معرفی و دانلود کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار

کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار اثر جیسون فرید و دیوید هاینمایرهانسن، برای کارآفرینان سخت‌کوش در دنیای کسب‌وکار گردآوری شده است، کسانی که از ابداع، رهبری و فتح قله‌های موفقیت لذت می‌برند.

همچنین کتاب واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار (Rework) برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک مناسب است. کسانی‌ که اگرچه از بزرگان دنیای کسب و کار نیستند اما کسب و کارشان در اولویت زندگی‌شان است و همیشه در جستجوی نکته‌هایی برای بهتر کردن کارشان هستند.

این کتاب صوتی، همچنین به کسانی تعلق دارد که با وجود درگیر شدن با روزمر‌گی دوران کارمندی همیشه با رویای کسب و کار خود زندگی می‌کنند. این طور افراد اگرچه از کاری که می‌کنند لذت می‌برند، اما روسای خود را دوست ندارند و یا شاید این روزمرگی آن‌ها را خسته کرده است و در رویای انجام کاری هستند که عاشقانه دوستش می‌دارند.

اگر تا به حال کسب‌ و کاری نداشتید، اگر از راه‌اندازی کسب‌وکار می‌ترسید، اگر فکر می‌کنید راه‌اندازی یک کسب‌وکار کار هرکسی نیست، این کتاب را تا انتها گوش دهید و یک کسب‌وکار برای خود راه‌اندازی کنید و مدیر آن باشید. ما می‌توانیم در هر زمانی خودمان را تغییر دهیم، فقط کافی است که بخواهیم و راهش را بدانیم و بر اساس دانسته‌هایمان اقدام کنیم.

یک تصور اشتباه وجود دارد که خیلی‌ها فکر می‌کنند راه‌اندازی کسب‌وکار فقط با سرمایه‌های چند میلیون تومانی و هزینه‌های سنگین امکان‌پذیر است؛ اما حتی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید می‌توانید با کمترین سرمایه‌ اولیه و با به کار بردن روش‌های این کتاب، کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید یا در کارتان خلاقیت‌های فوق‌العاده انجام دهید.

در نهایت، کتاب صوتی حاضر متعلق است به کسانی که هیچ وقت به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار برای خودشان نبودند. شاید آن‌ها فکر می‌کنند برای این کار ساخته نشده‌اند. شاید هم تصورشان این است که زمان و پول کافی برای این‌ کار ندارند. شاید اینگونه می‌اندیشند که این ریسک بیش از توان آن‌ها است. شاید هم دنیای کسب و کار را دنیایی کثیف می‌پندارند. به خاطر همین شایدها است که شنیدن این کتاب صوتی به آن‌ها هم توصیه می‌شود.

از این کتاب صوتی می‌آموزیم که برای موفقیت در کسب‌­وکار، لازم نیست حتما بودجه­‌ی کلان داشته باشیم، مدت زیادی را به بحث و مشاوره‌های طولانی و نظریه‌پردازی بدون عمل بگذرانیم و مبلغ هنگفتی را بابت تبلیغات هزینه کنیم. اگر تاکتیک‌های ساده اما موثری را به کار گرفته، بیش از آن‌که حرف می‌زنیم، عمل کنیم، و جمله‌­ی سمّیِ «احتمالا فردا انجامش می‌­دهم» را به کار نبریم، خواهیم دید که با صرف وقت و هزینه­‌ی کمتر، نتایج چندین برابر بهتری نسبت به روش‌‌های سنتی کسب‌­وکار به دست خواهیم آورد.

بیشتر نکات و مسائل ذکر شده در این کتاب، در حوزه­‌ی کسب‌­وکار، سنت‌شکن هستند. این کتاب، از قوانینی که طی سال‌های متمادی در این حوزه استفاده شده و عملا بی‌­فایده بوده اند، انتقاد کرده، آن‌­ها را کنار گذاشته و به جای آن­‌ها، راه­‌حل­‌های ساده و کارآمد ارائه داده است.

