معرفی و دانلود کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم

عکس جلد کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم

کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم نوشته جیم نایتینگل، راهکارها و شیوه‌های مفیدی به شما ارائه می‌کند تا بوسیله آن بتوانید چهار عادت فکری غلط را از بین ببرید و به سوی موفقیت پیش روید. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده است.

کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم (Think smart act smart) با شرح چهار عادت فکری ناصحیح با عنوان‌های تفکر رویایی، تفکر اسطوره‌ای، تفکر سلطنتی و تفکر قبیله‌ای به شما تلنگر می‌زند که آری شما هم در زندگی اشتباه می‌کنید. اشتباهاتی که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید.

اشخاص باهوش نیز مرتکب اشتباه می‌شوند، اشتباهاتی که حتی در مرحله‌ی ابتدایی ایده‌های خوبی به‌ نظر می‌رسند. از رهبران کسب‌ و کار، نیز اشتباهات شگفت‌انگیزی سر می‌زند که باعث از بین رفتن وفاداری مشتریان می‌شود. جیم نایتینگل (Jim Nightingale)، در مقام مشاور امور کسب‌ و‌ کار، اشتباهات اشخاص باهوش را در این اثر بررسی می‌کند. از دیدگاه او، چگونگی فرآیند تفکر باعث به وجود آمدن اشتباه می‌شود و در ورای اشتباهات مشابه، می‌توان به الگوهای مشابهی از تفکر رسید. به همین دلیل، تامل در این کتاب، می‌تواند شیوه‌ی تصمیم‌گیری شما را بهبود ببخشد و چه بسا جرقه‌ای باشد برای رهایی از اندیشه‌های سست‌ بنیاد، اندیشه‌های دژخیمی که گاه رنگ اسطوره به خود می‌گیرند، گاه در وهم انسان لانه می‌کند و گاه برای بودن و ماندن، دست به دامان باور‌های جاهلانه می‌شود.

جیم نایتینگل در این کتاب به این موضوع می‌پردازد که اشتباه، گاهی ناخودآگاه اتفاق می‌افتد که این یکی از بدترین الگوهای فکری است، اما در این اثر این قبیل الگو‌ها به خودآگاه ما آورده می‌شود و بدین‌ ترتیب، نویسنده گنجی به نام آگاهی را به ما هدیه می‌دهد. زمان نیز پیام‌آور اشتباهات ناشناخته است؛ چه بسا ما هم دچار اشتباهاتی شویم که آیندگان بهتر از ما آن‌ها را بفهمند. مجله‌ی بیزد کتاب پیش رو را اثری بسیار تاثیرگذار در عرصه‌ی کسب‌ و‌ کار معرفی کرده است زیرا به معرفی الگو‌هایی که سبب شکست باور نکردنی مدیران می‌شود، می‌پردازد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که گمان می‌کنید، اشخاص باهوش هیچ‌گاه دچار اشتباه نمی‌شوند، باید در این دیدگاه‌تان تجدید نظر کنید، مدیران و رهبران با تجربه به خوبی می‌دانند که اشتباهی ساده چگونه ریشه می‌دواند و پایه‌های موفقیت فردی و جمعی را از بین می‌برد. یکی از تفاوت‌های مهم اشخاص با تجربه با یکدیگر در این است که بعضی تجربه را با گذر زمان و ناآگاهانه به دست می‌آورند و بعضی دیگر آگاهانه و بی‌آنکه دچار اشتباه شوند، تجربه را می‌آموزند. جیم نایتینگل با بیان مورد پژوهی‌های عینی و ملموس از تجربه‌ها و عادت‌های فکری نادرست، گنجی ارزشمند به نام تجربه به ما می‌دهد و ما را از الگوهای اندیشیدن باخبر می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم می‌شنویم:

در این نوع تفکر ما قادر نیستیم خودمان را از باورهایی رها سازیم که برای مدت طولانی وجود ‌داشته‌اند. باورهایی که جهان یا راهبُردهایی‌ که در گذشته موفق بوده‌اند را توصیف می‌کنند. همۀ ما افرادی را دیده‌ایم که با گذشت زمان، تفکراتشان را به همان صورت سابق نگه می‌دارند و همان‌طور حفظ می‌کنند.

برای مثال، صنعت اتومبیل‌سازی آمریکا دوران بسیار وحشتناکی را تجربه کرد تا دریابد مشتریان ممکن است تمایلی به ماشین‌های بزرگ و سنگین نداشته باشند و در عوض ماشین‌های کوچک‌تر با کارایی و قابلیت‌های بیشتر را ترجیح می‌دهند.

