معرفی و دانلود کتاب هنر بینش و انگیزه فردی

عکس جلد کتاب هنر بینش و انگیزه فردی
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر بینش و انگیزه فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر بینش و انگیزه فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر بینش و انگیزه فردی

ریچارد بلیس بروک در کتاب هنر بینش و انگیزه فردی، به ما می‌آموزد که چگونه از راه قدرت بینش فردی، سرنوشت و رسالت خود را رقم بزنیم. هنگامی که خواندن این کتاب را به اتمام برسانید، بدون توجه به اینکه چه کسی هستید و چه می‌کنید، بی‌شک یک هنرمند شده‌اید و شاهکاری که خلق خواهید کرد، زندگی خودتان است.

کتاب هنر بینش و انگیزه فردی (Mach II with Your Hair on Fire)، کتابی است که لزوماً باید خوانده شود. هرگاه که احساس کردید به‌ سوی بدبختی سوق داده می‌شوید، از این کتاب بهره ببرید.

در اقتصاد پرشتاب امروزی باید که با سرعت 2 ماک حرکت کنیم. کتاب هنر بینش و انگیزه فردی، چنین کاری را با لذت و تأثیر همه جانبه آموزش می‌دهد. ریچارد بروک در این کتاب، هدیه‌ای مؤثر و مفید به ما می‌دهد: چالشی الهام‌ بخش برای تغییر طرز تفکر ما درباره‌ی خودمان، زندگیمان و آنچه که ممکن است. یک شاهکار بی‌نظیر.

اندازه‌ی بینش یک فرد، اندازه‌ی شهامت او را تعیین می‌کند. اگر می‌خواهید با شجاعت به جایی بروید که قبلاً نرفته‌اید از کتاب ریچارد بروک استفاده کنید تا شما را به آنجا برساند. اگر با خودتان عهد بسته‌اید که به موفقیت های فوق‌العاده برسید، کتاب هنر بینش و انگیزه فردی یکی از منابعی است که حتماً باید در کنار شما باشد. اطلاعات مربوط به بینش و انگیزه‌ی شخصی، بهترین اطلاعاتی است که می‌توان یافت. 

ریچارد بلیس بروک (Richard Bliss Brooke) رئیس شرکت آکسی فرِش (Oxyfresh) بیش از بیست سال به آموزش و تعلیم و تربیت راهبران بسیاری -از محصلین دبیرستانی تا مولتی‌میلیونرهای صاحب‌کار- مشغول بوده است.

ریچارد، کارگاه‌ها و دوره‌های راهبری و رشد فردی بسیاری برگزار کرده است. از طریق آموزه‌های ریچارد، صدها تن از «راهبران نوین» توانسته‌اند فواید جدیدی در گوش دادن، راهبری، داشتن شهامت، برقراری روابط با دیگران، سخنرانی در ملاء عام و روح کار گروهی کشف کنند.

در بخشی از کتاب ۲ ماک (هنر بینش و انگیزه‌ی فردی) می‌خوانیم:

شخصیت همه‌ی ما در طول دوران رشد، شکل می‌گیرد. شروع این دوران به پیش از تولد باز می‌گردد و معمولاً تا 5 سالگی ادامه پیدا می‌کند و در کودکانی که رشد آن ها از نظر احساسی کندتر است کمی بیشتر طول می‌کشد. در این دوران تمایل داریم به جای آنکه اتفاقات پیش‌ آمده را تحلیل کنیم، «به این نتیجه برسیم» که چه شخصیتی داریم. من نیز مانند میلیون ها بچه‌ی هم سن و سال خود، شخصیت خود را طوری شکل داده بودم تا از پس زندگی‌ای که درک کرده بودم برآیم.