جیسون فرید (Jason Fried) و دیوید هاینمایرهانسن (David Heinemeier Hansson) نویسندگان کتاب «واقعیت‌های جدید در دنیای کسب‌وکار» این کتاب را نه بر اساس تئوری‌های امتحان ‌نشده، بلکه بر اساس ده سال تجربه‌ی خود نگاشته‌اند. آن‌ها در ابتدا یک شرکت نرم‌افزاری کوچک و ناشناس بودند و کار خود را تنها با سه نفر شروع کردند. آن‌ها از روش‌های معمول شرکت‌های دیگر و نرم‌افزارهای مدیریت پروژه‌ای که سایرین به‌ کار می‌بردند، استفاده می‌کردند. تا اینکه 5 سال بعد از تاسیس شرکت، تصمیم گرفتند روش‌های پیشین را کنار گذاشته و نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی مورد نیاز خود را خودشان تولید کنند. آن‌ها نرم‌افزار مدیریت Basecamp را طراحی کردند.

آن‌ها تعداد پرسنل و بودجه‌ی کمی داشتند و بی‌مسئولیت و غیرحرفه‌ای به نظر می‌آمدند؛ با این وجود، آن‌ها توانستند طی مدت 5 سال، به سود سالیا‌نه‌ی چندمیلیون دلاری برسند و نرم‌افزارهای کاربردیِ دیگری نیز تولید کنند که امروزه در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌شود.

در کتاب صوتی «واقعیت‌های جدید در دنیای کسب‌وکار»، می‌آموزیم که چطور اصول جا افتاده و ناکارآمد قدیمی در دنیای کسب‌وکار را کنار گذاشته و با سرمایه‌ی کم و روش درست، به سود برسیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
4 دقیقه
واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار
17 دقیقه
فنون مبارزه
27 دقیقه
حرکت
22 دقیقه
تکامل
16 دقیقه
رقابت
15 دقیقه
تحول
22 دقیقه
معرفی و تبلیغ
21 دقیقه
استخدام
17 دقیقه
آسیب شناسی
21 دقیقه
فرهنگ
3 دقیقه
پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار
نویسنده،
مترجمحمید محمودزاده
راوینیما کرمی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار

ali mazarei
۱۳۹۸/۷/۲۳
کتاب خوبیه ولی من حساب کردم فقط ۳۳ دقیقه موسیقی پخش کردن به اندازه ۲ فصل کتاب. اول هر فصل ۱دقیقه وسط هر فصل ۲ دقیقه اخر فصل هم ۲ دقیقه خواننده اگه بخواد موسیقی گوش کنه میتونه صدها ساعت به صورت رایگان دانلود کنه. این کار درستی نیست که با پخش موسیقی بخواید کتابتونو قطورتر نشون بدید. از اول بگید مینی کتاب صوتی با کلی موسیقی بی‌کلام با هم ۱۲ تومن
آزاده بیرانوند
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
یه جورایی در بعضی جاها تناقض با کتابهای رابرت کیوساکی هست
مثلا اینکه میگه برنامه ریزی نکنید و برنامه هاتون ننویسید
مطالب مفید هم داره
ولی بعضی حرفاش غلط انداز هستن
نصراله قادری فر
۱۳۹۷/۹/۱۲
سلام
کتاب خیلی خیلی عالی
گوینده هم خیلی عالیه انگار کنارت نشته داره برات قصه میگه. فکر کنم خودش بارها کتاب رو خونده که اینطور روان وزیبا قابل فهم برای همه، داره میخونه
babak varasteh
۱۴۰۰/۱/۲۱
این همون کتاب "باز انجام" هست. خوب و عالی و مطالب کاربردیه. یک دید متفاوت به راه اندازی کسب و کار میده.
نصراله قادری فر
۱۳۹۷/۱۰/۴
به نظر من این کتاب نیاز صددرصد تمامی کاسب‌ها حتی با تجربه‌ها و کسانی که میخوان کارو کسبی راه اندازی کنند هست.
Afshin Lotfi
۱۴۰۰/۶/۱۰
از این کتاب فقط باید نکته برداشت و سرچ کرد چون مطالب جالبی رو به عنوان سرنخ میگه
حسین سلیمی
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کتاب خوبیه ولی خیلی موزیک داره بیشتر موزیک گوش کردیم تا کتاب
behzad astreki
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
کتاب فوق الاده خوبیه که نسبتا متفاوت هستش از باقی کتب در زمینه فروش
ehsan nouri
۱۳۹۷/۹/۱۰
گویش زیبا و موثر پیشنهاد میکنم خوندن این کتاب رو تو اولویت قرار بدید
علی کرمی
۱۴۰۱/۹/۷
عالی حتما پیشنهاد میکنم بخرید کاراکتر‌های کتاب هم خوبه
Adel Nasiri
۱۳۹۷/۱۰/۸
پووووووف فقط.... چقد فوقالعاده بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی واقعیت‌‌های جدید در دنیای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.