معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد

کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد (میکرو کتاب)، اثر سن پاتریک، زندگی نیکولا تسلا را به تصویر می‌کشد و هم‌چنین راز خلاقیت افراد بزرگی مثل او را کشف می‌کند.

نیکولا تسلا (Nikola Tesla) دانشمند مرموز قرن بیستم بود. او اختراعاتی داشت که جهان ما را دگرگون ساخت از اختراع رادیو و ارتباطات بیسیم تا برق متناوب که جهان امروزی ما را روشن می‌سازد. او در زندگی‌اش فراز و نشیب بسیاری داشته حتی به نزدیکی اولین میلیونر جهان هم رسیده اما برای پیشرفت علم و شیفتگی بیش از حدش به اختراعات از آن گذشت. او توسط دانشمندان بزرگی مانند انیشتین تحسین شده و همیشه زندگی مرموز و اختراعات جذاب او الگوی خوبی برای کسانی است که به دنبال راز خلاقیت هستند.

سن پاتریک (Sean Patrick)، یک ورزشکار حرفه‌ای، نویسنده و کارآفرین موفق آمریکایی است. او موسس انتشارات اکالوس است و همزمان با نویسندگی مربی بدنسازی هم هست. پاتریک ماموریت خودش را آگاه کردن، سرگرم کردن و تاثیر گذاشتن روی مردم به وسیله داستان‌های جذاب می‌داند. جالب است بدانید که ایده بهترین کتاب‌هایش هنگام انجام سخت‌ترین حرکات ورزشی به ذهنش می‌رسد. پاتریک می‌گوید: من باور دارم که مردم پتانسیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنند دارند و می‌توانند سرنوشت‌شان را کنترل کنند. من امیدوارم که با نوشته‌هایم نگاهی متفاوت به مردم بدهم تا همه زندگی را آنطور که دوست دارند لمس کنند. پاتریک 32 سال دارد و یکی از محبوب‌ترین نویسندگان عصر حاضر است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی نیکولا تسلا می‌شنوید:

با شروع انقلاب الکتریکی تسلا، به منظور تعریف دوباره جهان صنعتی، ادیسون و مورگان، دست به یک حمله گسترده تبلیغاتی علیه سیستم توزیع برق جریان متناوب او زدند. ادیسون می‌دانست که جریان مستقیم، می‌بایست جریان متناوب را متوقف کند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد. او شخصاً در شبکه فعلی ژنراتورها و خطوط توزیع آن سرمایه‌گذاری کرد؛ سپس در یک بیانیه عمومی اعلام کرد: «چنانچه جریان متناوب برق، به خانه مشتری منتقل شود، او را ظرف شش ماه خواهد کُشت.» به این ترتیب جزوات متعددی در مورد خطرات ناشی از جریان متناوب توزیع شدند؛ و نیز تلاش‌هایی دولتی در نیویورک انجام شد تا موضوع برق 800 ولت را «به عنوان یک موضوع امنیت عمومی» مطرح کنند و از این طریق می‌توانستد ایده‌ی انتقال جریان متناوب، از راه دور را محدود کنند. تلاش‌های ادیسون پس از آن به سختی صورت گرفت.

