معرفی و دانلود کتاب صوتی نیروی حال

عکس جلد کتاب صوتی نیروی حال
قیمت:
۲۸۰۰۰ 14000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیروی حال

کتاب صوتی نیروی حال اثر اکهارت تله، راهنمای کامل و مفیدی جهت لذت بردن از زندگی روزمره با تمام سختی‌‏ها و نگرانی‌‏هایش است. این اثر تاکنون به بیش از 30 زبان زنده‌ی دنیا منتشر شده، بارها در لیست پرفروش‏‌ترین کتاب‌‏های جهان قرار گرفته و بیش از 3 میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است.

کتاب صوتی نیروی حال (Practicing the power of now) دربردانده‌ی راهکارها و مراقبه‌هایی است که به رهایی شما از دردها، رنج‌ها و تمامی الگوهای رفتاری کهن و منفی می‌انجامد و شما را به زندگی در لحظه و درک و تجربه قلمروی وجود فرا می‌خواند. قلمرویی که جایگاهش آرامشی عمیق و بی‌انتهاست و نشاطی بزرگ دربردارد و درون آن نشاط عشق نهفته است. باید بدانید که زندگی افراد بسیاری پس از شنیدن و مطالعه این کتاب تغییر کرده است.

انسان‌ها باید از تک‌تک لحظه‌های زندگی خود لذت ببرند، از هر سویی که به دنیا بنگریم، لحظه‌ی حال تنها ثروتی است که در دسترس ماست. گذشته باز نمی‌گردد و آینده نیز خود روزی گذشته خواهد شد. نیروی حال اهمیت زندگی در زمان حال را به شما یادآور می‌شود و عادت فکر کردن و غصه خوردن درباره‌ی مسائل گذشته و آینده را نیز از ذهن‌تان دور می‌کند.

با به‌ کارگیری شیوه‌ها و روش‌های این کتاب آرامش در زندگی‌تان به جریان می‌افتد. استفاده از مفاهیم اصلی نیروی حال به انسان در درک شعور فراگیری که در دنیا برقرار است کمک می‌کند. آرامش حقیقی در درک آزادگی پنهان است و آزادی با قبول این نکته که تفکر هر فرد در شعور بزرگ جهان نقطه کوچکی است شروع می‌گردد. ماورای ذهن انسان، در شعور جهانی که همه مفاهیم نیک مثل زیبایی و عشق در آن قرار گرفته است مرحله‌ای وجود دارد که انسان می‌تواند آرامش درونی را در آن پیدا کند.

اکهارت در کتاب تمرین نیروی حال روش غلبه کردن بر زندگی‌های پوچ، پررنج، عذاب‌آور و تاریک را به شما می‌آموزد. بسیاری از ما به زندگی در افکار تاریک و رنج بردن از آن عادت کرده‌ایم. آموزه‌های این کتاب راه رهایی از این درد را برای شما به تصویر می‌کشد و مسیر بیرون آمدن از زندان ذهن را نشان می‌دهد. این کتاب بعد جدیدی از آگاهی را شرح می‌دهد که فراتر از افکار وجود داشته و شعور مطلق نام‌ گرفته است. در بعضی از آموزه‌های معنوی این شعور فراتر از ذهن، مسیح درون یا ذات بودائی نامیده شده‌اند. اکهارت در کتاب تمرین نیروی حال راه، رسیدن به این بعد از آگاهی که رهایی‌بخش است و انسان را از رنج به‌ سوی آرامش می‌کشاند را می‌آموزد.

اکهارت تله (Eckhart Tolle) نویسنده و معلم معنوی، در کانادا به دنیا آمد. او پس از انتشار دو کتاب پر فروش قدرت نیروی حال و زمین نو مشهور شد. تله در سال 2011 از سوی Watkins Review به عنوان تأثیر‌گذارترین شخصیت معنوی جهان معرفی شد.

