معرفی و دانلود کتاب صوتی نرگس‌ها

عکس جلد کتاب صوتی نرگس‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نرگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نرگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نرگس‌ها

کتاب صوتی نرگس‌ها نوشته راضیه تجار، دربردارنده‌ی 10 داستان کوتاه است که با نگاهی ظریف به روایت رویدادهای زندگی می‌پردازد.

عناوین داستان‌ها عبارتند از: تصویرهای شکسته، نرگس‌ها، هفت بند، بیست و چهار ساعت، از ستاره تا ستارگان، نگهداری لاله در باد سخت است، طلوع، باغ اما ویران، مرغ دریایی، ماه.

راضیه تجار، در سال 1326 در تهران به دنیا آمد، وی در بیشتر داستان‌هایش با نثری شاعرانه و احساسی به نقش زنان در مسائل مربوط به جبهه و جنگ می‌پردازد. تجار دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است و از بنیان‌گذاران انجمن قلم و دبیر انجمن آن، عضو شورای کارگاه رمان، مسئول صفحه ادب و هنر روزنامه جام جم و همکاری 17 ساله با این روزنامه، عضو شورای کارگاه رمان، همکاری با پیک قصه نویسی، مدرس و داور داستان‌نویسی در آموزش و پرورش، عضو هیات علمی بنیاد پروین اعتصامی، عضو شورای فیلم نامه نویسی و ادبیات در بنیاد فارابی، دبیر تحریریه فصلنامه قصه، عضو شورای داستان‌نویسی بنیاد دفاع مقدس، عضو شورای داستان‌نویسی بنیاد شهید، عضو شورای داستان‌نویسی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی، داستان‌نویس داستان‌های رئالیستی برای مجله زن روز به مدت نه سال، داستان‌نویس روزنامه حوادث با نام مریم مهاجر.

از جمله آثار تجار عبارت‌اند از: کوچه اقاقیا، از خاک تا افلاک، نرگس‌ها، شعله و شب، گمان مبر که شعله بمیرد، زن شیشه‌ای، هفت بند بندهای روشنایی، سفر به ریشه‌ها، زندگینامه داستانی شهید بابایی، سنگ صبور، ستاره من، برگزیده ادبیات معاصر، جایی که آسمانش آینه کاریست، فانوسی بیفروز، زندگینامه داستانی شهید شیرودی، مجموعه داستان آرام شب بخیر و جای خالی آفتابگردان.

در قسمتی از کتاب صوتی نرگس‌ها می‌شنویم:

بر لبه‌ی بام ایستاده‌ام. پیچک‌ها فواره‌وار بالا آمده‌اند و عطری گس و رخوت‌آور از این فواره‌های گردان به اطراف پاشیده می‌شود. روی پیراهنم دو شاه‌توت سرخ گلدوزی شده و پروانه‌ای که، گیج و حیرت‌زده، بال بر هم می‌کوبد و نمی‌داند که از کدامین سو برود.

کفش‌هایم آن پایین است. هیچ‌کس نیست که کمکم کند تا راه‌ِ آمده را برگردم. تاکستان، مثل یک سبو، مست‌ِ مست، زیر نور بهار لمیده و من به تبلوری فکر می‌کنم که شاخه‌های نازک تاک‌ها در خود دارند.

پله‌های پشت‌بام کاهگلی است. پله‌ها فرو ریخته‌اند، حتی یکی دو تا از آن‌ها نیست؛ مثل کابوسی که شب‌هایم را سیاه می‌کند؛ اما من، با همۀ ترسی که از افتادن دارم، این پله‌ها را آمده‌ام؛ به این امید که غروب را ببینم؛ غروبی که در بغل سبز بهار و روی شاخه‌های همیشه مستِ تاکستان اتفاق می‌افتد؛ شاخه‌هایی که از رنجی پنهانی در هق‌هقی خفیف می‌لرزند...

بر لبه‌ی بام ایستاده‌ام که می‌آیی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول
28 دقیقه
بخش دوم
25 دقیقه
بخش سوم
27 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم
27 دقیقه
بخش ششم
29 دقیقه
بخش هفتم
29 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نرگس‌ها
نویسنده
راوینورالدین جوادیان، افسانه محمدی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نرگس‌ها

طاهره جعفرقلیان
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب بسیار جذاب بوده و تازگی‌های هر بخش برایم جذاب بوده و اصولا قلم‌ نویسنده پیوسته مرا به مطالعه اثارش ترغیب میکند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نرگس‌ها

برای دریافت کتاب صوتی نرگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.