معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر

کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر (میکرو کتاب)، اثر توماس جی استنلی شما را با درون زندگی و عادت‌های یک فرد ثروتمند آشنا می‌کند. حقایقی که ثروتمندان به آن دست پیدا کرده‌اند و افراد معمولی از آن بی‌اطلاع هستند.

همه ما دوست داریم که ثروتمند باشیم تا بتوانیم به همه خواسته‌ها و اهداف‌مان برسیم. اما چطور می‌شود که کسی با یک درآمد عالی یک زندگی معمولی دارد و دیگری با یک درآمد معمولی ثروتمند است؟ در میکروکتاب همسایه بعدی میلیونر (The Millionaire Next Door) می‌خواهیم در مورد میلیونر شدن صحبت کنیم و البته منظورمان کسانی هستند که چند میلیون دلار درآمد سالیانه دارند (بیش از ۱۰ میلیارد تومان).

کتاب همسایه بعدی میلیونر بر اساس نتیجه یک تحقیق طولانی مدت روی بیش از ۱۰۰۰ میلیونر نوشته شده که محققین با آن‌ها مصاحبه‌های طولانی داشته‌اند و سوالاتی با جزئیات زیاد از آن‌ها پرسیده شده است.

میلیونرهای واقعی سبک زندگی مصرف‌گرایانه‌ای ندارند، آن‌ها خانه‌های فوق‌العاده‌ای دارند اما با پول نقد خانه‌هایشان را نخریده‌اند، معمولا تمام دارایی آن‌ها در نتیجه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها بدست آمده است. میلیونرها بازار آینده را پیش‌بینی می‌کنند و بر اساس فرصت‌های موجود در آینده، خود و فرزندان‌شان مهارت‌های لازم را می‌آموزند. پس برای این‌که تبدیل به یک میلیونر شوید و توانایی ثروت‌اندوزی را پیدا کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

توماس ج. استنلی (Thomas J. Stanley) نویسنده و نظریه‌پرداز آمریکایی بود. کتاب‌های او برنده چندین جایزه کتاب در آمریکا شده و روزنامه‌های زیادی در مورد کتاب‌های او نوشته‌اند. توماس مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه گرجستان دریافت کرد و در دانشگاه‌های جورجیا، تنسی و گرجستان به عنوان استاد تدریس می‌کرد. دانشگاه گرجستان به او نشان استاد برتر را اعطا کرد. او همچنین از مشاوران اصلی شرکت دیتا پونت و از فروشنگان حرفه‌ای نیویورک تایمز بود که بعدها شرکت تحقیقاتی خودش را تأسیس کرد.

توماس برای نوشتن کتاب همسایه بعدی میلیونر، بیش از ۲۰ سال تحقیقات دانشمندان مختلف روی بیش از ۱۰۰۰ میلیونر را گردآوری کرد همچنین او با بیش از ۷۳۴ میلیونر به طور مستقیم در دفتر کارش مصاحبه کرد و از آن‌ها در مورد راز میلیونر شدن‌شان پرسید و تمام حقایق زندگی آن‌ها را با جزیئات زیاد یادداشت کرد و در نهایت کتاب همسایه میلیونر را چاپ کرد. او کتاب‌های دیگری مانند ذهن یک میلیونر هم دارد که برگرفته از مصاحبه‌هایی است که انجام داده است.

توماس باور داشت که عادت‌های مردم است که آن‌ها را تبدیل به افراد ثروتمند می‌کند نه میزان درآمد آن‌ها. او در سال ۲۰۱۵ و بر اثر تصادف با خودرویی که راننده‌اش مست بود کشته شد. کتاب همسایه میلیونر از کتاب‌های تقدیر شده است که تأثیر زیادی بر روی افراد و ذهن آن‌ها برای ثروتمند شدن می‌گذارد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر می‌شنویم:

ضرب‌المثل پز عالی جیب خالی را که یادتان هست. معنی ضرب‌المثل این است که افرادی را می‌بینید که تمام ویژگی‌های یک فرد میلیونر با دارایی‌های زیاد را دارند اما وقتی دقیق‌تر نگاه کنید متوجه می‌شوید که حتی سرمایه اولیه‌شان را هم قرض گرفته‌اند و هنوز نتوانستند آن را پرداخت کنند. روش این افراد، دقیقا متضاد عادت‌های مصرفی میلیونرهای خودساخته است. اغلب افرادی که به استقلال مالی رسیده‌اند، هرگز تلاشی برای نشان دادن دارایی‌هایشان نمی‌کنند. آن‌ها همیشه سخت کار می‌کنند و عادت‌های مصرفی عادی و متعادلی دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول
7 دقیقه
فصل دوم
6 دقیقه
فصل سوم
3 دقیقه
فصل چهارم
7 دقیقه
فصل پنجم
4 دقیقه
فصل ششم
6 دقیقه
فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر

Mohammad Aslanpour
۱۴۰۱/۲/۶
گفته‌های این کتاب، صحبت‌های آقای رابرت کیوساکی را در کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر تصدیق می‌کند. به راستی این گونه است. ثروتمندان همیشه به فکر کاهش هزینه و سرمایه گذاری در املاک و بخش‌های مورد علاقه خود هستند.
البته من معتقدم می‌توان با ایجاد چندین منبع درآمدی حتی سبک زندگی لاکچری را هم تجربه کرد.
این چنین سبک زندگی هیچ منافاتی با طرز تفکر ثروتمند ندارد، به شرطی که با چندین منبع درآمدی هزینه‌های این چنین سبک زندگی را نیز پرداخت کرد.
حسین سمیعی
۱۳۹۹/۷/۲۸
هیچ دانش جدیدی به من اضافه نکرد! خیلی خلاصه بود
موسیقی ابتدا و انتهای هر فصل هم بسیار آزاردهنده بود
mohsen pashaei
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
میکرو کتاب‌ها گاهی انقدر فشرده میشوند یک سری از مفاهیم قابل. انتقال نیستند اما در کل خوب بود مرسی
sina sp
۱۳۹۷/۴/۱۷
بسیار بسیار مفید و آموزنده.‌ای کاش یک مقدار فصل‌ها، مفصل تر می‌بود چون محتوای کتاب واقعا جالب و جذابه
حسین غیاثی
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خوبی بود منتها چون خیلی مختصر بود من نتوانستم مطلب کاربردی خاصی از آن بفهمم
Mahdi Abdollahi
۱۴۰۲/۳/۱۴
کتاب خوبی بود. اما اگر بدنبال جزئیات بیشتری هستید کتاب کامل را خریداری کنید
سیدمحسن حسینی
۱۳۹۸/۹/۱۰
داشتن و گوش کردن به این کتاب به شما دوستان عزیز هم توصیه میشود
Ali merzay
۱۴۰۰/۵/۲۵
خیلی خلاصه بود و بیشتر مفاهیم مهم آن حذف شده بود
Turadje Taghdiry
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
Thanks for your help very useful
ali abolkhani
۱۳۹۷/۳/۱۱
عالی بود و مفید.
Amin Jabbari
۱۴۰۲/۴/۱۳
بینش جدید میده باعث میشه یطور دیگه دید
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
نفر بعدی میلیون دلاری شما هستید
مجید شاکری
۱۳۹۹/۴/۵
خیلی مفید و آموزنده
کریم بیدگلی
۱۳۹۸/۱۰/۸
نخونده میدونم کتاب خوبیه🙏
میلاد احمدی
۱۳۹۷/۸/۱۷
کتاب صوتیش بهتره
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همسایه بعدی میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.