آن‌ها شروع به برگزاری تظاهرات آخر هفته کردند و برای نمایش خطرات کار تسلا، توسط الکتروبرش، حیواناتی از جمله گاو و اسب را در خیابان‌ها می‌کشتند. ادیسون برای اجرای این نمایش‌ها از دو تکنسین استفاده کرد و این مبارزه مخرب در سال 1890 با استفاده ادیسون از ژنراتور وستینگهاوس، در نمایش‌های خیابانی‌اش اوج گرفت. آن‌ها از ولتاژ این دستگاه درجهت بدی استفاده می‌کردند، تا آن جا که جنایتکاران، خود نیز به شدت مجروح می‌شدند؛ با این حال روند شکنجه‌ی حیوانات ادامه داشت. یک روزنامه نگار این رویداد را با این عنوان توصیف کرده است: «نمایشی وحشتناک، بسیار بدتر از حلق‌آویز کردن». طولی نکشید که این روش از شکنجه، نامی نیز برای خود دست و پا کرد و به «جنایتکار خانگی» شهرت یافت؛ مورگان و ادیسون سعی داشتند این شعار جدید را در رسانه‌ها تبلیغ کنند؛ اما بر خلاف اعمال بی‌رحمانه و بی‌شرمانه‌ی آن‌ها، تسلا به طور منظم در آزمایشگاه خود، برنامه‌های پیشرفتِ تکنولوژیِ اختراعات خود را آغاز کرد؛ طی این برنامه او موفق شد لامپ‌هایی بسازد که با عبور جریان برق متناوب از بدن خودش روشن می‌شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
فصل اول
4 دقیقه
فصل دوم
7 دقیقه
فصل سوم
12 دقیقه
فصل چهارم
11 دقیقه
فصل پنجم
11 دقیقه
فصل ششم
10 دقیقه
فصل هفتم
12 دقیقه
فصل هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 درطول خوندن کتاب، به جاهایی بی اختیار اشکام ریخت. من مطمئنم بدون شک تسلا یکی از مظلوم‌ترین ادم‌های جهان بوده! یه نابغه که‌ واقعا توی عصر خودش تنها بوده، تنها زندگی کرده، تنها کار کرده و‌ توی‌تنهایی (با اتیکت مزاحم نشوید پشت در اتاقش توی هتل) از این دنیا رفته! خودش توی عصرش تنهای تنها بوده، کل که جامعه غرق توی نادانی، دوری از تکنولوژی، و فرو‌ رفته توی خرافات بودن! اشخاص دانشمند، و سرمایه گذاری‌هایی هم‌مثل ادیسون برعلیه پیشرفت اون بودن و شمشیر رو از رو بسته بودن! درآخر هم که این همه اختراع تسلا که چیزی حدود ۸۰۰ اختراع بود، و به معنای واقعی قرن بیستم رو کشف کرده بود! و توی صنعت برق، توی صنعت هواپیما سازی، توی علم متافیزیک، ساخت دستگاه‌های اشعه ایکس، و هزارتا کشف دیگه، که خیلی‌ها می‌گن تا امروز هم مخفی مونده و اعلام نشد و تسلا به چیزی مه لایقش بود هیچ وقت نرسید. آدمی که تا یک قدمی عنوان پولدار‌ترین فرد جهان بره، ولی توی فقر مطلق بمیره!! مگه میشه؟ با توجه به همه‌ی نبوغ و مشکلات و دشمنانی که داشت، به نظر من به جز اون قسمت مغز بی کران، خلاق، واگرا، و تجسم گرش، اون قسمت مغزش که به مسایل مالی و‌تجاری ربط داره، نتونسته نقش اشو خوب بازی کنه، و مجبور شده توی زمان‌های بحران به افراد نادرستی مثل رقیبش ادیسون و شریک ادیسون و هزارتا شرکت‌های دیگه که ایده هاشو دزدیده ن به غلط اعتماد کنه! ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
Mohsen RZ
۱۴۰۱/۹/۲۷
خودم به شخصه بجای خوندن رمان یا داستانهای ساختگی ترجیح میدم زندگی نامه افراد تاثیرگذارو بخونم درکنار داستان محوری باعث میشه از تجربیات تمام طول زندگی اون شخص بهترین درسو گرفت. خوندن زندگی نامه این مخترع نابغه پیشنهاد میکنم خیلی واسم جالبه که ایلان ماسک با چه سرعتی داره روی چنتا از ایده‌های تسلا - و مثل: ماشین خودران نورالینک از ارتعاش ربات انسان نما و غیره کار میکنه! بنظرم خوش به حال اون نابغه‌ی ثروتمندی که تمام اختراعات تسلا از امثال مورگان یا شرکای ثابقش بخره و یا دستنوشته‌ها و پروژه‌های ناتمومشو جمع اوری و رمزگشایی و دمبال کنهاین دفعه اون شخص قطعا میتونه دنیارو تغییر بده
saeid jafar
۱۳۹۸/۷/۱۵
کتاب بسیار ارزشمندیه. برق و خیلی چیزهای دیگه که بهش اشاره نشد. کنترل از راه دور. که تقریبا۸۰سال بعد کامل شد. واینکه در روز تولدش سه تا کشور جشن میگیرند. کرواسی. چک وایلات م امریکا. وبر روی مجسمه‌اش وای فای رایگان هستش. بنظرم فرازمینی بوده. ودر انتهادر فقر ونداری میمیره. کلی از اختراعاتش بسرقت رفته و بنام کس دیگ ثبت شده. باطری‌های لتیومی و زغالی از اختراعات ایشون بود. البته باطری رو ایرانیها قبلا کشف کرده بودند. ایشون کاملترکرد. ممنون از کتابراه
نیکولا تسلا
۱۳۹۹/۳/۲۱