در قسمتی از کتاب صوتی نیروی حال می‌شنویم:

«گدایی 30 سال کنار جاده‌ای نشسته بود. یک روز غریبه‌ای از کنار او می‌گذشت. گدا به طور اتوماتیک کاسه‌ی خود را به سوی غریبه گرفت و گفت: بده در راه خدا.
غریبه گفت: چیزی ندارم تا به تو بدهم. آن‌گاه از گدا پرسید: آن چیست که رویش نشسته‌ای؟
گدا پاسخ داد: هیچی. یک صندوق قدیمی است. تا زمانی که یادم می‌آید روی همین صندوق نشسته‌ام.
غریبه پرسید: آیا تاکنون داخل صندوق را دیده‌ای؟
گدا جواب داد: نه. برای چه داخلش را ببینم؟ در این صندوق هیچ‌ ‌چیز وجود ندارد.
غریبه اصرار کرد: چه عیبی دارد؟ نگاهی به داخل صندوق بینداز.

گدا کنجکاو شد و سعی کرد در صندوق را باز کند. ناگهان در صندوق باز شد و گدا با حیرت و ناباوری و شادمانی مشاهده کرد که صندوقش پر از جواهر است.

من همان غریبه‌ام که چیزی ندارم به تو بدهم. اما به تو می‌گویم نگاهی به درون بینداز. نه درون صندوقی، بلکه درون چیزی که به تو نزدیک‌تر است. درون خویش. صدایت را می‌شنوم که می‌گویی: اما من گدا نیستم.

گدایند همه‌ی کسانی که ثروت حقیقی خویش را پیدا نکرده‌اند، همان ثروتی که شادمانی از هستی است. همان چشمه‌ی آرامش ژرف که در درون می‌جوشد. آن‌ها اگر میلیون‌ها دلار پول داشته باشند، باز گدایند. اینگونه آدم‌ها با کاسه‌ی گدایی در دست، بیرون از خویش پرسه می‌زنند تا از این و آن ذره‌ای لذت، یا رضایت کسب کنند. آن‌ها اعتبار، امنیت و عشق می‌خواهند و نمی‌دانند که گنجی بی‌پایان در درون خویش دارند. گنجی که بیشتر از همه‌ی آن چیزهایی است که دنیا می‌تواند به آن‌ها پیشکش کند. واژه‌ی روشن شدگی ما را به یاد دستاوردهای برخی از ابرانسان‌ها می‌اندازد. نفس دوست دارد همین معنی را به واژه‌ی روشن‌شدگی بدهد تا آن را بسیار دور از دسترس ما قرار دهد.

اما روشن شدگی چیزی نیست جز حالت یگانه‌ی احساس تو با هستی. روشن شدگی وضعی است که تو در آن خود را با حقیقتی اندازه‌ ناپذیر و فنا ناپذیر درارتباط می‌بینی. حقیقتی که هم تویی، و هم چیزی است بزرگ‌تر و فراتر از تو.

