد تا مرهمی بر زخم دوری‌اش باشد؛ مادری از یادآوری اندوه فقدان پسرش دوباره افسرده می‌شود... اما معجزه مسیر خود را دارد؛ خبرنگاری که به معجزه باور ندارد، بیش از هر کس دیگری زندگی‌اش از نو تعریف می‌شود؛ مردی که با دیگران تلخ است، یاد می‌گیرد محبت کند؛ مردی هم یاد می‌گیرد معجزه حقیقت دارد...

میچ آلبوم (Mitch Albom) نویسنده‌ی آمریکایی در سال‌های اخیر به چهره‌ی مطرحی در سطح ملی و جهانی بدل شده است. او همچنین در عرصه‌های نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، روزنامه‌نگاری، اجرای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و موسیقی فعال می‌باشد. آثار او به ۴۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و مبنای ساخت فیلم‌های تلویزیونی نیز قرار گرفته‌اند. آلبوم بیانگذار هفت مؤسسه خیریه در آمریکا به نفع فقرا، ایتام، بیماران و بی‌خانمان‌ها می‌باشد. سه‌شنبه‌ها با موری مشهورترین اثر این نویسنده است.

در بخشی از کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت می‌خوانیم:
چند روز پیش از آن‌که بقیه‌ی دنیا از معجزه‌ی کلدواتر باخبر شوند، جک سلرز با صورتی اصلاح‌کرده، پیراهن آبی بدون چروک، موهای به‌عقب‌ شانه‌ شده، در آشپزخانه‌ی سوخته‌ی تس رافرتی ایستاده بود. به تس نگاه می‌کرد که قاشقی قهوه‌ی فوری در فنجان قهوه‌ی آماده‌اش ریخت.

تس گفت: «این‌طوری کافئینش بیشتر می‌شود. سعی می‌کنم بیدار بمانم؛ شاید آخر وقت هم تلفن زنگ خورد.»

جک سرش را به نشانه‌ی تأیید تکان داد. نگاهی به اطرافش انداخت. آتش به طبقه‌ی پایین آسیب چندانی نزده بود؛ فقط دودش باعث شده بود دیوارهای قهوه‌ای مثل نان نیمه‌تُست دیده شوند. چشمش به دستگاه پیغام‌گیر قدیمیِ روی کابینت افتاد که از آتش‌سوزی جان سالم به در برده بود، و البته تلفن عزیزترازجانِ تس، مدل دیواری «کورتلکوی» بژ، که سر جایش قرار گرفته بود، یعنی در سمت چپ کابینت‌ها به دیوار آویزان بود.

«همین یک تلفن را داری؟»

«این‌جا خانه‌ی قدیمی مادرم است. او این‌جا را همین‌طوری که هست دوست داشت.»

«تماس‌های تو هم همیشه روزهای جمعه است؟»

تس کمی مکث کرد. «این سؤال‌ها که تحقیقات پلیسی نیست، هست؟»

«نه، نه. من هم مثل تو سردرگمم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت
نویسنده
مترجممهرداد وثوقی
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-326-118-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت

Roya Shams
۱۳۹۹/۴/۲۹
به علت خواندن کتاب سه شنبه‌ها با موری که در عین سادگی بسیار پرمحتوا بود این یکی کتاب از میچ آلبوم رو هم خوندم. واقعا احساس پشیمانی میکنم از خوندنش خیلی سطحی بود برعکس کتاب سه شنبه‌ها با موری که نکات عمیقی در خودش داشت. بسیار طولانی و ضعیف
S H
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
تمامی کتاب‌های میچ آلبوم یک سادگی دوست داشتنی دارد. که خواننده را غرق در خود می‌کند. این کتاب هم یکی دیگر آثار فوق العاده اوست. کتابی که درخود داستان آدم‌هایی با زندگی‌های متفاوت را دارد که همه آن‌ها به گونه‌ای به هم ربط پیدل میکنند.
Zahraw Hosseini
۱۳۹۸/۸/۲۸
تا قبل از خوندن این کتاب، فک میکردم (کلبه) بهترین چیزیه که خوندم... اما این کتاب انقدی منو متاثر کرد که چند صفحه‌ی اخرو با گریه خوندم😢😢😢😢😢
رامین کرمی
۱۳۹۶/۷/۱۶
من هم از خواندن این کتاب زیبا لذت بردم. شدیدا مایشو داره هالیوود ازش یه فیلم خوب بسازه. وقت کردید حتما مطالعش کنید.
سمانه صیدی
۱۳۹۸/۹/۷
کتابی خوب، قشنگ و احساسی و عشق یک خانواده به هم رو تفسیر کرد
سمانه صیادی
۱۳۹۶/۶/۱۲
خبلی خوب بود مثل داستان سه شنبه‌ها با موری عرفانی با بار معنوی
مهدیه ار
۱۳۹۶/۶/۱۸
کتاب زیبا و پر کششی بود. پیشنهاد میکنم بخوانید
sonia paseh
۱۳۹۸/۲/۸
انقدر برام لذت بخش بود که تصمیم دارم بازم بخونم
Atilla Soltani
۱۳۹۶/۱۱/۱
هم موضوع وهم نوشتارش عالی بود. منکه لذت بردم.
امیر کیوان
۱۳۹۶/۷/۶
قشنگ و جذاب
فهیم فتحی
۱۳۹۶/۶/۲
بسیار زیباست
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت

برای دریافت کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.