خیلی خیلی کتاب خوبی بود و خواهد بود پیشنهاد میکنم که حتما گوش کنید تا از زندگی افراد بزرگی مثل همین اقای نیکولا تسلا با خبر بشید... دوستان این جمله رو در زندگی‌تان همیشه به یاد داشته باشید که (اسم بزرگ ‌ترین افرادی رو که تا حالا شنیده اید مثل شما روزی یک فرد عادی بودند خودتان رو دست کم نگیرید) به دنبال علم برید چون هرچه که یاد بگیرید بازهم کمه.
محمود صباحیزاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
بسیار کتاب خلاصه و روشن و مفیدی برای شناخت این بزرگوار هست
همیشه به بزرگی تسلا و تاثیرگذاری ایشان در مسیر حکمت متعالی خداوند ایمان داشتم اما نمیدونستم اینقدر مظلوم واقع شده پس بیهوده نیست که زغال با تراکم و فشار و حرارت الماس میشه خدایا ممنون که همیشه برگزیدگان ازعلوم تجربی را همچون پیامبران اخلاق و آرامش برای تکمیل نعمتت به ما ارزانی نموده‌ای خدایا بر تمام برگزیدگان ات درود ممنون
Farid Zam
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
این کتاب کتاب خوبیه من به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم که اگه به زندگینامه اینجور افرادی علاقه مندید حتما گوشش کنید
یه دید کلی نسبت به زندگینامه آقای تسلا داره و همینم خودش عالیه و گوش کردنش شاید باعث بشه یکم درک کنیم که زندگی یه اینجور نوابغی چقدر با درد همراهه
در کل بگم که اگه نظرات کسایی رو میخوایید که این کتاب رو گوش دادن اینه که حتما شمایم گوشش کنید چون ارزشش رو داره
Aref heydari
۱۴۰۱/۱/۳۰
یک کتاب فوق العاده خوب، وقتی که آخر کتاب رو گوش میدادم برای اولین بار با شنیدن بخشی از یه کتاب گریم گرفت، تسلا مرد بزرگی بود و کارهایی رو کرد که هیچکس انجام نداده، واقعیتش اینه که تسلا از زمان الان هم جلوتر بود، اما من نمیدونم چرا اختراعات این مرد بزرگ هنوز جهانی نشده؟
مرجان قربانی
۱۳۹۷/۹/۱۶
فوق العاده بود. باید هر روز بخش هاییشو دوباره و چندباره گوش کنم تا حالم خوب باشه. هنوز تسلاهای زیادی توی دنیا هستند که جدی گرفته نمیشن از طرفی درد اوره ولی شاید اینکه بدونی تنها نیستی ارومترت کنه
سمیه محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی عالی بود قدرت ذهن و قدرت تخیلی قشنگ تو این کتاب موج میزنه مخصوصا اون قسمتش که تسلا میتونست ثروتمند‌ترین مرد روی زمین بشه ولی پول قبول نکرد چون میدونست اگر به ثروت برسه دست از تلاش برمیداره این نیاز هست که باعث میشه آدم برای زندگیش و رشد کردنش بجنگه
Gh Trs
۱۴۰۰/۵/۱۹
خوب کتاب خلاصه شده خوبی بود.
میتونست بهتر از این هم باشه, نیکولا تسلا یک ابر انسان، یک نابغه که خیلی بزرگتر از زمان و مکان حتی حال بود، سال‌ها طول خواهد کشید که بشریت پی به بزرگی و وسعت وجود تسلا ببرد.
احسان شیرمحمدی
۱۳۹۹/۵/۲۹
نسبت به اینکه مجهولات زندگیه نیکولا تسلا خیلی زیاده و البته اطلاعات کاملی از این ابر انسان در دسترس نیست این میکرو کتاب کمک میکنه شناخت نسبی از این دانشمند بدست بیاوریم.
محبوبه یزدانی
۱۳۹۹/۴/۱۷
کتاب مختصر مفید و با رعایت کنجکاو سازی برای مطالعخ بیشتر بسیار عالی بود و من واقعا لذت بردم از اینکه در زمان کم اطلاعات مفیدی دریافت کردم، امیدوارم کتابراه در این زمینه کتاب‌های بیشتر و کامل عرضه کنه. ممنون:))
Mohammad
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتابی بسیار فوق العاده بود البته انتظار بیشتری میرفت که راجب اختراعات این مرد بزرگ بیشتر توضیح داده شود که البته خب از روی جلد مشخصه خلاصه کتاب اما درکل عالی بود صدای گوینده و خوانش متن فوقالعاده
الهام شفیع ابادی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
به شخصه علاقه زیادی به زندگی نامه دارم. چیز خاصی در مورد تسلا نمیدونستم. چقدر سختی کشیده. فصل اخر عالی بود. اما کاش یکم بیشتر جزییات داشت. نمیدونم توی میکرو کتاب اون جزییات حذف شده یا نه.
ناصر علی محمدی
۱۳۹۹/۷/۲۳
مطالعه زندگی بزرگان همیشه میتونه الهام بخش برای ادامه تلاش باشه. فوق العاده بوده این مرد. فقط اگه کمی سیاست میداشت الان زندگی همه ما بهتر از اینها بود!
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نیکولا تسلا: مردی که قرن 20 را اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.