معرفی و دانلود کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

عکس جلد کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول
قیمت:
79900 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول اثر جری ویسمن، مملو از اقدامات آسان و مثال‌های واقعی کارساز در زمینه فروش است. جری ویسمن به شما کمک می‌کند بر ماهیت معرفی‌ محصولتان متمرکز شوید نه بر شکل آن. او شما را مجبور به درست و موجز فکر کردن می‌کند. در نتیجه هم شنوندگان و هم خودتان کسب و کارتان را بهتر می‌شناسید.

فنون ویسمن خود را با میلیارد‌ها دلاری که برای آن واریز شده، اثبات کرده‌اند. هزاران تن از مشتریان طراز اول او هم اکنون بر آن فنون تسلط یافته‌اند. اکنون نوبت شماست!

کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول (Presenting To Win) به‌ سرعت با استقبال و فروش بالا در سراسر دنیا روبه‌رو شد به گونه‌ای که این کتاب اکنون به ده زبان ترجمه شده است! در این کتاب جری ویسمن (Jerry Weissman) نشان می‌دهد چگونه از قدرت بی‌سابقه برای معرفی‌های مجازی از طریق مایکرو سافت، لایو میتینگ یا وب اکس یا سایر خدمات کنفرانس وب استفاده کنید.

امروز سی میلیون معرفی حضوری انجام خواهد شد. میلیون‌ها معرفی با شکست مواجه خواهند شد و میلیون‌ها معرفی دیگر با خمیازه و خستگی شنونده روبرو می‌شوند.

تعداد اندکی موفق به ایجاد رابطه عمیقی می‌شوند که با وجود آن معرفی کننده و حضار یکدیگر را به‌طور کامل درک کنند، زمینه‌ی مشترکی بیابند و با یکدیگر تصمیم به اقدام گیرند. هنر موفقیت در ارائه محصول یعنی فن بیان کردن موضوع طوری که «آها…» را که حاکی از تأیید است بشنوید! چند لحظه …….. و موفقیت خارق‌العاده‌ای که در پی آن است.

جری ویسمن به شما نشان می‌دهد چگونه این حقایق گزارش گونه را تبدیل به ماجراهای مستدلی کنید که به‌دقت بر آنچه چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد، متمرکز شود یعنی چه نفعی برای شنونده دارد.

بسیاری از مردم نمی‌دانند جری ویسمن کیست یا چرا او به عنوان «جادوگر آهاها» معروف شده است. هنر موفقیت در ارائه محصول قوانین ساده‌ی استادی را مشخص می‌کند و از آن قوانین در ارتباطات به روشی جدید استفاده می‌کند. جری تجارب شخصی خود را با شمایل‌های صنعتی که به خواننده کمک می‌کند جنبه‌ی عملی روند کار را ببیند، در میان می‌گذارد. شما بلافاصله نتیجه می‌گیرید که دوست دارید جری در معرفی بزرگ بعدیتان عضوی از گروه شما باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مجموعه
پیش گفتار
آنچه گذشت، مقدمه است
مقدمه جادوی آها
بخش 1. شما و شنوندگانتان
بخش 2. قدرت چه نفعی برای شما دارد
بخش 3. خلاقیت: هنرجامع همفکری
بخش 4. یافتن جریان
بخش 5. جلب توجه فوری شنوندگان
بخش 6. ارتباط تصویری
بخش 7. کاری کنید که متن حرف بزند
بخش 8. کاری کنید که اعداد حرف بزنند
بخش 9. استفاده از گرافیک‌ها برای کمک به جریان داستان
بخش 10. به داستان جان دهید
بخش 11. سفارشی کردن معرفی
بخش 12. بیان نکات مهم
بخش 13. گرافیک‌های خود را به صورت نقاشی متحرک درآورید
بخش 14. معرفی مجازی
ضمیمه‌ی الف. ابزارهای تجارت
ضمیمه‌ی ب. فهرست بررسی معرفی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر موفقیت در ارائه محصول
نویسنده
مترجممحمدابراهیم گوهریان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات430
زبانفارسی
شابک978-964-236-241-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
79900 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

طاها محمودی
۱۳۹۷/۹/۲۸
بسیار بسیار جالب. حتمامطالعه کنید
Ahmad Sheikhzadeh
۱۴۰۰/۹/۱۸
فوق العاده عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

برای دریافت کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.