معرفی و دانلود کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی

عکس جلد کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی
قیمت:
110000 تومان - 11.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی

کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی اثر مایندی مجیا، داستان پرفراز و نشیب و هیجان‌انگیز آدم‌هایی است که از کشف رابطه‌ها و برملا شدن رابطه‌های‌شان غافلگیر می‌شوند. این اثر لقب بهترین داستان معمایی از نگاه وال استریت ژورنال را از آن خود کرده است.

هتی هوفمن که شیفته بازیگری است، همیشه نقش دانش‌آموز خوب، دختر خوب و دوست خوب را بازی کرده است. حالا که معلمی جذاب به مدرسه آمده، هتی به‌ دنبال نقشی بزرگ‌تر است... خیلی زود پرده از راز یک رابطه اینترنتی برداشته می‌شود. سوال اینجاست که آیا کسی دیگر هم از این رابطه خبر داشته؟

همان خواهم شد که تو می‌خواهی (Everything you want me to be)، یک سال از زندگی جاه‌طلبانه و خطرناک دختری نوجوان را به تصویر می‌کشد. ماجرا در مینسوتای آمریکا می‌گذرد و هر شخصیت، ماجرا را از نگاه خودش دنبال می‌کند.

مایندی مجیا (Mindy Mejia) نویسنده‌ای آمریکایی که داستان‌های تریلر او به فروش بالایی دست یافته‌اند و کتاب‌هایش موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌اند، در شرح حال خودش چنین نوشته است: «من نویسنده‌ام، می‌نویسم چون از شش‌سالگی بسیار علاقه‌مند به تقلید و تکرار رفتار دیگران بودم. در زندگی من هیچ پیچیدگی رمز و رازگونه‌ای وجود نداشته و به همین علت مثل گل‌هایی که جذب نور می‌شوند جذب کشف رازها، تقارن و تفکر و رمزگشایی شدم. من عاشق به‌ کاربردن کلمات اصیلی مثل شرزه، پریشانی و خودستایی... هستم. و از دیدن و خواندن کلمات ادیبانه که با تمام کوتاهی‌شان مفهومی کامل و جامع را می‌رسانند لذت می‌برم. من می‌نویسم چون به واقعیت خیال‌هایم ایمان دارم و همیشه در نوشته‌ها و تولیداتم صداقت را مبنا و اساس کارم کرده‌ام. همیشه در سر من داستان‌هایی دزدکی زندگی می‌کنند و منتظرند تا آن‌ها را روی کاغذ بیاورم. گاهی اوقات خودم هم بیش از آنکه در زندگی واقعی‌ام باشم، در همان داستان‌ها زندگی می‌کنم، البته امیدوارم این جمله آخری را همسر و فرزندان و رئیسم نبینند...»

بیشتر تمرکز مایندی مجیا در نویسندگی و ادبیات در زمینه نگارش «رمان» بوده است و در کارنامه‌اش داستان‌های کوتاهی همچون «سنگ، کاغذ، قیچی» (گلچینی از داستان‌های کوتاه) و «روزنامه ادیبانه» دیده می‌شود. «اژدهاسوار» نخستین رمان مجیا است که در سال انتشارش و سال‌های پس از آن با استقبال خوانندگان روبرو شد. «همان خواهم شد که تو می‌خواهی»، که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز معرفی شده، دومین داستان بلند اوست.

برخی نظرات دربارۀ رمان معمایی همان خواهم شد که تو می‌خواهی:

- خواننده ناخودآگاه غرق هیجان و حیرت می‌شود... گرچه روند داستان، یادآور رمان دختر گمشده است اما مایندی مجیا با قدرت داستان‌سرایی‌اش، شخصیت‌ها را در مسیر مکاشفه‌ای متفاوت و جذاب قرار می‌دهد. (بو‌ک‌لیست ریویو)
- نویسنده در این رمان، توانایی و جسارتی رشک‌برانگیز از خود به نمایش می‌گذارد. (وال استریت ژورنال)
- داستانی پرفراز و نشیب که ذره ذره تنش و هیجان را به زیر پوست و عمق وجودتان تزریق می‌کند... پس از مطالعه کتاب، از اینکه داستانی چنین متفاوت را خوانده‌اید. به هیجان خواهید آمد. (ساسپنس مگزین)

در بخشی از کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی می‌خوانیم:

برای من ساعات دویدن بهترین اوقات روزم بود چون به من اجازه می‌داد همه‌چیز را فراموش کنم. وقتی می‌دویدم به هیچ‌چیز فکر نمی‌کردم، انگار که در تعادل بین زمین و قدم‌هایی که هماهنگ روی آن کوبیده می‌شد، رمزی وجود دارد که باعث می‌شود افکار ناخوشایند از ذهنم پاک شود. من طبق برنامه و مرتب مسیر دریاچه را می‌دویدم. از وقتی که به آن‌جا نقل‌ مکان کرده بودیم دویدن برنامه‌ی منظمم شده بود. از جاده‌های پشت دریاچه تا مزرعه، مسیر همیشگی من بود تا اینکه به تیم پیاده‌روی دبیرستان پاین‌ولی ملحق شدم. یکی از معلم‌های ریاضی مربی تیم بود. البته این انتصاب غیررسمی بود و مرا هم قانع کرد تا دستیارش باشم. چاره‌ای هم نبود و من پذیرفتم تا جشن شکرگزاری با آن‌ها بدوم.