روشن شدگی پیدا کردن حقیقت خودت است. حقیقتی که ورای نام‌ها و صورت‌ها است. ناتوانی در درک این ارتباط، موجب توهم جدایی از خود و از جهان پیرامون خود می‌شود. دراین‌صورت، خود را آگاهانه یا ناآگاهانه، همچون پاره‌ای جدا و منزوی در نظر می‌آوری.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
عنوان
19 دقیقه
تو ذهن خود نیستی
22 دقیقه
رهایی از ذهن
22 دقیقه
احساس، واکنش بدن به ذهن تو
27 دقیقه
آگاهی، راه رهایی از درد و رنج
20 دقیقه
یکی انگاری نفسانی خود با دردمندی بدن
23 دقیقه
پندار باطل زمان را کنار بگذار
21 دقیقه
خلاص شدن از زمان روانی
22 دقیقه
همه‌ی مشکلات توهم ذهن است
28 دقیقه
آگاهی معمولی، ناآگاهی ژرف
19 دقیقه
هرجا که هستی با تمام وجود خود آن‌جا باش
20 دقیقه
هدف درونی سفر زندگی تو
22 دقیقه
زیبایی در بستر آرامش حضور تو می‌شکفد
19 دقیقه
مسیحا، تجسم حضور الهی تو
20 دقیقه
اتصال، به کالبد درونی
18 دقیقه
پیش از ورود به کالبد درونی خویش ببخش
19 دقیقه
بگذار نفس‌ها تو را به درون کالبدت ببرند
19 دقیقه
معبرهای دیگر
22 دقیقه
ماهیت حقیقی زمان و مکان
17 دقیقه
رابطه‌های مبتنی بر عشق یا نفرت
9 دقیقه
ورود به ساحت رابطه‌ای روشن
23 دقیقه
رابطه به مثابه تمرین معنوی
8 دقیقه
چرا زن‌ها به روشنی نزدیک‌تر هستند
20 دقیقه
محو کردن دردمندی بدن زنانه و جمعی
17 دقیقه
رابطه در سطح ظاهر و باطن
27 دقیقه
پایان نمایش غم‌بار زندگی تو
18 دقیقه
استفاده و رهایی از ذهنیت‌ها و احساسات منفی
28 دقیقه
حقیقت شفقت
24 دقیقه
معنای تسلیم
18 دقیقه
تسلیم در روابط شخصی
16 دقیقه
هنگامی که مصیبتی اتفاق می‌افتد
24 دقیقه
طریقت عارفان و قدیسان، طریقت تسلیم است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیروی حال
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
راویمسیحا برزگر
ناشر صوتیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ 14000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیروی حال

