معرفی و دانلود کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی

عکس جلد کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی

کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی نوشته‌ی گریچن رابین، به شما راهکارهایی طلایی جهت ایجاد نظم، شادی، سرگرمی و هماهنگی در زندگی شخصی و کاری ارائه می‌کند.

نظم در زندگی و در محیط بیرونی باعث ایجاد انرژی، پول، روابط بهتر و آرامش می‌شود، با بهبود بهم‌ریختگی و درگیری‌های زندگی و نظم دادن به شرایط می‌توان مسیر رسیدن به موفقیت و خوشبختی را کوتاه‌تر کرد. گریچن رابین (Gretchen Rubin) با کمک هوش بالای خود و میل به امتحان کردن و تجربه‌ی همه چیز، یک سال از عمرش را به جستجوی تمام نظریه‌های خوشبختی گذرانده و آن‌ها را امتحان کرده است.

کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی (Outer Order, Inner Calm) به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به یک زندگی شاد، به اصولی نیاز است که باید آن‌ها را رعایت کنید، زمانی که زندگی شما از نظم برخوردار نباشد و همه‌چیز مرتب نباشد، دائما استرس و اضطراب دارید و احساس بی‌قراری می‌کنید. اما زمانی که به کارهایتان سر و سامان می‌دهید و آن‌ها را مرتب می‌کنید، حس رضایت و خوشحالی دارید و انرژی بیشتری برای ادامه کارهای خود دارید.

نظم بیرونی منجر به ایجاد آرامش درونی می‌شود و آرامش درون نیر نظم درونی را با خود به همراه می‌آورد. وقتی احساس رضایت، شادی، پرانرژی بودن، آرامش و تمرکز داشتن در خود داریم، حفظ نظم در محیط اطراف‌تان نیز آسان‌تر می‌شود.

هر انسانی که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده، به نظم در زندگی اهمیت ویژه‌ای داده است. وقتی همه چیز مرتب باشد و همه‌ وسایل‌ها سر جای خود باشد، در وجود خود بازتابی از این نظم را می‌بینید، حس بهتری پیدا می‌کنید و حس شادی در وجود خود دارید. در حقیقت به بیانی دیگر، در خانه‌ی خود، محیط کار و زندگی، وقتی کارها و دارایی‌هایتان را مدیریت می‌کنید، می‌توانید محیط بهتر، آرام‌تر و شادتری به وجود بیاورید.

گرچن رابین یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی مسائل مربوط با شادی، عادت و ماهیت در جامعه است. او نویسنده‌ی کتاب‌های زیادی، مانند کتاب‌های مشهور و پرفروش بهتر از قبل، پروژه‌ی شادی، چهار گرایش و شادتر بودن در خانه است. آثار او دوستداران زیادی دارد و اشخاص بسیاری او را در دنبال می‌کنند و بیشتر از سه میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر دنیا به 30 زبان به فروش رفته است.

جملات برگزیده کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی:

- چیزهایی که دوست داریم، به ما می‌گویند چه طور آدمی هستیم.
- همه‌چیز را در جای خاص خودش قرار دهید و بدانید که نظم بهترین رحمت است.
- زندگی کردن با نیاز مداوم به چیزهای کوچک به راستی شکنجه نیست، بلکه آزردگی پیوسته است.
- به محض آنکه تصمیمات کلیدی درباره‌ی سرنوشت تعلقات خود گرفتیم، می‌توانیم شروع به ایجاد نظم کنیم.
- برای آنکه بدانیم چه چیزی را حذف و چه چیزی را اضافه کنیم؛ درست کجاست و درست چطور، باید دانش ساده‌ بودن را یاد گرفته باشیم.
- شما با یک هفته زندگی کردن در خانه‌ی یک شخص بیشتر او را خواهید شناخت تا اینکه سال‌ها به طور اتفاقی او را در دورهمی‌های اجتماعی ببینید.
- احتمالاً آدمی می‌تواند بگوید تمامی کارهای زیبا، اصیل یا درخشان به‌دردبخور هستند؛ یا هر چیزی که ثابت شود به‌دردبخور یا سودمند است، زیبایی خودش را دارد.
- زمانی‌که انتخاب کردیم و نظم ایجاد کردیم، درباره‌ی خودمان یاد گرفتیم و بر عادت‌های مفید تسلط پیدا کردیم، حالا به شکست دادن درهم‌برهمی خیلی کمک کرده‌ایم.

در بخشی از کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی می‌شنویم:

وقتی سعی دارید انتخاب سختی داشته باشید، خودتان را به چالش بکشید: «زندگی بزرگ‌تری را انتخاب کن.»
چیز مفیدی که این جمله دارد آن است که ارزش‌های‌مان را آشکار می‌کند. مردم مختلف دیدگاه‌های مختلفی درباره‌ی اینکه «زندگی بزرگ‌تر» شامل چه چیزی می‌شود دارند.

برای نمونه، وقتی خانواده‌ی من بر سر اینکه آیا باید سگ داشته باشیم یا نه بحث داشتند، من بین جوانب مثبت و منفی معلق مانده بودم، تا اینکه فکر کردم: زندگی بزرگ‌تری را انتخاب کن. برای ما، انتخاب زندگی بزرگ‌تر به معنای داشتن یک سگ بود و ما با سگ‌مان، بارنِبی خیلی، خیلی خوشحال هستیم.

