معرفی و دانلود کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند

عکس جلد کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند
قیمت:
۵۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند

کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند، یک راهنمای آموزشی نیست، بلکه مجموعه‌ای است از حکایاتی صمیمانه، نشاط‌ بخش و سرگرم‌ کننده از زنان دست‌ اندرکار وظیفه مادری، به همراه «شوخی‌های بانمک» که توسط هتر جیمز نوشته شده است.

هر مادری از نظر فرزندش مرکز دنیاست. او همان کسی است که وقتی کودک با دوستش قهر می‌کند، زانویش را زخم می‌کند یا به آغوشی گرم نیاز دارد، به سویش می‌دود. همیشه آماده است که وقتی فرزندش گرسنه است، چیزی برای خوردن به او بدهد، وقتی خسته است او را بخواباند، و وقتی غمگین است اشک‌هایش را پاک کند.

مادر که اکنون به فردی چندکاره تبدیل شده، بچه‌ها را حمام می‌کند، خانه را جارو می‌زند، به ایمیل‌هایش جواب می‌دهد و بدون اینکه آرایشش به هم بریزد، آشپزی می‌کند و با لبخندی محبت‌آمیز کسل‌کننده‌ترین روزها را شاد و روشن می‌کند.

هر مادری منحصر به‌ فرد است. هر مادر وظیفه مادری خود را با مجموعه خاص خود از آزمون‌هایی که در معرضشان قرار می‌گیرد، سرخوردگی‌ها، شادی‌ها و خنده‌ها، تجربه می‌کند. ولی برخی احساسات، معضلات، و لحظات دلگرم‌ کننده مادر بودن بین همه مادران مشترک‌اند و ارزش در میان گذاشتن دارند.

در کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند شوخی‌های بامزه‌‌ای آمده است که ثابت می‌کنند مادران هر جایی که هستند، می‌توانند علی‌رغم جار و جنجالی که در اطرافشان جریان دارد، حس شوخ‌ طبعی‌شان را حفظ کنند!

کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند را بخوانید و به خودتان استراحتی بدهید، زیرا متوجه می‌شوید که سزاوارش هستید، و در تجارب واقعی مادرانه، از دوران بارداری تا مادربزرگ شدن، کند و کاو کنید، چون در عین‌حال که هیچ دو مادری شبیه هم نیستند، در همه این‌ها مشترک‌اند.

به راستی که رایج‌ترین ویار زنان باردار، باردار نبودن است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
دوران بارداری
تقصیر والدین است
یک دنیا شادی
مادران همه‌کاره
اجتماعی مطرود
زنده‌باد تفاوت
خرفت شدن
مخاطرات والدین بودن
جهنم تعطیلات
روزهای مدرسه
وحشت‌های دوران نوجوانی
صبر کن تا پدرت به خانه برگردد
رهایشان کنید
وقتی بچه‌های‌تان بچه‌دار می‌شوند
زمانی مادر بودم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-600-93873-9-7
موضوع کتابکتاب‌های مادر و بارداری، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند

باران فاتحی
۱۳۹۸/۲/۳۱
نصف مطالبش هیچ ربطی به زندگی ما نداره مثل‌ی فصل داره ک راجب اصطلاحات نوجوانهاست ولی چون ترجمس برای نا کارایی نداره و کتابی نیست که جز بیست مورد در حد نکته کوتاه مطلب مفیدی داشته باشه بیشتر قصه میگه 😏
زهره فولادی
۱۳۹۸/۴/۴
بیشتر جنبه‌ی فان و سرگرمی داره تا مطلب آموزشی مفید برای مادران...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند

برای دریافت کتاب همه‌ چیزهایی که یک مادر باید بداند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.