قاسم نصیرزاده
۱۳۹۸/۷/۱۲
این کتاب زندگی منو متحول کرد.. باورتون نمیشه دو سال این کتابو گوش دادم ومنو میکشوند به لحظه حال و هر روز تمرینشو انجام میدم. و به جایی رسیدم که میتونم با تمرکز به چیزی فکر نکنم. بعضی وقتا به بقیه میگم من میتونم فکر نکنم، میگن مگه میشه. و امکان نداره اما من میگم میتونم و باعث شده تمرکز بالای داشته باشم و پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته باشم
shahrooz bagheri
۱۳۹۹/۳/۲۵
فوق العاده هست. این کتاب متصل به نیروی حضوره؛ چه نسخه خواندنی و یا صوتی باشه فرقی نداره دقیقا یک اثر رو داره که البته نسخه صوتی بهتره چون تو ماشین و خیلی جاهای دیگه که نمیتونی کتاب بخونی براحتی میتونی ازش بهرمند بشی. والبته این کتاب رو طی یک سال اگر بیست دفعه بصورت کامل و در حالتهای مختلف ذهنی مثل مواقعی که مضطربی یا خوشحالی و یا ترسیدی یا نا امیدی و.... ‌ مجددا هر بار کامل مرور کنی. به جرات میگم همین کتاب میتونه به تنهایی شما رو به مقصد برسونه. پس حداقل یک سال ده مرتبه اینو بخونید......... باشد که تمام موجودات شاد باشند......
محمد.م
۱۴۰۱/۹/۷
سلام دوستان عزیز یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا الان خوندمخلاصه‌ای از این کتاب بسیار ارزشمند رو که در قلبم موند رو بهتون هدیه میکنم امیدوارم به چند جمله پیش رو خوب فکر کنید؛ گذشته، گذشته و آینده چیزیست که هنوز وجود نداره بلکه یک توهمه، توهمی که ما اون رو تبدیل به واقعیت میکنم یعنی ما اون رو خلق با و میکنید تفکرات باورهامون آینده رو خلق میکنیم و اتفاقاتش رو جذب میکنیم که معمولا مشکلات و چیزهای منفی رو خلق و جذب میکنیم در نتیجه حس شکت، ناامیدی، ترس، غم و... ما رو فرا میگیره و بعد میریم یقه خدا رو میگیریم و غر غر میکنیم غافل از اینکه ما مشکلات رو براساس پارادایم‌ها و افکارمون به صورت کوانتومی خودمون خلق میکتیم کافیه به لحظه حال بیاییم اون وقت شرمنده خدای مهربون میشیم از این همه نعمت که حتی توانایی شمارششون رو هم نداریم (نعمت گوشی، برق، امنیت، سقفی که بالای سرمونه، کفش راحتی که پامونه، نمکدونی که روی میزه، خورشیدی که داره میتابه، درختانی که دارن برای ما اکسیژن تولید می‌کنند، توانایی خواندن و نوشتن، 800، 000 سلولی که در ثانیه در بدن ما از بین میرن و جایگزین میشن، کبد سالم نخاع سالم، دستمال کاغذی که تو جیبمونه، داروسازان و پزشکان و پرستارانی که برای سلامتی ما و عزیزانمون تلاش می‌کنند و بینهایت نعمت دیگه که در لحظه حال وقتی تعداد و اهمیت هر کدومشون رو درک میکنیم به صورت غیر ارادی میگیم خدایا شکرت،‌ای خدای مهربون شکرت، شکرت که خدایی مثل تو دارم و از اینکه این همه نعمت رو ول کردیم و رفتیم چسبیدیم به یه مشکل در آینده یا گذشته که تازه خودمون هم اون خلق کردیم و این همه نعمت رو نادیده گرفتیم خجالت زده میشم و شاکر، نتیجه شکرگذاری چیه نعمت بیشتر و حال خوبتر و قرار گرفتن در چرخه خوبی ها🙂❤🙏
معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب بی نظیر که صدای آقای برزگر نیز آن را دلنشین تر ساخته. اثری به یاد ماندی پیرامون توجه عمیق به لحظه‌ی حال. در جایی از کتاب این جمله برایم جالب بود که مهم نیست در آینده چه می‌شود من برای خودم مسئله نمی‌سازم. بگذار و بمیر آنگاه درمی یابی که مرگی وجود ندارد. پس پیش از آنکه بمیری بمیر یعنی از غم هاو غصه‌ها رها شو. بر خود عمل تمرکز کن نه نتیجه. نکته‌ی جالب دیگه این مطلب بود که با غیبت زمان روانی خود تو از هستی نشات می‌گیرد که این خود بسیار پررمز و راز است. تمرکز در حال و ترسیم آینده. پیوند با هستی. عدم ترس از شکست. با مطالعه این کتاب دیدگاه عمیقی پیدا میکنی که دیگه در بند کسی نمی‌مانید و دچار اندوه از دست دادن نمی‌شوید. بارها شنیدم و در هر بار نکته‌های فراوانی یافتم. ممنون از مترجم و از کتابراه و از استاد مسیحا برزگر
