معرفی و دانلود کتاب هفت‌تیر‌کش

عکس جلد کتاب هفت‌تیر‌کش
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت‌تیر‌کش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت‌تیر‌کش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت‌تیر‌کش

کتاب هفت‌تیر‌کش، اثر نویسندۀ محبوب آمریکایی، استیون کینگ و جزء مجموعۀ هفت جلدی برج تاریک است.

برج‌های تاریک یکی از معروفترین آثار آقای کینگ در دنیاست و در آنها آینده تاریک بشر را با چاشنی وسترن غرب وحشی در آمیخته و همچنین دست به خلق قهرمانی به اسم "هفت تیرکش" زده که برای خیلی از جوانان دنیا ابرقهرمانی محبوب تلقی می‌شود. در بین سری کتاب کم حجم‌ترین آن, یعنی جلد اول؛ فهمیدنش از همه سخت‌تر است. استیون در این مجموعه خواننده را به محیطی می‌برد که معلوم نیست آیا زمین خودمان هست و یا سیاره و دنیایی دیگر. سؤالات پی در پی در ذهن خواننده ایجاد می‌شود که خوشبختانه اکثر آن‌ها تا جلد آخر کتاب جواب داده می‌شوند. در جلد اول ماجرا در بعضی از محافل این اثار را به پختگی و جذابی شاهکارهایی چون ارباب حلقه‌ها هم مقایسه کرده‌اند.

دست‌نویس سه جلد آخر برج تاریک، به بیش از دوهزار و پانصد صفحه می‌رسد. که البته استیون قصد ندارد طولانی بودن این مجموعۀ داستانی را نشانۀ بالا بودن کیفیت کارش بداند. استیون اذعان دارد دلیل نوشتن رمانی حماسی، ممکن است به دلیل پیشرفت و توسعۀ امریکا در آن زمان بوده. و دلیل انگیزۀ نوشتن این داستان را، امریکایی بودنش می‌داند.

این کتاب، به نوبۀ خود داستان کاملی دارد. قسمت‌های بعدی این داستان طولانی‌تر از قسمت اول هستند و تعداد صفحاتشان به 300 یا حتی بیشتر می‌رسد. استیون برای خلق این داستان حتی به مرز جنون و قدرت‌طلبی هم رسیده. کار را با شتاب هرچه تمام‌تر پیش می‌برده و ادعا دارد که می‌بایست به اندازه 300 سال زندگی می‌کرده تا داستان برج را تکمیل کند؛ نوشتن این بخش از داستان برج تاریک، «هفت‌تیرکش»، بیش از دوازده سال به طول انجامیده. این طولانی‌ترین زمانی است که تا به حال صرف نوشتن کتابی کرده و با آنکه نوشتن این بخش از داستان طولانی شده، اما سوژۀ آن همواره در ذهنش زنده و پویا بوده...

در وقفه‌ای که بین نوشتن و چاپ چهار کتاب اول مجموعۀ برج تاریک اتفاق افتاد، در سال 1998 صدها نامۀ تشکر به دستش رسید، که از میان آنها نامه‌ای از طرف مادربزرگ 82 ساله‌اش را دریافت کرد که تنها خواسته‌اش از استیون، ادامۀ داستان رولند بود. که همین موجب شد سرانجام در جولای 2001 بار دیگر شروع به نوشتن کرد.

از نظر استیون کینگ، رمان‌نویس‌ها دو دسته‌اند. رمان‌نویسانی که تازه‌کارند، مانند خودش، در سال 1970 و آنان‌که به بُعد ادبی‌تر و جدی‌تر کارشان می‌اندیشند و پیش از نگارش هر داستانی، این سؤال مهم و حیاتی را از خود می‌پرسند: نوشتن این داستان چه سرنوشتی برایم رقم خواهد زد؟

نویسندۀ آمریکاییِ 64 ساله که جزء سه نویسندۀ بزرگ وحشت شناخته شده؛ کسی است که تعداد بسیار زیادی کتاب و مجموعه نوشته و شاهکارهای بی‌نظیری در ژانر گمانه‌زن خلق کرده، بیش از 350 میلیون نسخه از آثار او در جهان به فروش رسیده و از جزء نویسندگانی است که به طور متعدد برندۀ جایزۀ ادبی برام استوکر (جایزۀ ادبیات وحشت) شده است و میزان اقتباس‌های سینمایی از کتاب‌های او در بین فانتزی‌نویسان بسیار زیاد است. خوشبختانه اکثر اقتباس‌های سینمایی از رمان‌هایش بسیار موفق بوده‌اند.