ما برای اینکه به درک درستی از این دنیا برسیم، به شناخت جهان‌بینی‌ها نیاز داریم. خودروسازانی که برای زندگی روزمره، ماشین تولید می‌کنند، باید بدانند که یک ماشین خوب چگونه ‌باید تولید شود. مسلم است که افراد گاهی برای مقابله با برخی مشکلات به این باورها نیاز خواهند داشت.

به فراموشی سپردن چنین ساختارهایی باعث می‌شود که یک سازمان هیچ هدف یا فرهنگ واحدی نداشته باشد. شرکت‌هایی که دارای جهان‌بینی یا فرهنگ ضعیفی هستند، به فرصت‌ها این‌طور نگاه می‌کنند که آیا انجام این کار در آن لحظه سودآور است یا خیر. به چنین افرادی، به عنوان افراد پیشرو و رهبر نگریسته نمی‌شود و نبود حس تعهدپذیری، آن‌ها را از رشد صلاحیت‌های اصلی باز می‌دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول
36 دقیقه
بخش دوم
26 دقیقه
بخش سوم
26 دقیقه
بخش چهارم
22 دقیقه
بخش پنجم
27 دقیقه
بخش ششم
32 دقیقه
بخش هفتم
27 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
26 دقیقه
بخش دهم
26 دقیقه
بخش یازدهم
24 دقیقه
بخش دوازدهم
23 دقیقه
بخش سیزدهم
16 دقیقه
بخش چهاردهم
28 دقیقه
بخش پانزدهم
32 دقیقه
بخش شانزدهم
29 دقیقه
بخش هفدهم
22 دقیقه
بخش هجدهم
31 دقیقه
بخش نوزدهم
36 دقیقه
بخش بیستم
31 دقیقه
بخش بیست و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم
نویسنده
مترجمموسی زمان زاده دربان، نرجس سلطان محمدی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات شکیب
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم

Sourena
۱۳۹۹/۱/۲۲
کتاب خوبیه ولی متاسفانه تیم ترجمه، ویراستار، صدا بدار، گوینده هیچ کدوم حتی کمی تاریخ نخوندن تا بدونن آلمان به اتریش همه کرد نه استرالیا. آخه چرا تو تیم شما یه نفر نبود که مطلب به این واضحی رو متوجه بشه!!!
رضا گودرزی
۱۳۹۸/۷/۲
شاید بهترین کتاب در زمینه روانشناسی کسب و کار نباشد اما دسته بندی چالش برانگیزی داره و کمک میکند تا نگرانی و دغدغه از اینکه چرا در کاری اشتباه و ضرر کردم را کاهش بده
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۲/۲۳
سلام و درود کتابی عالی و مفید در نگارشی خوب و قابل فهم همراه استراتژی‌های کاربردی که خواندنش را به همه شاغلان آزاد و کارمندان و مخصوصا کارآفرینان توصیه می‌کنم
Soheil Alipour
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واقعا نمیدونم یک سری از دوستان از چی تعریف میکنند حقیقتا اگر قرار باشه یک کتاب رو میشنهاد بدهم این کتاب نیست البته گوینده فوق العاده‌ای داره که شکی در آن نیست.
samira razavi
۱۳۹۹/۱۰/۳
به نظر من کتاب خیلی خیلی خوبیه، به شدت پیشنهاد می‌کنم
انواع تفکر رو معرفی می‌کنه و خیلی ذهن آدم رو به چالش می‌کشه
mohamad Zm
۱۳۹۹/۸/۶
دید گاه جدید تری از تفکر، بسیار عالی، صدای خوب گوینده، وگرد آوری مطالب عالی
Amin Karbin
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
کتاب خوبی بود و نکات مهمی رو برای تصمیم گیری منطقی ارایه داد
امیرحسین قارونی
۱۳۹۹/۱۱/۲
تجربه‌های بزرگان رو با صدای استاد عمرانی از ماه بشنوید.
لقمان حکیم
۱۴۰۰/۱۲/۳
چیزای زیادی ازاین کتاب می‌تونین یادبگیرین
Hello Brand
۱۳۹۸/۶/۳۱
عالیه واقعا ارزش داره
Parizad Naseri
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
هوشمندانه و مفید
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۹
فقط درست بیندیشید
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم

برای دریافت کتاب صوتی هوشمندانه بیندیشیم تا هوشمندانه عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.