Pantea
۱۴۰۱/۹/۱۳
بعد از این کتاب اگر نتونید تو حال باشید واقعا شاهکار کردید.
امکان نداره بعد این کتاب تو گذشته بمونید مگر اینکه درست گوش نکنید چون این کتاب نیاز داره که چند بار گوش داد یا بجاش استپ کرد و درباره جمله‌هایی که میگه فکر کرد. کتابش فلسفیه و واقعا جملات سنگینی داره بخاطر همین میگم.
بهترین جمله این که
کتاب این بود گفت بمیر پیش از آنکه بمیری، آنگاه میفهمی مرگی وجود ندارد.
جمله بسیار تامل برانگیزی بود و واقعا منو به فکر فرو برد، اول فکر کردم سادست و منظورش اینه باید اتفاق بدی برات بیفته تا یجورایی حس مردن بهت دست بده و.. ولی اینطوری نبود.
معنیش اینه که وقتی بمیری اونوقت چیزی برای غم و غصه وجود نداره پس اول بمیر و بعد زندگی کن و لذت ببر. جمله از این سنگین تر نیست.
زهرا ریاحی
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب نیروی حال، اولین و آخرین راهکاری است که بشر در اثر امروز دارد. بسیار پر بار و پر از تمرینهای کاربردی، برای رهایی از ذهنی که امور زندگی مان را بدست گرفته و باعث همه پریشانی هاست‌. با خوانش آرامش بخش مسیحا برزگر عزیز، مثل پیامبری که با ما از واقعیت مان سخن میگوید و تأثیرگذاری مطالب را بیشتر من و کرده. این کتاب صوتی را با دور (کند) گوش دادم تا بخوبی متوجه معنی جملات بشوم چون این کتاب، چیزی نیست که فقط به آخر آن برسیم تمامش کنیم. باید با آن همه عمرمان را به سر ببریم و تکرارش کنیم. خدا را سپاسگزارم که با این آگاهی که زمانی فقط امثال مولانا، آنرا در اختیار داشتند مواجه شدم و ساکن بدن شدن و جدایی از ذهن را برای همه عمر تمرین میکنم. سپاس برای این کتاب ارزشمند.
فرشته کارگر زاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
باید تشکر کرد از هرکس برای آگاهی تلاش میکند. مستدام وخستگی ناپذیر باشید. نکته مهم. روشن فرمایید که برای چه میزان تحصیلات وچه رشته‌ای مناسب است. درک من... میگوید برای فهم مطالب آگاهی و مطالعه چه کتبی پیش زمینه فهم این کتاب است. لطفاً مشخصا قید فرمایید. در ضمن خود آگاهید از درجه استادی خود ذکر بسیار می‌فرمایید زحمت کشیده آید تا آسان شود اما افراد بنا به آگاهی خود درک مفاهیم عمیق را متفاوت می‌پندارید. قول واضح صریح وموزون وثقیل می‌باشد. تصور من حداقل لیسانس فلسفه یا دیپلم سال 65میتواند درک کند شمول ادراک مخاطب را افزون کنید
زر جان
۱۳۹۸/۴/۲۶
بسیار عالی
این کتاب راهکارهایی برای خروج و میانبر از هزارتوهای ذهن است و راهنمایی برای مدیریت حال
حتما توصیه میکنم💖💖💖
محسن کسائی
۱۳۹۹/۵/۲۹
کتاب ارزشمندی است، انسان موجودی است که که چنانچه آگاهی خود را از دست دهد، مرتکب خطا‌های زیادی میشود، خود آگاه بودن و حضور در زمان حال است که به او کمک میکند تا مسیر زندگی خود را گم نکند، و کتاب نیروی حال در طی کردن آگاهانه مسیر زندگی کمک زیادی میکند. هر کدام از ما انسانها در یک مقطع از زندگی خود احساس میکنیم که نیاز به راهنمایی‌های این کتاب داریم، موقع آن برسد سراغ آن خواهیم رفت.
علی دمرچلی
۱۴۰۲/۴/۳۱
