معرفی و دانلود کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)

عکس جلد کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)
قیمت:
19200 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)

در کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی) تالیف حمیدرضا اسفنجانی، سعی شده است تا در جمله‌های کوتاه به‌ صورت مختصر، مفید و البته تأثیرگذار، حقوقی که متعلق به ماست یادآوری شود تا بتوانیم علاوه بر دانسته‌های قبلی با نکات جدیدتری نیز آشنا شویم و مواردی که شاید بسیاری از ما آن‌ها را می‌دانیم اما فراموش کرده‌ایم، به خاطرمان بیاید و سعی کنیم قدری بیشتر به خود و دیگران توجه داشته باشیم.

اگر اندکی به زندگی روزمره‌ی خود توجه داشته باشیم درمی‌یابیم که روابط و گفت و شنودهای بی‌شماری میان ما و افراد آشنا و غریبه در مکان‌های تکراری و یا تازه اتفاق می‌افتد. دیدار همیشگی اعضاء خانواده، رفت و آمد با دوستان و همکاران، سفر با خودرو شخصی در سطح شهر و یا وسائل نقلیه‌ی عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و مترو و یا عبور از کنار افرادی که آن‌ها را برای اولین و آخرین بار ملاقات می‌کنیم.

همه و همه مسلماً جزئی از زندگی روزمره‌ی همگی ما خواهد بود. حال اگر به یک روز زندگی روزانه خود توجه کنید شاهد این امر خواهید بود. از جلوی فروشگاه‌های مختلف، خیابان‌ها و کوچه‌های تکراری و یا جدید، از مقابل بیمارستان‌ها و مدارس و منازل بسیار زیاد که تا به‌ حال به هیچ کدام از آن ها توجه نداشتید؛ اما با یک بار تفکر و توجه برای سفر دوم و سوم و... در می‌یابید که ممکن است در روز با هزاران شخص و یا با صدها منزل و کوچه و خیابان سرو کار داشته باشید بدون این‌ که آن‌ها را در نظر بگیرید.

حال سؤال اینجاست که دوست دارید در یک روز زندگی شما در محل زندگی و یا محل کار و تحصیل، اطرافیان چه آشنا و چه غریبه، چگونه برخوردی با شما داشته باشند؟ آیا تنه زدن یک فرد غریبه از روی سهو و یا حتی عمد به خودتان را  می‌پسندید؟ آیا عطسه و یا سرفه کردن دیگران به روی صورت خود را می‌پسندید؟ آیا از این‌که کسی در کنار شما و یا جلوی اعضاء خانواده شما حرف رکیک به زبان بیاورد ناراحت نمی‌شوید؟ وقتی در ساعت 3 بعد از ظهر مشغول استراحت در منزل هستید، بوق زدن خودرو‌های گذری از محله‌تان را کار درستی می‌دانید؟ آیا دوست دارید در یک روز بارانی ماشینی که از کنار شما رد می‌شود با سرعت زیاد آب جمع شده در کوچه و خیابان را به سمت شما بپراکند؟ و بسیاری از این موارد که مطمئناً بی‌شمارند.

این‌ها همگی مجموعه‌ حقوقی هستند که شما و البته دیگران برای خود محفوظ می‌دارید و همان‌گونه که انتظار رعایت آن را از جانب دیگران داریم، دیگران نیز انتظار دارند حقوق‌شان از جانب شما شناخته و رعایت شود.

کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)، می‌تواند قدمی بسیار کوتاه در راه شناخت حقوق خود و دیگران باشد، تا همگی ما بتوانیم با رعایت گام به گام این موارد و البته سایر نکته‌های درج نشده در این مجموعه، دنیای زیبای اطراف خود را بهتر شناخته و به زیباسازی درون خود و دیگران و البته محیط زندگی کمک کنیم.

در بخشی از کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی) می‌خوانیم:

1) بعد از بیدار شدن از خواب به اعضاء خانواده صبح بخیر بگویید و سلام کنید.
2) سعی کنید همواره صبح زود بیدار شوید، حتی اگر کار خاصی ندارید؛ نتیجه تا پایان روز مشخص می‌شود.
3) هرگاه از خواب بر می‌خیزید به خداوند بگویید سلام خدای خوب من، صبح زیبایت به خیر.
4) اول صبح هیچ‌گاه بد اخلاقی نکنید، روز شما تا آخر خراب خواهد شد.
5) صبح زود، موقع برخواستن از خواب برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید.
6) وقتی برای شستشوی دست و صورت می‌روید، سر و صدای زیاد ایجاد نکنید.
7) هنگام شست‌ و شوی دست و صورت آب را به اطراف پخش نکنید.
8) در آینه وضع ظاهری خود را اصلاح نمایید.
9) در صورت استفاده از دستمال کاغذی دقت کنید که آن‌ را به‌ درستی در سطل زباله بی‌اندازید.
10) در صورت استفاده از ریش‌تراش، دستشویی را به‌ خوبی تمیز کنید.
11) وقتی از برخی لوازم مشترک با دیگران استفاده می‌کنید، پس از مصرف آن‌ها را به دقت تمیز یا ضد عفونی کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: در خانه و خانواده
فصل دوم: بیرون از منزل
فصل سوم: در محل کار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-289-057-7
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
19200 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی)

برای دریافت کتاب نکته به نکته (ضرورت‌ها‌ی‌ نادیده‌ زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.