معرفی و دانلود کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها)

عکس جلد کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها)
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها)

کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها) نوشته‌ی علی صالحی و بهناز صیامی اوجور شما را با ویژگی‌های یک همسر خوب آشنا کرده و به شما کمک می‌کند تا با دیدی بازتر همسر مناسبی برای زندگی خود انتخاب کنید.

فرآیند ازدواج از کنش متقابل بین زن و مردی به وجود می‌آید که بعضی از شرایط قانونی را تحقق بخشیده‌اند و مراسمی برای برگزاری زناشویی خود برپا کرده‌اند و به طور کلی عمل آنان مورد پذیرش قانون قرار گرفته و بدان ازدواج اطلاق شده است. در حقیقت ازدواج، قراردادی است با رسمیت قانونی یا تصویب اجتماعی در بین دو یا چند نفر که حقوق و تعهدات خاصی را در بر می‌گیرد و شامل فعالیت جنسی نیز می‌گردد.

همسان همسری به الگوی انتخاب همسر بر اساس ویژگی‌های مشترکی، مثل نژاد، قومیت، پیشینه مذهبی، سن، تحصیلات یا طبقه اجتماعی اشاره دارد. همچنین شوهر ایده‌آل به مفهوم تصوری که جوانان از ویژگی‌های فرد مقابل جهت ازدواج در ذهن خود می‌سازند، به کار می‌رود. به عبارت دیگر هنگامی که از معیارهای ازدواج سخن می‌گویید به معنای همان تصورات ذهنی فرد از همسر مطلوبش است.

با توجه به این که مدت زیادی است که مسئولان، از کاهش شدید آمار ازدواج خبر می‌دهند و برخی این کاهش را به دلیل تغییر اهداف زندگی دختران و معیارهای آنان برای ازدواج بیان می‌کنند، عده‌ای عموماً بر این باورند که گرایش دختران به دانشگاه و حضور اجتماعی فعال آنان سبب بروز هویتی شده که امکان پذیرش هر مردی را در زندگی خود ندارند و همواره به دنبال شخصی در سطح خود یا حتی بالاتر هستند. اما به علت پیچیدگی‌های راه پیشرفت پسران مانند تحصیلات، سربازی، درآمد مناسب، دختران با وجود جایگاه اجتماعی مطلوب و مناسب نمی‌توانند با فرد مناسب خود ازدواج کنند.

در بخشی از کتاب همسر ایده‌آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها) می‌خوانیم:

بسیاری از خانم‌ها می‌گویند به مرد حساسی علاقه‌مندند که از بیان مداوم احساسات خود واهمه نداشته باشد، وقتی این مورد زیاد تکرار می‌شود با احساس زنانه او هماهنگ است اما واقعیت این است که این مردی است که رفتار مردانه ندارد. بنابراین چنین مردی در نهایت هر زنی را از خود می‌راند و انتظارات او را نیز بالا می‌برد (این مورد زمانی روی می‌دهد که مرد بسیار احساساتی و نفوذپذیر باشد)

پس خانم‌ها به دنبال چه نوع مردی هستند؟ مردی بین دو مورد ذکر شده. مردی که نه زیاد احساساتی باشد و نه زیاد بی‌احساس. به عنوان مثال در صورت درگذشت یکی از بستگان نزدیک عادی است که مردها فریاد بزنند اما این مورد برای بیستمین بار به یادآوری یک نمایش، بسیار غیر عادی خواهد بود. همچنین، زمانی که خانم‌ها به شخصی واقعاً علاقه‌مند باشند، رفتار آنان کمی مرموز و عجیب می‌شود. پس باید بدانید که چه موقع باید کنار او باشید و چه موقع باید تنهایش بگذارید. به عنوان مثال در صورتی که به شما با حالتی گریان زنگ بزند چرا که یکی از بدترین هفته‌های زندگی‌اش را گذرانده و شما به خوبی با او رفتار نکنید، اصلاً رفتار خوبی نخواهد بود پس عصبی‌اش نکنید و به او زنگ بزنید.

برخلاف باور عمومی سن جوانی سن حساس، خوب و پر از سلحشوری و فتوت است. با این وجود خانم‌ها مرد بسیار احساساتی را دوست ندارند، آن‌ها یک مرد واقعی با احساسات مردانه را می‌پسندند. اما باز هم سخن از تعادل می‌باشد. چنانچه سعی در تحت تأثیر قرار دادن شوهرتان از طریق احساساتی بودن زیاد دارید، احساسات آن‌ها را خاموش خواهید کرد، اما چنانچه با آغوش باز در را به روی شوهرتان باز کنید و برایش چای بریزید و به او خسته نباشید بگویید، راه درست را برگزیده‌اید.

فهرست مطالب کتاب

تعریف ازدواج
حتماً به تناسب طرفین در این موارد دقت کنید
خودتان چقدر ایده‌آل هستید؟
همسر ایده‌آل توجه می‌کند
زبان بدن مردان ایده‌آل
شوهر خوب، زنش را شریک زندگی‌اش می‌داند
شوهر خوب، زنش را بی‌قید و شرط دوست دارد
شوهر خوب، زنش را اولین اولویت‌ زندگی خویش قرار می‌دهد
احترام پدر و مادر واجب، اولویت اول زندگی
شوهر خوب، متعهد به کشف و رفع نیازهای همسرش است
برق دلربای چشم‌ها را فراموش نکنید
شوهر خوب با زنش صحبت می‌کند
شوهر ایده‌آل وفادار است
زیبا ولی فقیر
همسر ایده‌آل مشورت می‌کند
خصوصیات خوب آقایان است که خانم‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد
شوهر خوب با همسرش حرف می‌زند
شوهر ایده‌آل دوست دارد با شما وقت بگذراند
شوهر ایده‌آل شما را خوشحال و خندان می‌سازد
شوهر ایده‌آل حامی است
شوهر ایده‌آل هیجان دارد
شوهر خوب مشتاق است تا آنچه را می‌داند به شما بیاموزد
شوهر ایده‌آل اشتباهات خود را تصدیق می‌کند
شوهر ایده‌آل حافظ و مراقب شماست
شوهر ایده‌آل شما را درک می‌کند
شوهر ایده‌آل شما را کم‌تر از خود نمی‌بیند
مرد حساس
ثروتمند‌ترین مرد
هرگز هوش خانم‌ها را ارزیابی نکنید
مرد خانواده دوست
اعتماد به نفس داشتن و به خود رسیدن
موقع گذشت و عفو کردن
ویژگی‌های شوهر بد برای همسران دوراندیش
خانم‌های محترم توجه کنند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها)
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات22
زبانفارسی
شابک978-622-6201-70-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها)

برای دریافت کتاب همسر ایده آل در یک قدمی شماست (ویژه خانم‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.