اگر به دنبال بیداری معنوی هستید نیروی حال و زمینی نو وسفر به خویشتن اکهارت تله شمارو به درستی به سوی مسیر بیداری هدایت میکنه و نیازی به پیدا کردن مسیر دیگه‌ای برای بیداری ندارید. نکته: برای با کیفت تر شدن مسیر میتونید کتاب‌های ذهن آگاهی و مدیتیشن رو هم مطالعه کنید. لطفا اگه کتابی رو میشناسید که توی این مسیر هست معرفی کنید من و همه کسانی که در این مسیر هستن حتما استفاده میکنن. با صدای گوینده هم به شدت ارتباط برقرار کردم و حس رو منتقل میکنه تو کلامش. کتاب رو به شدت توصیه میکنم. اگه میتونید بارها گوش بدید چون هر بار نگاهتون کامل تر میشه.
نسیم شارقی
۱۴۰۰/۲/۱
گویندگی و خوانش کتاب خیلی خوب و زیبا بود ولی واقعا این کتاب در مورد روانشناسی و موفقیت نیست!!! فلسفی بود خیلی هم متن سنگینی داره والا من یک ویس رو سه بار گوش دادم تا متوجه بشم چی میگه این کتاب بیشتر در زمینه عرفان هست و مذاکره دو فیلسوف، که باید مدتها فکر کنید تا متوجه بشی چی میگه چطور بعضیها نظر و میگذارند که برای موقع خواب بگذارید گوش بدین؟؟ به گمونم فقط ویس اول رو میگفتند که موسیقی صدای پرندگان بوده
حسین اسدسنگابی
۱۴۰۲/۳/۲۷
سلام و درود
من تا اینجا فقط سه قسمتش رو گوش دادم و حتما و قطعا به هرکسی که در طلب حقیقت و روشن بینی و شناختِ خویشتنِ خویش هست، توصیه‌ می‌کنم گوش کنه.
کتابی بس عمیق و سنگین و پر محتوا است.
این جور کتاب‌ها رو نباید خواند و رد شد، بلکه باید مزه مزه کرد، جرعه جرعه نوشید.
گاهی باید مکث کرد، گاهی
باید به عقب برگشت و دوباره گوش کرد.
کتاب رو نخونید که تمام بشه، چونکه اولش با انتهایش یکیست. خودتون رو در جریانِ سیال مفاهیمش، غرق کنید.
من حتما دوباره اینجا چیزهایی خواهم نوشت.
💚
Jahan Jahan
۱۴۰۲/۱/۱۳
بسیار عالی بود، شنیدن و یا خواندن این کتاب را نه یک بار بلکه برای چند بار توصیه می‌نمایم.
البته در کتاب صوتی صدای مسیحایی استاد مسیحا برزگر، لذت شنیدن ان را دو چندان می‌نماید.
نویسنده بزرگ و محترم این اثر دری زیبا از شناخت و حس حضور خالق را در هر لحظه از زندگی با حس نیروی حال برای مخاطب
شاید
می‌گشاید. به جرأت بتوانم بگویم که با شنیدن این اثر زیبا و پر محتوا، بیش از پیش ضرورت بکار بردن عبارت ان شاالله را در هر لحظه و هر نفس از زندگی خویش چنان که در اً موزه‌های بزرگانم به من توصیه می‌گردید درک کردم.
مژده مرعشی
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب خیلی خیلی خوبی هست، که حتما باید با‌ها و با‌ها خواند و شنید، با سبک نوشتاری به نظر من پیچیده. من اول فکر کردم که نسخه ترجمه شده، سخت هست فهمش، ولی دیدم در نسخه اصلی هم پیچیده نوشته شده. ولی وقتی به سبک نوشتاری نویسنده عادت کردم، متوجه محتوای فوق‌العاده و بار هر کلمه و جمله‌ای که نوشته شده، این شدم. کتاب آدم رو به چالش میکشه، که درباره اون چیزی که میخوانیم فکر کنیم و تمرین کنیم تا از معجزه لحظه حال توی زندگیمون بتونیم بهترین بهره رو بگیریم. حتماً حتما این کتاب رو بخوانید.
Agasthian
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب به هیچ وجه از منظر علم به دنیا نگاه نمیکنه! دیدگاه‌های عرفانی رو با تفاسیر و تجربیات خودش ترکیب کرده تا نهایتاً مفهومی رو انتقال بده.
بنظرم برای رسیدن به مفاهیم این کتاب، باید متمرکز بود رو مسائل عرفانی وگرنا (بجز نکات مثبتش) مفاهیم کتاب اختلال درون زندگی انسان ایجاد می‌کنه و مدام وسواس بودن
در لحظه رو بخشی از ذهن انسان می‌سازه.
برای رسیدن به سعادت بیشتر بودن با یک روان‌درمانگر بهتر تا درگیر شدن با مفاهیم زرد که انسان رو دچار توهم تغییر می‌کنه.
مشاهده همه نظرات 615

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیروی حال

برای دریافت کتاب صوتی نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.