معرفی و دانلود کتاب هلن کلر، حامی شجاع

عکس جلد کتاب هلن کلر، حامی شجاع
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هلن کلر، حامی شجاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هلن کلر، حامی شجاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هلن کلر، حامی شجاع

کتاب هلن کلر، حامی شجاع نوشته اسکات آر. ولورت، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، داستان زندگی هلن کلر و اتفاقاتی که برایش رخ داد را به صورت تصویری روایت می‌کند.

موضوع کتاب هلن کلر، حامی شجاع (Helen Keller: Courageous Advocate) چیست؟

اسکات آر. ولورت (Scott R Welvaert) در کتاب خود به زندگی هلن کلر و معرفی او می‌پردازد. هلن کلر نویسنده و فعال سوسیالیست آمریکایی در سال 1880 در آلاباما به دنیا آمد. در 18 ماهگی به دنبال ابتلا به بیماری مننژیت، بینایی و شنوایی خود و ارتباطش با دنیای بیرون را از دست داد. در 6 سالگی، او را نزد الکساندر گراهام بل بردند و بل پس از معاینه، آن سالیوان معلم بیست ساله که در موسسه آموزش نابینایان بوستون کار می‌کرد، را به آن‌ها معرفی کرد.

هلن کلر می‌گوید زندگی‌اش با ورود این معلم در یک روز از ماه مارس سال 1887 زمانی که 7 ساله بود، شروع شد. سالیوان که معلمی دلسوز و باتجربه بود تا پایان عمر خود یعنی اکتبر 1936 در کنار هلن ماند. او از طریق فشار دادن یک‌سری علائم با انگشتان خود بر کف دستان هلن، با او ارتباط گرفت و به این وسیله شروع به آموزش کلمات به او کرد.

هلن به تدریج توانست جمله‌سازی، خط بریل و لب‌خوانی از طریق لمس دهان و گلوی فرد صحبت کننده را بیاموزد. کلر همچنین توانست با فشار دادن انگشتانش بر گلوی سالیوان و تقلید ارتعاشات صوتی او صحبت کردن را یاد بگیرد. وی در سال 1904 به عنوان اولین فرد نابینا - ناشنوا و به کمک معلمش که سخنرانی‌ها را در کف دستان کلر می‌نوشت، از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. هلن کلر 11 کتاب و مقالات بسیاری درباره نابینایی، ناشنوایی، مسائل اجتماعی و حقوق زنان نوشت. او در سال 1968 و در 87 سالگی درگذشت.

کتاب هلن کلر، حامی شجاع برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هلن کلر، حامی شجاع قطعاً برای برای تمام کودکان 9 تا 12 ساله مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تاریکی و سکوت
فصل دوم: معجزه
فصل سوم: رفتن به مدرسه
فصل چهارم: خدمت به دیگران
مطالب بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هلن کلر، حامی شجاع
نویسنده
مترجممحمد همت خواه
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-5550-64-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هلن کلر، حامی شجاع

حمیدرضا رنجبر
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
عاشق این کمیک شدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هلن کلر، حامی شجاع

برای دریافت کتاب هلن کلر، حامی شجاع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.