معرفی و دانلود کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

عکس جلد کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف نوشته امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست‌سنینگ یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است و جزئیات و نکات جالبی درباره سفر با این وسایل را مطرح می‌کند که شاید تا به حال به آن توجهی نکرده باشید.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب به طور تخصصی و با ریز جزئیات به بخشی از آدابی می‌پردازد که لازم است در سفرهای این چنینی و اقامت در مکان‌های مختلف رعایت کنید. او در کتاب‌های مجموعه آداب معاشرت به صورت جامع آداب و نکاتی که باید در ارتباط با جمع‌های مختلف بدانید را یادآور می‌شود.

همه شما حتی برای یک بار هم که شده سفر با قطار، اتوبوس یا حتی کشتی را تجربه کرده‌اید. شاید در ابتدا تصور کنید سفرهای این چنینی نیاز به آمادگی خاصی ندارند و بسیار معمولی به شمار می‌روند، اما بهتر است بدانید برای تجربه یک سفر خوب همراه با آسایش و آرامش، دانستن بعضی موارد و نکات مربوط به سفر، ضروری است.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی کمی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف می‌شنویم:

صندلی همه قطارها و اتوبوس‌ها قابل رزرو کردن نیست ولی وقتی در آغاز سفر صندلی را انتخاب کردید آن صندلی تا پایان متعلق به شما خواهد بود. بهتر است وقتی برای رفتن به توالت صندلی‌تان را ترک می‌کنید یا وقتی از اتوبوس پیاده می‌شوید روزنامه یا مجله‌ای را روی صندلی قرار دهید تا نشان دهید که صندلی اشغال شده است. ساکتان را به این منظور که مسافر دیگری نتواند از صندلی کنارتان استفاده کند روی آن قرار ندهید. شاید ساعت‌ها کنار کسی بنشینید، از این رو کمی خوش‌وبش با او بد نیست ولی تا وقتی مطمئن نشده‌اید کسی به حرف زدن علاقه دارد با او گپ نزنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
نکاتی درباره‌ی سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

برای دریافت کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس و کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.