برای شخصی دیگر، انتخاب زندگی بزرگ‌تر شاید به معنای نداشتن یک سگ باشد و با نداشتن یک سگ، آن شخص قادر خواهد بود برای مدت‌زمان‌ طولانی سفر کند یا پول بیشتری برای خرج کردن داشته باشد. با انتخاب زندگی بزرگ‌تر، برای زندگی‌مان جا باز می‌کنیم تا در جهتی جدید گسترده شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه: چرا با نظم بیرونی خود را به زحمت بیندازیم؟
40 دقیقه
فصل اول: انتخاب کن
28 دقیقه
فصل دوم: نظم ایجاد کن
44 دقیقه
فصل سوم: خودتان و دیگران را بشناسید
29 دقیقه
فصل چهارم: عادت‌های مفید را در خود پرورش بده
38 دقیقه
فصل پنجم: زیبایی را اضافه کن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی
نویسنده
مترجمسالومه خدابخشی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی

کاربر A
۱۳۹۸/۹/۲۴
من کتاب جادوی نظم را خوندم و پروژه شادی را
و این کتاب مطلب جدیدی برام نداشت
تکرار یک ایده بود... زود و راحت وسایل و اطرافمون را با دور ریختن خلوت کنیم
هر چی استفاده میکنیم بمونه.... بقیه دور
ولی راه حل ارایه نداده
در حالی که تو پروژه شادی راه حل‌هایی هم ارایه داده
در کل مفید نبود برام
Hoori
۱۴۰۲/۶/۴
خب این کتاب هم در مورد پاکسازی محل زندگی و محل کار هست و تا حدودی بد نیود. البته گاهی پیشنهادهای خیلی بدیهی میده که هرکسی خودش میدونه ولی خب بعنوان یادآوری میشه حساب کرد. هرکسی که کتاب جادوی نظم ماری کوندو رو خونده باشه، دیگه این کتاب براش خیلی ضعیف و پیش‌پاافتاده به نظر میرسه.
Dr.Warden
۱۳۹۸/۹/۴
واقعا آموزنده و به درد زندگی می‌خوره، نه تنها برای متاهلین بلکه آدما برای شناختن خودشون هم میتونن بسیار از این کتاب بهره بگیرن.
بیش از هر کتاب دیگه که تا حالا خوندم ارزش داره.
گوینده هم بسیار عالیه.
محبوبه یارضوی
۱۴۰۰/۶/۲۵
خیلی زیبا وگویا این کتاب تشریح شده اگر سالی یکبار بتونیم به نکاتی که دراین کتاب اومده عمل کنیم با نظم بیرونی میتونیم واقعأ آرامش رو به خودمون هدیه کنیم وباذهنی باز تصمیم گیریهای درستی داشته باشیم
Shadab Bahari
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی خوب و کاربردی بود.
با بیان جزییات کمک می‌کنه خانه مرتب بشه
برای من که بسیار مفید بود، مخصوصا قبل از خانه تکانی عید لازم بود اینها را بدانم
گوینده هم خوب بود
متشکرم
هما راستین
۱۳۹۹/۴/۱
برای من که خیلی پراکندگی حواس داشتم و بسیار نا مرتب بودم خیلی مفید واقع شد البته قبل از آشنایی با کتابراه این کتاب را از اپلیکیشن دیگه‌ای تهیه کردم مفید بود
azita palizdan
۱۴۰۰/۸/۱۳
بی نهایت عالی بود، آفرین به نویسنده‌ی کتاب، که از اضافه گویی پرهیز کردن و تقریبا بیشتر جملات کتاب ارزش بارها گوش کردنو داره.
Z zarezadeh
۱۴۰۰/۴/۱۱
در کل کتاب خوبی بود با راهکارهایی که ارائه می‌دهد کمک کننده مناسبی مخصوصا به خانمهای خانه دار است.
با سپاس از کتابراه
Masome Moradi
۱۴۰۱/۹/۲۷
کامل نخوندم هنوز ولی تا اینجایی که خوندم خیلی کتاب خوبی بوده
Samira All
۱۴۰۱/۱/۱۵
بنظرم حرف جدیدی نداشت
ولی میتونه یه نقدار انگیزه نظن دهی در آدم ایجاد کنه
Nahid Khodaei
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
کتاب جالبی بود، برای من که منظمم اثر مثبت داشت چون از نظمم لذت میبرم.
سعیده میرداودی
۱۴۰۰/۲/۱۳
کاملن کاربردی هست. روشهای خوبی برای ایجاد نظم و وسایل اضافی دارد
Yalda B
۱۴۰۰/۲/۱۳
راهکارهای جالب و گاها پیش پا افتاده که کاملا قابل اجرا هستن ارائه میده این کتاب
Nelli K
۱۴۰۰/۵/۱۳
هنوز تموم نکردم یکم خسته کنندست گوش دادن بهش
من مندارم
۱۴۰۰/۸/۳۰
کتاب خوبی بودد باید با تمرکز خوانده بشه
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی

برای دریافت کتاب صوتی نظم بیرونی - آرامش درونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.