استیون کینگ در دوران نوجوانی تحت تأثیر شاهکار فانتزی حماسی جی. آر. آر. تالکین، یعنی سه‌گانۀ ارباب حلقه‌ها و همین‌طور هابیت، تصمیم گرفت حتماً یک کتاب فانتزی حماسی بزرگ و اسرارآمیز که قابل قیاس با ارباب حلقه‌ها باشد، بنویسد.

در آخر نتیجه‌گیری داستان را بر عهدۀ خوانندۀ پروپاقرص این مجموعه می‌گذارد.

کتاب هفت تیر کش از برج تاریک 1 (The gunslinger)، از نویسندۀ محبوب آمریکایی، استیون کینگ (Stephen king) ترجمه شده توسط ندا شادنظر از انتشارات افزار می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه - نوزده سالگی (و چند نکته‌ی دیگر)
هفت‌تیرکش
ایستگاه فرعی قطار
پیشگویی و کوهستان
عجیب‌الخلقه‌ها
هفت‌تیرکش و مرد سیاه‌پوش
مؤخره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت‌تیر‌کش
نویسنده
مترجمندا شادنظر
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-964-243-110-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت‌تیر‌کش

علیرضا رجبی
۱۳۹۷/۵/۱۷
سلام. من میخواهم خواندن این کتاب را شروع کنم. فقط یک سوال دارم و اینکه گفته شده این مجموعه دارای هفت جلد است ولی من فقط سه جلد از این آثار را میبینم. و سوال من آیا هفت جلد در این سه جلد خلاصه شده یا اینکه از جلد چهارم تا هفتم موجود نمیباشد؟ ممنون میشوم سوال من را همانگونه که قبلاً زحمت کشیده و به سوالاتم پاسخ داده اید، پاسخ دهید. با سپاس و تشکر فراوان از شما مسئولان محترم.
اسما شریفی
۱۳۹۸/۹/۲
به نظرم تمامی کتاب‌های استیون کینگ عالی هستند.
یه خواهشی داشتم اگه میشه کتاب میزری راهم درکتابراه بزارید
آخه من خیلی دنبال این کتاب می‌گردم.
حکمت اسحاقی
۱۳۹۹/۱/۱۸
مجموعه برج تاریک واقعا یه شاهکار حماسی و علمی_تخیلی محسوب میشه، امیدوارم جلد‌های بعدی مجموعه هم ترجمه بشه.
محمد میلانی راد
۱۴۰۲/۸/۲۹
به تنهایی گیج کننده س بهتره هر ۳ کتاب خونده بشه، ولی جذاب بود
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۸
شروعش که خوب بود.. بریم برای ادامه امیدوارم جلد‌های بعدی تصوراتمون رو بهم نزنه!
Sobhan Garwssi
۱۳۹۸/۸/۲۹
هفت تیر کش به سراغ کسانی میرود که از دین برای خود کلاهی ساخته اند
سید سعید موسوی
۱۳۹۸/۸/۱۴
قدرت تخیل زیاد (ترجمه نیاز به همراهی بیشتری دارد)
مهسا جهانی
۱۴۰۱/۹/۹
مگه میشه استیفن کینگ رو دوست نداشت
mohamad kazem hashemi
۱۳۹۶/۳/۱۳
بسیار عالی👌👌
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب هفت‌تیر‌کش

برای دریافت کتاب هفت‌تیر‌کش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.