معرفی و دانلود کتاب هوش برتر

عکس جلد کتاب هوش برتر
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش برتر

کتاب هوش برتر نوشته‌ی آنیتا شریف زاده، شامل بیش از 300 سوال تستی است که هوش شما را به چالش کشیده و با هدف سنجش توانایی دانش‌آموزان در حل مسائل طراحی شده است.

مدل‌های گوناگونی از تست هوش (Intelligence Tests) هستند که هر کدام از آن‌ها هوش را از دیدگاهی گوناگون بررسی می‌کنند. با این وجود بیشتر این آزمون‌ها سعی بر این دارند تا استعدادهایی را کشف کنند که می‌توانند نتایج تحصیلی بهتری دریافت نمایند. این آزمون‌ها را می‌توان به دو گروه فردی و گروهی تقسیم کرد.

مدیران، مربیان و درمانگران بسیاری به طور پیوسته و با اهداف گوناگونی از آزمون‌های گروهی و یا فردی بهره‌مند می‌شوند. مدیران از این تست‌ها برای استخدام و ارتقای کارمندان خود استفاده می‌کنند و مدارس، برای تشخیص نیازهای دانش‌آموزان و اندازه‌گیری استعداد‌های آن‌ها از این آموزن‌های هوشی بهره می‌گیرند تا بتوانند آن‌ها را در انتخاب رشته‌ی مناسب راهنمایی کنند. درمانگران نیز از این تست‌های هوشی به دلایل متفاوتی نظیر پی بردن به این که آیا رفتار بیماران متناسب با سطح توانایی ذهنی آن‌ها هست یا خیر، استفاده می‌کنند. اما با وجود همه مطالب گفته شده مبحث هوش خیلی گسترده‌تر از آن‌ است که بتوان با آزمون آن‌ را سنجید، پس نباید در تصمیم‌گیری بر اساس این آزمون‌های هوشی زیاده‌روی کرد.

بنابراین افرادی که از این تست‌های هوشی استفاده می‌کنند موظف هستند از محدودیت‌های نتایج این آزمون‌ها مطلع بوده و از دیگر داده‌های اطلاعاتی خود کمک گیرند. گاهی ممکن است افراد تازه کار، توانایی پیش‌بینی شگرفی برای این آزمون‌ها قائل شوند اما باید دانست که پژوهش‌های امروزی نشان می‌دهد که متغیر‌های دیگری مثل خلاقیت، سطح انگیزه، و مهارت‌های حسی، حرکتی نیز می‌توانند شاخص‌های درستی برای پیش‌بینی موفقیت یک فرد در آینده باشند. اکتفا بر نتایج آزمون‌های هوشی در پیش‌بینی نتایج عملکرد‌ انسان در جایگاه‌های مختلف، صرفا سهل پنداشتن و محدود کردن مراحل موفقیت است.

هر ساله وزارت آموزش و پرورش در جهت قوانین ارزیابی و پذیرش دانش‌آموزان، اقدام به شناسایی و جذب دانش‌آموزان با استعداد برای ادامه تحصیل در پایه هفتم در دبیرستان‌های استعداد درخشان می‌کند، که قبولی نهایی آنان مشروط به کسب نمره قبولی در آزمون تست هوش است.

در این راستا و با توجه به تعداد کتب مرتبط با هوش و گاهی غیر مرتبط بودن کتب با چگونگی آزمون و به منظور کمک به دانش‌آموزان این گروه سنی، آنیتا شریف زاده بر آن شده است تا مجموعه‌ای از بهترین تست‌های هوش را که می‌تواند در موفقیت دانش‌آموزان نقش بسزایی ایفا کند را تهیه و در قالب کتاب هوش برتر (Superior intelligence) در اختیار دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های ششم به هفتم ورودی مدارس خاص قرار دهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
سوالات
پاسخنامه‌ها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش برتر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرهنگستان ادب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-6867-15-3
موضوع کتابکتاب‌های سرگرمی، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش برتر

فاطمه حسینی
۱۴۰۱/۳/۱۲
کتاب خوب و مفیدی هست اما به نظرم اگه پاسخنامه کامل تر و درست تری داشتن خیلی میتونست مفید تر باشه
مطمئن نیستم پاسخ بعضی سوالات درست باشه یک بار گفتن گزینه 3 یک بار گفتن گزینه 4 مشخص نیست کدوم درسته
بابک منصوری
۱۳۹۹/۸/۱
این کتاب بسیارعالی وبرای داوطلبان آزمونهای ورودی وعلاقمندان به تست هوش مناسب بودمتشکرم
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۶
من به سوالات هوش علاقه دارم و این کتاب واقعا من رو جذب خودش کرد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هوش برتر

برای دریافت کتاب هوش برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.