معرفی و دانلود کتاب هدیه حال

عکس جلد کتاب هدیه حال
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه حال

کتاب هدیه حال نوشته اسپنسر جانسون، راهکارهایی برای لذت بردن از زندگی و کار و نحوه‌ی مقابله با تغییرات کاری و شخصی را ارائه می‌دهد. تغییراتی که موجب موفقیت و سعاتمندی شما در زندگی و شغلتان می‌شود.

این کتاب جذاب، داستانی زیبا و با چالش‌های فراوان است که تغییرات مهم و چشمگیر زندگی را برایتان به تصویر می‌کشد. کتاب هدیه حال (The Present: The Gift) به زندگی مرد جوان و تازه‌کاری می‌پردازد که کم‌کم سفر پرفراز و نشیبش به سوی بزرگسالی آغاز شده و به دنبال هدیه‌ای ناشناخته است که یکی از دوستانش به او وعده‌اش را داده. طبق گفته‌های آن فرد بهترین هدیه‌ای که هر فرد می‌تواند دریافت کند همین هدیه است. او در پاسخ به سوال مرد جوان که می‌پرسد دلیل برجسته و مهم بودن این هدیه چیست، می‌گوید: تنها چیزی که در هنگامه‌ی تغییرات، تغییر نمی‌کند همین هدیه است.

زمان می‌گذرد و پسرک کم‌کم بزرگ می‌شود و با نگاهی واقع‌بینانه‌تر زندگی‌اش را نظاره می‌کند. مدتی که می‌گذرد نزد دوستش برمی‌گردد و از او برای یافتن هدیه کمک می‌خواهد اما دوستش به او جواب می‌دهد که خودش باید آن را بیابد. به همین دلیل و با توجه به نصیحت او، تحقیقات زیادی برای یافتن این هدیه جادویی انجام می‌دهد. هدیه‌ای که تغییر نمی‌کند و راهکارهای زندگی شاد، موفقیت و خوشبختی را در خود دارد. این اثر هدیه بسیار ارزشمندی برای خودتان و برای تمام کسانی است که دوستشان دارید.

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در کتاب حاضر با روایت این داستان به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید به شادی، آرامش، خوشبختی، خلاقیت و موفقیت دست پیدا کنید. او کشف این راز را هدیه‌ای برای تمامی انسان‌ها می‌داند. هدیه‌ای که باعث می‌شود از تک‌تک لحظات‌تان نهایت لذت را ببرید.

خواندن کتاب هدیه حال به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به آن دسته از کسانی که علاقه‌مند به ایجاد تغییر و پیشرفت در زندگی و شغل خود هستند پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌تواند برای افرادی که به مباحث روانشناسی علاقه دارند جذاب باشد.

با اسپنسر جانسون بیشتر آشنا شویم:

اسپنسر جانسون از برجسته‌ترین نویسندگان در زمینه مدیریت و فروش در دنیا به شمار می‌رود. میلیون‌ها نفر از طرفداران آثار او توانسته‌اند به سادگی با اعتماد به خود در حرفه، شغل و زندگی به موفقیت و سعادت برسند. از دیگر آثار او می‌توان به چه کسی پنیر مرا برداشت، قله‌ها و دره‌ها، نقش مادر در تریبت کودک و نقش پدر در تربیت کودک اشاره کرد. او همچنین کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را به همراه دکتر کنت بلانچارد نوشته است.

در بخشی از کتاب هدیه حال می‌خوانیم:

پیرمرد گفت: «اغلب مردم این‌طور عمل می‌کنند. در حقیقت، بیشتر موقعیت‌ها مخلوطی از بدی و خوبی، نکات مثبت و نکات منفی هستند. بستگی به این دارد که چگونه به آن‌ها نگاه کنیم. پیرمرد ادامه داد: «هرچه بیشتر به نکات منفی مسأله‌ای نگاه کنی، به همان نسبت انرژی و اعتماد‌ به نفس خود را از دست می‌دهی. به همین دلیل وقتی خودت را در موقعیت نامطلوبی می‌بینی، بسیار مهم است که به دنبال نکات مثبت بگردی، حتی اگر پیدا کردنشان سخت باشد. سپس از آن‌ها قدردانی کنی و بهترین استفاده را برای بهبود اوضاع بنمایی.

«هرچه بیشتر قدردان نکات مثبت موجود در حال باشی، شادتر خواهی بود، احساس آرامش بیشتری خواهی کرد و بودن در زمان حال برایت آسان‌تر خواهد شد».

مرد جوان پرسید: «اگر شرایط حال خیلی دردناک بود چه؟ مانند از دست دادن فردی که به او عشق می‌ورزید».

پیرمرد پاسخ داد: «درد، تفاوت میان چیزی است که وجود دارد و چیزی که شما خواهان آنید که موجود باشد».

«دردی که در زمان احساس می‌کنی، بی‌گمان همانند هر امر دیگری تغییر خواهد کرد، می‌آید و می‌رود. این یک اصل است».