من نظام باورهای خود را براساس شرایط احمقانه و روزمره‌ای که به‌ندرت هم پیش می‌آمد بنا نهاده و رفتار خود را منطبق با آن در پیش گرفته بودم. براساس نظام باورهایم، برنده بودن، کار سختی بود؛ -خودباوری من ضعیف بود و به عدم پذیرش خود توسط دیگران باور داشتم.- و به‌خاطر آن عینک های آفتابی، یک دروغگوی تمام‌ عیار شناخته شده بودم. نمی‌دانم از کجا تصمیم گرفته بودم که آن کارها را انجام دهم. نکته اینجا بود که تفسیر خلاق دوران کودکی من درباره‌ی آن شرایط، برای من به واقعیت تبدیل شده بود. واقعیتی که می‌توانست تا آخر عمرم ادامه داشته باشد.

من معمولاً منفی‌ باف بودم. با اینکه والدین من ثروتمند، تحصیل‌کرده و صاحب مزرعه بودند ولی رفتار رقت‌ باور و مغموم من، دست‌یابی به موفقیت را به کاری سخت و ناممکن بدل کرده بود.

وقتی هفده ساله بودم، والدینم از یکدیگر جدا شدند.

من از مدرسه، بیزار بودم. زیاد اهل درس نبودم و از سرِ کلاس، جیم می‌زدم. معمولاً نمره‌های ناپلئونی می‌گرفتم و به‌ همین دلیل برای رفتن به دانشگاه هیچ تلاشی نکردم.

مدتی به این فکر می‌کردم که نگهبان جنگل بشوم. تا اینکه روزی یک نگهبان جنگل به من گفت که برای این کار باید مدرک دانشگاهی داشته باشم. نگهبان در ادامه گفت که در صورت داشتن مدرک هم از هر 3000 نفر، تنها 300 نفر را استخدام می‌کنند...

فهرست مطالب کتاب

نظرات بزرگان درباره‌ی این کتاب
درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار
داستان من
راز شماره‌ی یک موفقیت: انگیزه‌ی فردی
مرور فیلمنامه
رویاها
فیلم زندگی شما، واقعی است
هنر نتیجه‌گیری: آسایش یا تعهد
فیلمنامه‌ی جدید
شما کیستید؟ یک بازیگر با نقشی کوچک؟
شروع فیلمبرداری
فیلم زندگی شما
موفقیت
نکات الهام‌بخش
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر بینش و انگیزه فردی
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات کعبه دل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-06-95845
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر بینش و انگیزه فردی

شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۸/۵
دوستان عزیز لطفا توجه داشته باشین
وقتى کل امتیاز، یعنى پنج ستاره رو به یک کتاب میدین یعنى، اون کتاب در حوزه ى خودش یکى از بهترین هاست. ما نظرات همدیگه رو مى خونیم و به هم اعتماد مى کنیم براى انتخاب کتاب. لطفا امتیاز احساسى و الکى به کتاب‌ها ندید!
این کتاب نسبت به خیلى از آثار حوزه ى خودیارى و و
توسعه فردى، معمولى بود. بیشتر بیوگرافى نویسنده بود که مسیر موفقیت خودش رو به صورت ساده ابتدایى توضیح داده بود. کتابهایى که به صورت علمى، با استفاده از آمار و بیان آزمایشات عصبى، مغزى، روند کار ذهن و روان در ایجاد و تثبیت باور رو توضیح میدن، جذابتر و کاربردى تر هستند. کتابهایى مثل ابر مغز، ماوراء طبیعى شدن،
غول درون و …. که همگى در کتابراه موجودند.
نعیم جهانی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
واقعا زندگی من با خوندن ۳ تا کتاب ازین نرم‌افزار شروع شد. شما با این نرم‌افزار زندگی من و مطمئنا خیلی‌های دیگرو تغییر دادین. واقعا تاثیر یه کار فرهنگی مثل این نرم افزار از هزارتا جهاد و جنگ بیشتره. کاش بفهن مسئولین، کشورهای جهان اول با کتابخانی به این سطع از پیشرفت رسیدن نه تیر و تفنگ
بابک ولی زاده
۱۴۰۱/۸/۱۹
هر نوع پیشرفتی نیاز به پرورش ذهن داره و پولدار شدنم از این امر جدا نیست، این کتاب چکیده‌ای از مطالب مفید و مورد نیاز از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید برای عزیزانی هست که در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای سالم فعالیت میکنند، بینظیره
امیر فتحی
۱۳۹۹/۵/۱۹
تقریبا 4 5 تا کتاب در مورد انگیزه خوندم تو این مدت این خوبه نویسنده وارد جزئیات نمیشه سرنخ میده بهتون و راهکار هم میده مدل ش طوری است که باید چندین و چند بار تو زمان‌های مختلف بخونید تا در ذهن بنشینه و پا به پاش عمل کنید
Mojtaba Abbasi
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
این از اون کتابایه که باید بیشتر از یک بار خونده بشه..
از نظر من چکیده‌ای از کتابهای راز.. موفقیت و کتابهای انگیزشیه..
از دستش ندین... ‌..
Fateme Ghasemi
۱۴۰۰/۱/۱۷
کتاب فوق العاده‌ای هست ب واسطه شغلم با این کتاب آشنا شدم انتظار نداشتم اینقدر جذاب و مفید باشه از همون روز اولی که شروع کردم به خوندن اثرات مثبتی تو زندگیم شاهد بودم.
Mehran Zarif
۱۳۹۷/۷/۲۱
من هر چی کتاب انگیزشی در بازار بوده مطالعه کردم ولی فقط این کتاب توانست انگیزه لازم را بمن بده. حتما توصیه میکنم مطالعه کنید.
مرتضی صولتی
۱۳۹۷/۹/۱
مطالب کتاب علاوه بر انگیزشی بودن کاربردی هم هستند. اگه در زمینه موفقیت مطالعه داشته باشید، این کتاب خیلی براتون جذاب میشه.
علی قربانی
۱۳۹۷/۷/۸
کتابی فوق العاده برای تغییر الگوهای ذهنی
مژده عباسپور
۱۴۰۲/۴/۷
این کتاب را به همه کسانی که در شکست و موفق نشدن و نداشتن هدف غرق شده‌اند پیشنهاد میکنم. با این کتاب میتونید یه ورژن عالی از خودتون بسازید.. 👌🏻👌🏻 هرکی موافقه لایک کنه 😁
نگار قریشی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتاب خیلی مفیدو خوبیه ازین جهت که خواننده رو بیشتر به تقویت بینش و ایجاد انگیزه دعوت میکنه که اینکار باعث میشه اون آدم انگیزه بیشتری برای رشد فردی و ریدن به اهداف پیدا کنه
مهسا
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خیلی کتاب خوبیه نکته‌های انگیزشی که داره باعث پیشرفت توی ادامه کار هستش. بعضی واقعیت هارو میگه که انسان ازش دوری میکنه. و انسان رو با هدفش روبرو میکنه
MLD SR
۱۳۹۷/۱۲/۱
این کتاب رو باید سرپا خوند بس که هیجان انگیزه.
ازش نگذرید
توی کتاب هر جا بینش و رویا دیدید بخونید نگرش
dolfin dolphin
۱۴۰۳/۱/۴
درود به همگی کتاب بسیار عالی و آگاهی دهنده و گاها تلنگرهای میزنه که ستون بدن میلرزه قطعا باید بیش از 1 بار خونده بشه فوق العاده هستش
سارا جباری
۱۳۹۹/۵/۲۱
من 2 بار این کتابو خوندم. چون واقعا آدمو تکون میده و به هیجان میاره. بخونید و به هر کی دوسش دارید هدیه بدید
مشاهده همه نظرات 85

راهنمای مطالعه کتاب هنر بینش و انگیزه فردی

برای دریافت کتاب هنر بینش و انگیزه فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.