من با پسرها می‌دویدم. آن‌ها همه‌ی میانبر‌ها و مسیرهای بین راه را تا شعاع سی مایلی بلد بودند. سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها بعد از مدرسه تمام مسیرها را می‌دویدیم. ما گروه کوچکی بودیم که از کنار چراگاه‌هایی که گاوها در آن می‌چریدند می‌گذشتیم. بیشتر این پسربچه‌ها مرا به یاد دوران دبیرستانم می‌اندازند. بچه‌هایی آفتاب‌ سوخته و ناشی و تازه‌ کار با آن استخوان‌های توخالی، پستی و بلندی‌های زمین‌های ناهموار را تحمل می‌کردند. ما از کنار تپه‌های پوشیده از ذرت و محصولات تازه برداشت‌ شده می‌دویدیم و تمرین می‌کردیم. آن‌ها سعی می‌کردند موقع دویدن از هم سبقت بگیرند.

خط پایان‌شان همان انبار ممنوعه بود. نزدیک انبار که می‌شدیم هیجان‌شان بالا می‌رفت، می‌خندیدند و می‌دویدند. من همیشه در انتهای صف می‌دویدم تا آن‌ها بیشتر تشویق شوند. داد می‌زدند «تندتر برو، تندتر برو» یا برای تشویق من می‌گفتند «این دو ماراتون نیست، بیشتر سعی کن» و من بی‌توجه به آن‌ها فقط می‌دویدم. پهنه‌ی دشت‌ها را تماشا می‌کردم و افق را با احساسی از شادی مطلق نظاره می‌کردم. کلمات و فریادهایشان محو می‌شد، مانند قطرات بارانی که به هیچ جا نرسد. غرق در افکار و احساسات خودم می‌شدم و می‌دویدم و فراموش می‌کردم که چه موجود بی‌خودی هستم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی
نویسنده
مترجماعظم خرام
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات374
زبانفارسی
شابک978-600-253-293-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
110000 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی

جستجو گر
۱۳۹۷/۱۱/۷
به نظرم برای رنج سنی نوجوون و زیر بیست سال مناسبه چون شخصیت نوجون داستان درگیر ماجراهای عشقی با دونفر میشه سراغ عشقی میره که نباید بره چیزی که توی اکثر رمانهای نوجوون پسند اتفاق میوفته و قسمت معمایی داستان که برام پیچیدگی نداشت و قابل حدس بود. به درد من جوان نخورد
Mahyar Fotohi
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برای درک داستان باید خودمون رو در نقش تامی بذاریم
یه جوان درشت هیکل که عشقشو خیلی دوست داره و از بس سردی میبینه کنه تر میشه
و درنهایت بهش خیانت میشه
تامی نقش منفی‌ای نداشت
این هتی بود که جوری که از ادما سو استفاده میکرد و خودشو بالاتر میدید بعضی ادما خیلی ناقصن ولی کی میدونه چی تو دلشونه
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۳/۳۰
داستان خوب و شخصیت پردازی هم خوب و قابل درک بود به نظرم بیشتر از آنکه معمایی مطرح بشه روند یک اتفاق را روایت کرده بود، برای سرگرمی خوب بود
ممنون
Maryam mirzajani
۱۴۰۱/۴/۱۱
این کتابم خیلی دوسش داشتم، تا آخرین صفحه ش انتظار دیگری داشتم ولی نویسنده با انتظار مخاطب داستان و تموم نمی‌کنه و اینه هنر نویسندگی!
الهام. ت
۱۳۹۹/۵/۴
خوب بود و تاثیر گذار و غافلگیر کننده نویسنده واقعا خوب سرگردانی پیتر رو توی احساسات و موقعیتهای متفاوت به تصویر کشیده
ممنون کتابراه
nika g
۱۳۹۷/۱۲/۹
روایت هوی و هوس انسان!زیر پا گذاشتن مسائل اخلاقی ودرنهایت خیانت!!و بازهم این سؤال همیشگی که؛مقصر کیست؟
مهدی عارف
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
خیلی رمان خوبی بود. یکی از معدود رمانایی که ذهنمو درگیر خودش کرد. پیشنهاد میشه مطالعه کنین
آزیتا مینویی
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کتاب سرگرم کننده‌ای بود. البته خیلی هم تلخ بود. در مجموع خوب بود
E O
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
چقدر دختره خودخواهه! وقتی واقعا به کسی علاقه داشته باشی نباید کاری کنی که اون از خودش متنفر بشه.
الهام دادگر
۱۳۹۷/۱۱/۱
خیلی دوس دارم بخونمش ان شاءالله بتونم موفق بشم😊😊🤗
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۵/۳۰
سلام. کتاب فاسدی بود، حقیقتا خوشم نیومد😏ترجمه ش خوب بود
هنگامه محمدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
خیلی جذاب و پرکشش بود. ممنون از نویسنده. مترجم و کتابراه
Zoha Nve
۱۳۹۷/۱۱/۷
فوق العاده جذاب بود. حتما بخونید. نسخه چاپیش تو کتابخونه حسینه‌ارشاد هم هست
شروین دانادوست
۱۳۹۷/۱۱/۲
مرسی از این همه اهمیت به کتاب و کتابدخوانی
Fateme Edrissi
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب جذاب
حتما از خواندنش لذت خواهید برد
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی

برای دریافت کتاب همان خواهم شد که تو می‌خواهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.