معرفی و دانلود کتاب همسایه‌های مهربان

عکس جلد کتاب همسایه‌های مهربان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسایه‌های مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسایه‌های مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسایه‌های مهربان

کتاب همسایه‌های مهربان نوشته‌ی علی محمدپور، داستانی خیال‌انگیز، پندآموز و شیرین است که به صورت مصور با تصاویری رنگی و جالب برای کودکان گروه سنی الف و ب ارائه شده است.

همسایه‌های خوب و دلسوزی در دهکده‌ی کوچکی با هم زندگی می‌کردند. فصل زمستان از راه رسید و برکه وسط دهکده یخ زد. این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد با قسمت کردن شادی‌ها با دیگران خودشان هم شاد می‌شوند و خداوند کمک به دیگران و محبت کردن به آن‌ها را دوست دارد.

در بخشی از کتاب همسایه‌های مهربان می‌خوانیم:

خرگوش کوچولو با دیدن گوجه‌فرنگی دست‌هایش را به هم کوبید و با هیجان بالا پرید. او با تعجب گفت: «سنجاب کوچولو می‌بینی؟ ما در خانه‌مان یک عالمه گوجه فرنگی داریم.» سنجاب کوچولو با تعجب به گوجه فرنگی‌ها نگاه کرد. خانم خرگوش گوجه فرنگی را به سنجاب کوچولو برگرداند و گفت: «ما در خانه گوجه‌های زیادی داریم. این گوجه را خودت بخور سنجاب کوچولو.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسایه‌های مهربان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7288-20-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسایه‌های مهربان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همسایه‌های مهربان

برای دریافت کتاب همسایه‌های مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.