فهرست مطالب کتاب

پیش از شروع داستان
داستان هدیه‌ی حال
بودن
آموزش
برنامه‌ریزی
هدیه حال
پس از داستان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه حال
نویسنده
مترجمسعید طاهری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۸۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-964-4120-10-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه حال

صدف مقدم
۱۳۹۹/۱/۱۰
سلام وقت بخیر. اول نکته مثبت رو بخوام بگم، باید گفت به یه سری درسهای زندگی به طور مختصر توی کتاب اشاره شده که بکارگیریش مفیده مثلا چطور زندگی کردن در حال. اما به نظر من، همین درسها در داستانی گنجونده شده که سطحش چندان قوی نیست و میشد با استفاده از تکنینکهای خاص نویسندگی و البته داستان نویسی، سطح رو داستان بالاتر برد. شیوه بیانش خیلی ساده و مبتدیه طوری که من خودم همون اوایل داستان خیلی ترغیب نمیشدم ادامه داستان رو بخونم و بیشتر واسم جنبه یه داستان کودکانه داشت. با احترام
بهار
۱۳۹۹/۹/۲۳
انگار این کتابو برا من نوشتن از اینکه ازش استفاده میکنم و تجربش میکنم خیلی خوشحالم انگار واقعنی خدا این کتابو برا من گذاشته جز معدود کتابای روونی هست که برام کاربردی بوده واقعا به همچین کتابی تو زندگیم نیاز داشتم اونم دقیقا همین الان از کتابراه و شرایطی که برای کتاب خوندن توی این روزا برام فراهم کرده خیلی خیلی ممنونم چونکه الان کتابخونه‌ها بستس متشکرم
مهدی سلطانی سیر
۱۴۰۲/۱/۷
این کتاب عالیه و با مطالعه ش از انجام کارهای بیهوده پرهیز میکنی و به وادارت میکنه که کاری و نا تمام نزاری و همچنین یادت میده که هیچ چیزی ارزش این و نداره که خودت و بخاطرش اندوهگین کنی
کتاب مخصوص افرادیه که میخوان هدفی و دنبال کنن ولی نمیدونن باید از کجا شروع کنن
Behnam Ghasemi
۱۳۹۹/۶/۱۶
کتاب بسیار عالی و پرمعناس
مخصوصا برای کسایی که خیلی درگیر گذشته هستن و باید هرچه زودتر خودشون رو نجات بدن تا بتونن با زندگی در لحظه آینده خودشون رو بسازن.
نکته منفی: ویراستاری ضعیف
زهرا معصومی
۱۴۰۰/۲/۲۷
این کتاب خیلی آموزندس و بعد خوندن این کتاب به یک ارامش عمیقی میرسید! این کتاب یک نسخه ساده تر نیروی حال هست به نظرم جوریه که همه بخوان متوجه بشن و بتونن یاد بگیرن چطور در لحظه حال باشن
amir sheikhzadeh
۱۳۹۹/۹/۱۳
کتاب بسیار خوبی هستش
روح اسپنسر شاد همه کتاب‌های این نویسنده عالین
چند تا غلط املایی تو متن کتاب هست اطلاح بشن بهتره کتاب به این خوبی نباید غلط املایی داشته باشه
كتاب كتاب
۱۳۹۸/۱۱/۸
کتابى خوبى بود که بصورت داستان گونه بیان شده
و درباره اینکه در زمان حال بودن صحبت میکنه
که افراد در همه أوقات میتونند ازش استفاده کنند
با تشکر از کتابراه
محسن مقرب
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
این یک کتاب عالی است من قبلا نسخه کاغذییشو خوندم و فکر نمیکردم ایجا هم پیداش کنم
مرسی از مدیر سایت
سمیرا
۱۴۰۱/۳/۲۱
بسیار کتاب عالی و تاثیر گذاری بود. مطالب این کتاب یادآوری میکنه که حال را دریابید
مریم محمودی
۱۳۹۹/۱۱/۱
اولش ادم رو ترغیب به خوندن نمیکنه ولی هر چی جلو تر میره جالب تر میشه
لذت بردم از خوندش👌
شهره آجودانی
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتابی که در عین سادگی مفهوم عمیقی از لذت بردن از زمان حال رو توصیف میکنه
پروین Djs
۱۴۰۲/۴/۳
خیلی کتاب خوبیه. ارزشه چندین بار خوندن رو داره
محبت مقدم
۱۴۰۱/۹/۴
کتاب بسیار خوبی است و توصیه می‌کند به بودن در لحظه‌ی حال
رضا شریعت
۱۴۰۱/۴/۳
سلام
اشتباهات تایپی فراوانی در کتاب مشاهده شد.
حسین بدیری آذر
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
برنامه خیلی خوبیه.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب هدیه حال

برای دریافت کتاب هدیه حال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.